Maestro

Koliko mi je super slusati i ovaj instrumentalni mix albuma, cujem neke sitne detalje koje mi je glas pokrivao i jos vise cenim mjuzu.

Mislim da je vec bezbedno reci da ce The Northern Sanctuary biti u vrhu godine :da:

I samo da izbacim nadu da Dan, kad je vec na vatri poslednjih godina, odradi onaj full DM album o kome je pricao pre nekog vremena a ne bih se bunio ni protiv novog Nightingale albuma.

A tu su i drugi kvalitetni uticaji :mrgreen:

Swanö explains the stylistic approach as follows: “I would say that the main influence was some of the tracks for the 1st WITHERSCAPE album! I wanted to expand on the styles of "Dead For A Da”, "Astrid Falls" and "Math Of The Myth", also adding new vibes. This album has more of a traditional song structure, except for the epic 13-minute title track, which was the last song made. That one was actually a reaction to a ‘social media’ comment that said "Stop playing it so safe!", which pissed me off and challenged me to write one of the most "unsafe" compositions I have ever been a part of…”.

And Swanö further elaborates: “I actually wanted the title track to have a similar character as the "Halloween" song from Helloween or "Suite Sister Mary" from Queensryche, and so be a great balance to the other stuff on the album. There's a track called "Divinity", which I still call "Voivod", so that influence is pretty obvious!? With "In The Eyes Of Idols" I wanted to write something pretty direct and accessible and "Wake Of Infinity" was designed to be the opening track. The piano riff in its beginning is one of the first ideas I ever sent to Ragnar for WITHERSCAPE back in 2010, but I forgot all about it for the first album. And I am glad I did, because it’s just the perfect opening for this album now…”

http://www.centuryme...px?IdArtist=650

Akerfeldt >>> Swano.

Swano je izmislio Akerfeldta realno. toliko ga izmislio da je cak je i producirao Orchid. :haha:

A tu su i drugi kvalitetni uticaji :mrgreen:

http://www.centuryme...px?IdArtist=650

kapiram da i zato vise volim prosli za sad. pola ovih pesama sa novog realno imaju Nightingale riffove. Ono, da nema growla moglo bi komonto vise od pola albuma na Nightingale sledeci da ide.

Kida idalje, ali mozda ce mi prosli ostati bolji za nijansu

kapiram da i zato vise volim prosli za sad. pola ovih pesama sa novog realno imaju Nightingale riffove. Ono, da nema growla moglo bi komonto vise od pola albuma na Nightingale sledeci da ide.

Kida idalje, ali mozda ce mi prosli ostati bolji za nijansu

potpis, pećat.

Poslusao vecinu albuma pre nedelju dana i delovalo mi previse njanjavo i neusmereno, kao da ne zna da li da potone u cheesy power prog ili da zadrzi neku ostrinu, prosli je daleko vise bio usresredjen sto se toga tice, a i same pesme mi nisu nesto s obzirom da me cak mrzelo da zavrsim ceo album..

Ceka se Azal da odgovori Volu jer Kranga vise nema na forumu :haha:

Iz zlatnih dana foruma kad su se privatne poruke pocinjale sa "slava" i kad nije bilo tako lako postovati na Avantguarde forumu

Moj skriveni favorit i naravno jedan od omiljenih bendova.From Mars To Sirius jedan od boljih metal albuma koje sam slusao

tvoj skriveni favorit

Gojiru сам скоро сконтала,

и много, али мноооогоо ми се свиђа "To Sirius" wub.gif

samo jos internet da skontas i gde treba ostavljati banalne komentare a gde ne.

Edited by Face Of Melinda

• 1 year later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...

Simpa cert, nisam ni znao da su imali turneje. Par stvari sa Alive Again + Nightfall Overture :wub:

Inace sta je ovo koj kurac haha, bezveze uzeo guglam Daga i nadjem da mu je ex-pseudonim bio Tom Nouga i da je pravio neka r/deepintoyoutube sranja: