Terminator - svi delovi

LazaGNR

• 6 months later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 6 months later...

Biće teško đubre. Džaba i Cameronov komentar da je ovo pravi nastavak drugog dela. I stvarno ih ne razumem što su uspeli sa trejlerom u bioskopu da otkriju bitan detalj u vezi priče koji bi me i iznenadio, da sam odlučio da idem da ga gledam u bioskopu...

I zar nije sramota da film iz 2015 ima gore efekte, od dvojke iz 1991-2. Teško je skinuti tatka sa trona.

Gledao treći kad se pojavio, pa se razočarao grdno, četvrti preskočio.

Prva dva su legitimna.

'Beš mi sve ako svaku scenu ne znam napamet; svaki detalj ostade urezan, takoreći od detinjstva.

Iživljavaju se sa kultomanijom zarad love. Klasika. Ustaljena praksa. Šablon bludnoga Holivuda...

• 3 years later...

1533136323paramounto.jpg

The first look at the upcoming Terminator film has just been revealed, and the new photo features Mackenzie Davis, Natalia Reyes, and Linda Hamilton.

The three stars in the first official photo will be joined by Arnold Schwarzenegger. Hamilton will reprise her role as Sarah Conner for the sequel, and Schwarzenegger is reportedly returning as the T-800 model machine. Gabriel Luna will play a more modern version of Skynet's Terminator.

The film is directed by Deadpool director Tim Miller and produced by James Cameron, and this film marks his return to the science fiction franchise he created and hasn't been involved with since Terminator 2: Judgment Day.