Pain Of Salvation

Koja je fenomenalna prilika bila to Rage da se overi, da nisam tad teško da bih ikad. Još sas Smolskim.

Reci jbt, koja je to sreca bila nismo ni svesni.

Btw secas se da su Finntroll i Primordial otkazali fest?

setlista bese nakaradna za onaj koncert u skcu nbg

Ova na Legasiju bila svrsh.

• 4 weeks later...

Došao sam samo da iskažem svoju razočaranost što Azal revidira svoje stavove, prvi Pain Of Salavtion je i dalje najbolji njihov album, evo vrtim ga nešto poslednjih dana, baš je prenapucan album, ne posustaje ni u jednom trenutku.

Možda tripujem ali u Revival ima malo nekog Barlow šmeka, onaj glavni rif i grleno pevanje me baš podsećaju na neki Last December ili tako nešto.

Edited by Лука

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

https://mobile.facebook.com/Painofsalvation/photos/a.116936974656.112591.22754734656/10154987540549657/?type=3&ref=m_notif&notif_t=feed_comment_reply

Pain of Salvation

We might add that this is not in any way a touched-up version in the vein of the Star Wars "improved" original movies. The original guitar takes were played through real amps instead of the plugin amps used in the original mix, for instance. We have focused on drawing out stuff that we felt got lost a bit in the mix, and making a Remedy Lane mix that's true to the original, but with some extra edge.

• 1 month later...
  • 4 weeks later...