Sigh

Lunar

Nema šta da se plašiš, ovaj album je nedvosmisleno Sigh. Sad i ja pričam posle prvog slušanja a mislim da posle jednog slušanja ni Mirai ne može da opiše Sigh album ali i meni se čini slabijim od prošlog. Moji omiljeni Sigh albumi su Imaginary Sonicscape i In Somniphobia so go figure, što luđe to bolje, ovaj je mirniji, više HM, možda sam biased ali meni zaliči i na Necrophagiu (konkretno pesma za spot) ali ovo "mirniji" shvati kroz prizmu ljudi koji jedu ovnujske kurčeve i bube dok snimaju :haha: znači ima nekog utišavanja i pojačavanja volumena, helijumskih vokala, drum and bass upadica i sličnih mindfuckova... ma Sigh, kad se isluša malo detaljnije vagaćemo i pozicionirati.

Takodje.

Album godine onda znaci :haha:

Krivo mi je bas za zvuk bubnja, na proslom su bas uboli to, a na svakom do sad je bubanj bio mutljavina teska, to mi inace i ne predstavlja toliki problem jer sam naviknut, ali na proslom je zvucao savrseno cisto, bezveze sto je sad opet ovako.

That was no joke. The trigger that I made me decide to fire him was the completely out-of-tune guitar files that he sent me during the recording of Graveward. Of course I told him they all were out of tune but he claimed he used the tuner right and didn’t hear anything wrong, so I had to make it visible by Auto-Tune to prove it to him. That was the picture I uploaded on Facebook. I showed the picture to Satoshi and told him I didn’t want to work with Shinichi anymore. You know the guitar can be out of tune if the neck is bent no matter how strict you use the tuner. He does not maintain his guitars at all. With a guitarist like that, no matter how hard I try to make a great album, it’s easily ruined. Obviously he lost his passion in music but he wanted to say in Sigh just to keep the identity as a guitarist in Sigh, which of course I could not tolerate. He started chasing the preadolescent ugly self-claimed underground idol who has only ten fans or so and now he spends all of his money and time on them. He would go to their concert with the Sigh shirt on and act like he was a well-known musician or something. You know it’s very sad. I really do not think being over forty and leading a life like that is healthy, but in the end it’s his life. And if he lost the passion for music, he had to leave Sigh. Or else, it’ll be a big disgrace to other members who have been devoting themselves to the band.

wtf :haha: :haha: :haha:

Nema šta da se plašiš, ovaj album je nedvosmisleno Sigh. Sad i ja pričam posle prvog slušanja a mislim da posle jednog slušanja ni Mirai ne može da opiše Sigh album ali i meni se čini slabijim od prošlog. Moji omiljeni Sigh albumi su Imaginary Sonicscape i In Somniphobia so go figure, što luđe to bolje, ovaj je mirniji, više HM, možda sam biased ali meni zaliči i na Necrophagiu (konkretno pesma za spot) ali ovo "mirniji" shvati kroz prizmu ljudi koji jedu ovnujske kurčeve i bube dok snimaju :haha: znači ima nekog utišavanja i pojačavanja volumena, helijumskih vokala, drum and bass upadica i sličnih mindfuckova... ma Sigh, kad se isluša malo detaljnije vagaćemo i pozicionirati.

uff... jeste slabiji. one dve pesme su najbolje jer su najhiticnije, a sto se tice duzih, ambicioznijih i zajebanijih pesama kao sa proslog, tu album falls short. ali je dobar naravno. koliko ostaje da se vidi.

Edited by Čarli

sigh su za 25 godina pokazali da su majstori i tu nema nesto vise da se ocekuje. graveward mi je kao presek citave diskografije,ima tu i zvuka iz njihovih 90ih,gallowsa,imaginarya, hangman's, sto na kraju kao rezultat daje jos jednu ludnicu od albuma.

• 4 weeks later...

Nisam hteo da komentarisem celo dok ga ne izvrtim temeljno. Na prvu mi nije bio nesto, svakako njie In Somniphobia ali stoji da su majstori, stavise su mi singlovi mozda i najslabije pesme, s obzirom da Carli gore rece da su mu one najbolje. I slazem se sa Goksijevom konstatacijom za presek diskografije, bukvalno svaka pesma je part II neke stare (mozda malo manje kvalitetniji ponegde, ali u svakom slucaju odlicno), The Tomblifter mi je nekako npr Transfiguration Fear ovog albuma. A predzadnja mi je jedna od najboljih pesama njihovih uopste. Zadovoljan sam albumom, ocekivanja ispunjena.

Adam Matlock Accordion, Clarinet, Bass clarinet, Tenor saxophone Lyris Hung Violin (tracks 6, 9) Kelly Simonz Guitars (lead; tracks 1, 3, 10) Metatron Narration (track 9) Sakis Tolis Vocals (backing; track 10) Niklas Kvarforth Vocals (additional; track 9) Frédéric Leclercq Guitars (lead; track 8) Matt Heafy Vocals (additional; track 6) Edited by Talvi

• 1 year later...

SIGH (official page)

55 мин. ·

I was hoping to finish recording the new album "Heir to Despair" by the end of this year but the things have been moving much slower than we thought. I have been taking a lot of time to learn flute etc. Anyway our 2017 will start with Blastfest then we will finish up the new album for sure.

:rockdevil: sjajno

• 1 year later...

prijatelji, braćo, drugovi:

Sigh's new album "Heir to Despair" is now in the mixing process. The one thing I can say about this album is that most of the lyrics are in Japanese this time. You all will be hating it for sure.

kumovi jbt :haha: kakav fail

...a smarao sam nekad Marka Bulata da peva grobarske pesme u klubu, potapšao me po ramenu i rekao "si lud"

• 6 months later...