Metallica

lemmy sixx

Da malo skrenem sa aktuelnog toka na temi. Reč je o Larsu.

Ne gotivim uopšte Larsa kao osobu, ima dosta stvari koje daju negativnu sliku o njemu. Ali s njegove strane je vrlo dobra stvar što je dosta nastojao na tome da Dip Parpl(jedan od najboljih i najznačajnjih klasičnih rok bendova) uđu u Rokenrol Kuću Slavnih i što je kao njihov veliki fan, koliko je mogao radio na tome da oni u Americi dobiju priznanje kakvo zaslužuju, jer su potcenjen bend tamo. Takvo angažovanje od njega zaslužuje svaku pohvalu.

Какав став имаш о Кирку Хамету?

• Upvote 2

кур мој безличан са онаквим генијалним решењима унутар монструозних солажа. дај немој се брукати, савете ти.

Ne pričam o njegovom muzičkom doprinosu bendu i svirci, nego o ličnosti.

Zašto yumetal nije propratio ovo, mnogo ste tru? :bigblue:

http://www.youtube.com/watch?v=JkZReR2Fr2M

Potrudio sam se da poslušam (a da ne gledam), zapravo je dobro otpevala kuja, zanimljiva verzija je ispala, ako se izuzme par stihova i njene vokalne solaže na kraju xD

• 3 weeks later...

With the Deluxe Box Sets of Kill ‘Em All and Ride the Lightning behind us and Master of Puppets less than a month away, it’s time to start trudging forward with …And Justice for All and Metallica.

As you may remember, we asked you for help in putting together the first three box sets and, to make sure there’s a fan footprint on all of these releases, we’ll be doing that again! We’re looking for anything and everything you might have from August 1987 through July 1993… photos (taken by you!), flyers, ticket stubs, backstage passes and whatever other mementos you may have from that time. Also, if you happened to interview James, Lars, Kirk or Jason during that time and still have the recording, please let us know!

• 2 weeks later...