Rhapsody of Fire

WoI

• 1 month later...

^Dobar live u smislu da se vidi koliko ovaj Conti dosadan i bezličan. I zbog onih over-the-top naracija naravno. Born to be cinematic :haha: U najgirem slučaju je i Staropoli ovako nekog vrištavca nabavio i imaćemo dva bland Rhapsody-a.

Sa druge strane odslušao i onaj Eternal Idol....ne vredi čak ni zbog Fabia, baš jeftin i dosadan power sa bljeh ženskim vokalom. Možda najgori album na kome Fabio pevao.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Kad sam vidio ovo, pomislih neki best-of, a zapravo je to taj re-record.

"RHAPSODY OF FIRE - Legendary Years"

Tracklist:

01. Dawn Of Victory

02. Knightrider Of Doom

03. Flames Of Revenge

04. Beyond The Gates Of Infinity

05. Land Of Immortals

06. Emerald Sword

07. Legendary Tales

08. Dargor, Shadowlord Of The Black Mountain

09. When Demons Awake

10. Wings Of Destiny

11. Riding The Winds Of Eternity

12. The Dark Tower Of Abyss

13. Holy Thunderforce

14. Rain Of A Thousand Flames

RH_LY-C_800x800.jpg

• 1 month later...
  • 1 month later...

Jel konta neko kako sad oni mogu da turiraju pod Rhapsody imenom? Ili im je možda Rhapsody 20th Anniversary Farewell Tour celo ime benda? :mrgreen:

Gledao sam malo onaj Graspop nastup, super zvuče stvarno, malo možda Fabio imao slabijih momenata, doduše Sweden Rock dosta bolji ovo što prošarah. Ali glavna razlika Luca koji je jako živahan na sceni i veće je uživanje gledati njega kako svira nego onog lika što je u ROF(L)-u. A još dodatni plus što Adrian Belew svira drugu gitaru.

Ali jako je pavijanski što nemaju nikakvog klavijaturistu, što je rezultatovalo ovde awkward momentom kada im je minut posle starta Dawn Of Victory-a sempler crkao, te su morali da stanu sa pesmom :haha: Škrtarenje najgore. Slično mi bilo LTR kad sam gledao kada je cela druga gitara išla sa matrice (tad ovaj Belew bio povređen nešto), tako da nije to ništa strano Luki.

Ti stvarno mislis da Alex uzivo svira sve ovo :D ? Na jednoj klavijaturi :haha: Evo ja cu kao klavijaturista da ti kazem da cak i Rudess pola stvari tera na matricu i svira samo ono sto je lead i interesantno da svira u tom momentu, isto tako i Alex iz Rhapsody tera vecinu stvari na matricu i svira samo ono sto je glavno. To je odavno standard kada imas te silne simfonije i ostalo, trebalo bi ti 8 ruku da odsviras to sve lepo i da bude verno originalu. Sto se mene tice, ovaj Rhapsody Reunion (tako se valjda zovu za turneju) brutalno dobro zvuci i otisao bih da odgledam kada bih znao gde ce svirati, posto preko fejsa ne mogu da provalim gde i kada jer nemaju nikakve eventove sredjene ...

Pa loše misliš šta mislim brate klavijaturista :haha: Imao je i ROF(l) matričenja kada sam ih gledao, ali, eto konkretan primer gore, Dawn one glavne melodije evidentno da Staropoli svira npr. Sve u svemu, nije mi pravdanje da nemaju nikog live za bar i to delimično.

A za turneju http://rhapsodyreunion.com/tour/

• 5 months later...

JEL ZNATE DE TERATE

Frontiers Music Srl will release the self-titled debut album from LIONE/CONTI on January 26, 2018.

Alessandro Conti is the voice of the Italian power metal band TRICK OR TREAT and in 2011 was tapped as the voice of LUCA TURILLI'S RHAPSODY ("Ascending to Infinity" and "Prometheus").

Fabio Lione is the original and defining voice of RHAPSODY, fronting the band from 1995 until his departure in 2016, having voiced all the band's albums to date, including the classics "Legendary Tales", "Symphony Of Enchanted Lands" and "Dawn Of Victory". Lione is currently reunited with RHAPSODY members Luca Turilli, Patrice Guers and Alex Holzwarth on the RHAPSODY reunion tour. Fabio is also known for his work with ANGRA, KAMELOT and another Frontiers act, ETERNAL IDOL.

Now, for the first time the two voices of the RHAPSODY universe, and longtime friends, have joined together for the new project LIONE/CONTI, continuing the show the same power metal passion that has defined each vocalist's career. Teaming up with DGM guitarist/composer and producer Simone Mularoni, who composed and produced the album, these songs have a heavier and definitive power metal vibe.

"Lione/Conti" track listing:

01. Ascension

02. Outcome

03. You're Falling

04. Somebody Else

05. Misbeliever

06. Destruction Show

07. Glories

08. Truth

09. Gravity

10. Crosswinds

lionecontidebutcd.jpg

• 2 months later...
  • 3 weeks later...

bas ludnica. ne znam kad sam se lepse proveo na svirci. ne ono kao emocija i to, nego bas da mi zabavno sve vreme, dobra atmosfera, kidanje setlista bez smaranja.

bas mi drago da sam ih video, jos kad bi Angra radila reunion/farewell/anniversary tour sa prvom postavom pa da ne moram vise ni na jedan power metal koncert da odem :D