Witchery

Vlaja Buraz

Eto dokle je došlo, kad ja otvaram temu o nekim metalcima.

Sjetim ti se ja intervjua iz jednog BV, i sad, kao, oni su kao neki thrash metal a ja kao volim thrash metal.

I onda na jednom blogu naiđem na linkove, sve što su zvanično izdali do sada.

I kao, majku mu, prva stvar koju sam pustio, sasvim slučajno, bi neki instrumental...

I majku mu, skroz dobro. Na žalost, imaju i pjevača. Ali im je muzika totalno dobra.

A omoti su im najjači. Čudno mi je kako makar zbog omota Boško nije otvorio temu.

Sluša li neko ove šupke?

Treba li kome, da iskopam linkove?

Likovi imaju jedan SJAJAN album "Symphony for the Devil" ostalo je more-less shit. Bili su kao black/thrash metal super-grupa ali se i nisu nesto proslavili sem tog albuma - ali on je zaista sjajan. Inace njihov bubnjar (koji doduse nije svirao bas na tom albumu) Axentot je sada (uspesno) zamenio Martina Lopeza u Opeth-u... slusao sam ih uzivo u Aprilu i lik rastura podjednako :rockdevil:

Sto zbog omota? Ja sam samo mislio da je tema pala u zapecak, a poprilicno sam siguran da sam staru izbrisanu upravo ja i otvorio.

Kako god, ovaj poslednji album samo ne cuh, prethodni su sjajni thrash sa black vokalom.

E steta sto i za ovaj bend crche tema...jedan od boljshih thrash bendova skoro nastalih, pa josh iz Shvedske...Symphony i Don't Fear su definitivno najbolji radovi, doduseni druga dva albuma ni onaj Witchburner EP nisu za bacanje..blackened thrash. Nadam se da za sledeci album nece morati da se cheka kao za proshlogodishnji, i Jensen treba da se mane propalog The Haunted i posveti se malo boljim stvarima.

Tesko je to, jer The Haunted ima ime. Zbog njih je dobrano bio zapostavio witchery, a sem toga treba imati u vidu da je to vazda bio sporedni projekat, narocito u periodu dok je Sharlee d'Angelo bio u milion drugih bendova.

• 1 month later...
  • 3 years later...
  • 1 month later...

Haha, kakve prorocke sposobnosti imam:

Sweden's WITCHERY will release a new album, "Witchkrieg", in July via Century Media Records. The CD will mark the recording debut of the band's new vocalist, Legion (MARDUK, DEVIAN).

Commented guitarist Jensen: "So it's finally, finally, FINALLY time for a new WITCHERY album! And not just any ol' new album, no sir. This is quite possibly the best WITCHERY album to date. Let me correct myself. This IS the best WITCHERY album to date.

"I know a lot of bands claim their current releases to be 'their best work' and everyone knows that's a load of bullshit. However, in our case, I can say its 100% true. If you don't believe me, then check out the album. You will notice how your flapping jaws slowly close, how you crank the volume and how you forget about your miserable life for while!

"On a sadder note, due to conflicting schedules, we have had to part ways with founding member Toxine. We wish our brother in metal all the best in the future. Therefore, I would like to introduce to the world, a new unholy axis of musical terror. We wish to welcome a new fulltime member to the WITCHERY coven; none other than: Legion!!!"

"Witchkrieg" was mixed and mastered Antfarm studios by Tue Madsen (DARK TRANQUILLITY, THE HAUNTED, HEAVEN SHALL BURN). The cover artwork was created by Andreas "Diaz" Pettersson.

As a first appetizer of the unholy axis of musical terror, go to WITCHERY's newly designed MySpace page and check out "The Reaver", featuring guest guitar solos by Gary Holt and Lee Altus of the mighty EXODUS.

Edited by Talvi

Sto se mene tice, ova nova stvar na spejsu muzicki UBIJA, Legion se ne uklapa u bend toliko dobro kao Toxine i bilo bi bolje da on peva, ali jbg...

Da, nova promo fotka je zakon:

l_4f246d185fde4c219e24ad87b7408017.jpg

Edited by Talvi

• 2 weeks later...

A pazi sad:

Kerry King (SLAYER), Hank Shermann (MERCYFUL FATE, FORCE OF EVIL, DEMONICA), Andy La Rocque (KING DIAMOND) and Jim Durkin (DARK ANGEL) have recorded guest appearances on "Witchkrieg", the forthcoming album from Swedish metallers WITCHERY.

• 1 month later...

Witchery – Witchkrieg (2010)

th_03733_witcherykrieg_1_122_365lo.jpg

Tracklist:

1. Witchkrieg 

2. Wearer Of Wolf's Skin 

3. The God Who Felt From Earth 

4. Conqueror's Return 

5. The Reaver 

6. From Dead To Worse 

7. Devil Rides Out 

8. One Foot In The Grave