Manes / Manii

23/16

Slusa li neko ovo ?

Radi se o Norveskom bendu koji je do sada snimio 3 albuma:

- Under ein Blodraud Maane - odlican oldschool black metal album u Burzum/LArt fazonu

- Vilosophe - jazzy/elektro/triphop album na kojem su iza sebe ostavili metal korene, uglavnom je lose prosao kod true metalaca :)

- How The World Came to an End - poslednji album koji mi se cas svidja a cas ne(repovanje na francuskom je ... hm)

• 4 months later...
  • 2 years later...

U jbt, kakvo mrtvilo od teme. Elem:

Manii, originally known as Manes, is back with the classic line-up, Sargatanas and Cernunnos, and are recording a new album that will mark and incredibly inspired back to the roots after their latest electronic / avantgarde dark jazzy albums under the monicker Manes.

http://soundcloud.com/avantgardemusic/manii-endelaust-demo

Meni je i njihov elektro fazon perverzija, ali kako god oni 'oće.

• 2 years later...

Eagerly awaited by an army of fans fascinated by the mythical albums "Vilosophe" (2003) and "How The World Came To An End" (2007), the artwork and full tracklisting of Manes’ upcoming new album, "Be All End All", are now revealed.

The new masterpiece of the Norwegian legends, is not a simple sequel... this extraodinary release marks, once again, a new step forward along an incredible path of artistic exploration.

"Be All End All", which is probably their most experimental and ambitious work yet, is an unforgettable journey into a wide variety of musical styles and moods, and, as always with MANES, it displays fantastic and graceful songwriting.

The conceptual visual art was realized and conceived by Ashkan Honarvar and can be seen here.

The track listing is as follows :

01. A Deathpact Most Imminent

02. Ars Moriendi (The Lower Crown)

03. A Safe Place In The Unsafe

04. Blanket Of Ashes

05. Broken Fire

06. Free As In Free To Leave

07. Name The Serpent

08. The Nature And Function Of Sacrifice

09. Turn The Streams

If the return of MANES is the most exciting musical news of the past few months, this new masterpiece is without any doubt the most exciting release of this year !

This impressive piece of Stellar Avant Garde Music will be available on October 10th in Digipack CD, Gatefold 12" LP and digital download version. A special CD edition in a pyramid-shaped packaging will also be available in limited edition.

10574263_791172417601747_7900903116455274789_n.jpg?oh=99e22798f2bb7b938b0d5040c0835efe&oe=547BE5BC

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Odličan album. Teče savršeno glatko. Svačega ima da se čuje. Aranžmani kao bombona. Vokali najbolji do sada, u svakom pogledu. I ta atmosfera.

Što se mene tiče, muzika za noć, jednostavno tako zvuči i na to podseća. Ogromna doza nostalgije u refrenu singla, na primer (Talvi je gore okačio soundcloud link).

Ušao je u tri omiljena ovogodišnja albuma.

Nema nigde na netu ni pouzdanih tekstova za prethodna dva albuma, valjda ih ne štampaju, nego ljudi zapišu šta čuju i okače. Ću javim kada budem bio kupio sve zajdno jednog lepog dana. :)

Najbolji album 2014 uz Gazpacho.

Meni uz Swans i Kayo Dot. Albumi su zaista dobri i posebni, pa još od ekipa koje se već godinama bave muzikom i sada nastupaju zrelo i sa još ideja. Jesi li izvalio prizvuk Ozijevog glasa u "Name The Serpent", kada razvuče poslednje dve reči refrena - "I want to walk with you tonight"? Oduševilo me je kada sam skontao, ima i na drugim mestima malo te crte, ali ovde je kao ubodeno.

Nisam slušao ovogodišnji Gazpacho, ali se sećam da nisam ni prethodni, tu je negde u DL folderu. :haha: Slušam samo reči hvale, a nikako da se posvetim tome i vidim o čemu se radi.

I koliko je dobra "Free As In Free To Leave", ne bi se Massive Attack postideli da je imaju na albumu.

Vjerovatno nema tekstova u bukletima, jer vjerujem da bi se nasao neko ko je kupio album da ih digne neđe.

