Trip Hop

Kvrag

British Sound iliti poznatiji pod nazivom Trip Hop je pravac koji je razvio 90ih godina , necete verovati , od Hip Hopa i Housea.

Pojam "trip" se odnosi na psihodelicno iskustvo.

Izmiksovano sve zajedno ,Trip Hop ima u sebi ima Downtempo, Acid Jazz ,Elektro i Psihodelicni Rok ali danas , skoro 20 godina kasnije Trip Hop je postao zanr za sebe i ima citavu armiju bendova koji su postali veoma popularni u svetu.

Neki od njih su : Tricky , Portishead , Hooverphonic , Massive Attack , Morcheeba , Laika , Telepopmusik itd....

Moj omiljeni : Portishead.

Sve u svemu ,ovo je muzika koje me opusta i mislim da je sjajan pravac.

Ako neko ima neki predlog i preporuku , shoot.

• Upvote 2
  • Downvote 2

"I have excellent news for the world: There's no such thing as trip-hop. It does not exist. It's a figment of a lame cunt's imagination. There was never any such thing as trip-hop. It was a polite thing to say when you were trying to explain you were not into boring old rock 'n roll but you didn't dare to say 'rap' because you were afraid of getting kicked out of the fucking party and they wouldn't let you smoke up their weed any more."

Figment - Masters Of Illusion/Kutmasta Kurt

• Downvote 1

E to cu morati sve skinuti , pa za laku noc muzikica

:bigblue:

eve ti prava pesma za laku noc:

hayling

e' date='24 oktobar 2009 - 01:48 ' timestamp='1256341719' post='2079176']

"I have excellent news for the world: There's no such thing as trip-hop. It does not exist. It's a figment of a lame cunt's imagination. There was never any such thing as trip-hop. It was a polite thing to say when you were trying to explain you were not into boring old rock 'n roll but you didn't dare to say 'rap' because you were afraid of getting kicked out of the fucking party and they wouldn't let you smoke up their weed any more."

Figment - Masters Of Illusion/Kutmasta Kurt

da. tako ni groove metal ne postoji.

• 11 months later...
  • 3 weeks later...
Guest Administrator

Wow , upravo po 5.put slusam Bowery Electric , ali onako , bez prestanka , bez pauze i imam novi omiljeni album.

Lushfire , preporucujem svima da ga nabave. SJajno je.

• 2 months later...