Sólstafir

Hamsun

Sta zakljucujemo posle godinu dana slusanja Kolda. Dobar je album, niko to nemoze da ospori, ali kolko god bio dobar album vuche taj osecaj da je mogao biti mnogo bolji da su se josh potrudili i josh vishe radili na njemu. Ko da su sa Masterpiece dostigli taj kreativni vrhunac i reshili da sledeci album igraju na sigurno, pa napravili slichan taj album samo malo oguljen i prostiji.

• 4 weeks later...

Auuu, kakav biser umalo da propustim ali nikad nije kasno - Kold me je oduvao! Kakvi build upovi, kakav wall of sound, kakva progresiva... bas kako treba. Nisam jos slusao MoB, ali prosto ne mogu da verujem da je mnogo bolji od ovoga. Sad mi dodje da pojedem muda kad se setim SotM / Solstafir / Code turneje, kakva 3 benda na jednom mestu, mada mislim da bi ovi isli sa Enslavedom kao saliveni.

Preslusah i izdanja iz devedesetih, fin pagan / Burzum worship, veoma histericni vokali, a prvi album je simpatican zacetak ovih novih ideja.

• 4 months later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Season of Mist

SOLSTAFIR is the first Icelandic band to join the label's roster! Their new album has been set for an autumn 2011 release.

Frontman Aðalbjörn Tryggvason comments: "On behalf of SOLSTAFIR, I can honestly say that we are delighted to have signed to Season of Mist, and we have full faith in that they will work with us in taking the band to a new level. Our new album will for sure make some jaw dropping and surprise many, and we feel that we have found the right home to spread the light of SOLSTAFIR all over the planet for years to come!"

:rockdevil:

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Moja privatna tema, huh? U svakom slučaju:

Disc 1 "Andvari":

Ljós í Stormi

Fjara

Þín Orð

Sjúki Skugginn

Æra

Kukl

Disc 2 "Gola":