Sto se tiče Ozijevog prizvuka, ima ga kroz album, ali u toj pjesmi najviše. Ima ga i na Vilosophe-u (sjeti se onoga "You and I forever" dijela na Diving With Your Hands Bound).

Ja moram da priznam da nijesam slusao ovogodišnji Swans. :D

Što se tiče Gazpacho-a, predložio bih ti da kreneš od početka (ukoliko ih nijesi slušao do sad), sa akcentima na Firebird i Night albume. Zaista magičan bend. Predzadnji album je najmanje dobar, ali zato su se ispravili sa "Demon", moguce i najboljim albumom.

Evo nešto da te zainteresuje:

Demon is inspired by a conversation Thomas had with his father a few years ago where he spoke of a dark force moving through history. During the conversation his father recalled a business visit to Prague in the seventies where he visited the family of some of his hosts.

The family lived in an old apartment, recently renovated after a fire. In the debris, an old manuscript was found. The manuscript was written by a previous resident, for which no records existed other than that his rent had been pre-paid for many years.

Written over two years, the band have described Demon as the ‘most complicated and strange album Gazpacho has ever made’ and whether the manuscript is truly the work of an obsessed madman or an urban legend it has certainly provided the basis for an interesting twist on a concept album.

The manuscript contained various ramblings and diagrams which formed the basis of a diary, of sorts, of the man. He claimed to have discovered the source of what he called an evil presence in the world. This presence, ‘The Demon’, was an actual intelligent will, with no mercy and a desire for bad things to happen. The author wrote as if he had lived for thousands of years stalking this presence and the manuscript contains references to outdated branches of mathematics, pagan religions unknown to the present world and an eyewitness account of the bubonic plague. So crazed were the writings that the document was donated to the Strahov Library in Prague, where it was thought it would be of interest to students of psychiatry.

Edited by In The Flesh
  • Upvote 1

• 2 weeks later...
Sto se tiče Ozijevog prizvuka, ima ga kroz album, ali u toj pjesmi najviše. Ima ga i na Vilosophe-u (sjeti se onoga "You and I forever" dijela na Diving With Your Hands Bound).

Ja moram da priznam da nijesam slusao ovogodišnji Swans. :D

Što se tiče Gazpacho-a, predložio bih ti da kreneš od početka (ukoliko ih nijesi slušao do sad), sa akcentima na Firebird i Night albume. Zaista magičan bend. Predzadnji album je najmanje dobar, ali zato su se ispravili sa "Demon", moguce i najboljim albumom.

Da, na Vilosophe se najviše čuje kroz sve pesme, pogotovo na tom delu. Ima trenutaka gde izvuče to njegovo polumašenje nota kao da je on izmislio foru. Prija mi da čujem, jer se pevač ne trudi da zvuči kao Ozi, nego samo vuče prizvuk kada je u višem registru. :da: A na novom me oduševljava koliko je otišao u dublje i lagano pevanje (u kombinaciji sa starim stilom), mekan bariton uvek prija.

Skidam Gazpacho danas, a jesi li ti preslušao To Be Kind? :)

A na novom me oduševljava koliko je otišao u dublje i lagano pevanje (u kombinaciji sa starim stilom), mekan bariton uvek prija.

To mi je jedna od omiljenih stvari na albumu, ima nevjerovatno lijep glas u dubljim registrima.

Kad smo kod toga, šta kaže na Deathpact Most Imminent, na onom dijelu:

"My lifeblood, my temple, my refuuuu???? and go?? Ego?? " :zuba: To je ono isto čime odjavljuje pjesmu... Ne mogu da provalim, nema šanse.

Skidam Swans noćas, pa javljam utiske.

ITF to se i ja pitala sta kaze ono sto mi se cini... my refuge, she's gone/is gone/ definitivno ima neke reci sa "s" :haha: potom and gone/ego na kraju valjda to ni meni nije jasno pa ne mogu da pohvatam smisao do kraja :-/

Lou ovde se pridruzujem ITF za Gazapacho, kad stignes overi ;)