Adrenaline Mob

Night Prowler

Ja mislim da su hteli baš takav, zamućen, zvuk, da ne liči ni na šta što su do sada radili. Bubanj mi je bašš dobar, nije u prvom planu (poslušaj novi DT pa da viš), čuje se sve al ne trešti. Meni se lično najviše svidela "Believe me" ali ni ostale stvari nisu neke bzvz pesmice.

Bubanj mi je bašš dobar, nije u prvom planu (poslušaj novi DT pa da viš), čuje se sve al ne trešti.

Ja sam pričao o samom zvuku bubnja da je "tanak", ne o jačini u odnosu na ostale instrumente. Nije dominantan svakako, verovatno i ne treba da bude, ali opet mi se ne dopada kako zvuči, ne samo bubanj već sve ukupno.

Btw, čuo sam novi DT više puta. :)

• 3 months later...

ADRENALINE MOB — the new band featuring drummer Mike Portnoy (DREAM THEATER, AVENGED SEVENFOLD), SYMPHONY X frontman Russell Allen, guitar virtuoso Mike Orlando (SONIC STOMP), bassist Paul DiLeo and STUCK MOJO/FOZZY axeman Rich Ward — will release its full-length debut, "Omertá", on March 13 via the newly formed Elm City Music in conjunction with EMI Label Services. The 11-song CD — which was produced by ADRENALINE MOB and mixed by Jay Ruston, who has previously worked on ANTHRAX's "Worship Music" and STEEL PANTHER's "Balls Out" — includes a blistering reinterpretation of DURAN DURAN's classic "Come Undone" featuring guest vocals by Lzzy Hale of HALESTORM.

"Omertá" track listing:

01. Undaunted

02. Psychosane

03. Indifferent

04. All on the Line

05. Hit the Wall

06. Feelin' Me

07. Come Undone (feat. Lzzy Hale)

08. Believe Me

09. Down to the Floor

10. Angel Sky

11. Freight Train

amobalbum.jpg

Već se počeli razilaziti:

Guitarist Rich Ward (STUCK MOJO, FOZZY) and bassist Paul DiLeo (FOZZY) have left ADRENALINE MOB, the new band featuring drummer Mike Portnoy (DREAM THEATER, AVENGED SEVENFOLD), SYMPHONY X frontman Russell Allen and guitar virtuoso Mike Orlando (SONIC STOMP).

Ward has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET regarding his departure from ADRENALINE MOB:

"When I was first asked about coming on board as the second guitarist for the ADRENALINE MOB project, it was understood that every member of the band had other band commitments, most of us having multiple active music projects. We all acknowledged that it would be a challenge to make it work, but we all agreed that the lineup's potential was worth making the necessary compromises in each of our schedules.

"In recent months, it was made clear that after the release of the band's album, scheduling around my previous commitments wasn't going to be possible, and that it would be necessary to make ADRENALINE MOB my sole priority. This basically meant that if I was to move forward with the ADRENALINE MOB guys, I would only be available to continue on recording and touring with FOZZY, STUCK MOJO and WALKING WITH KINGS when the ADRENALINE MOB wasn't working. That's a commitment I just couldn't make. So I contacted Mike Portnoy and told him that I would need to step down and allow the band to find a guy who has the ability to fully commit to the project the way they need him to. His response was gracious and completely understanding.

"The experience of playing in a band with Portnoy was amazing. I've never met a more passionate, committed musician all my years, and always a complete gentleman towards me. Playing with musicians of that caliber was an honor and a privilege. I hope they go on to the great things they deserve."

The remaining members of ADRENALINE MOB have released the following statement regarding Ward and Dileo's departures from the band:

"The core of this band has always been the three of us. The album was written and recorded that way. We later added Rich and Paul as part of the original touring lineup and we had a blast touring with them. However, they both had other projects and priorities and could not give a full-time commitment to ADRENALINE MOB. We're all still friends and we wish them all the best in their other bands, but for now, our focus is entirely on ADRENALINE MOB, the release of 'Omertà' on 3/13/12, and hitting the road hard and playing for you all soon!"

• 2 weeks later...

Obožavam Russella, Portnoy mi je i dalje jedan od omiljenih bubnjara, ali ovo stvarno nije my cup of tea. Šteta, pokušao sam...

Mislim da mogu u potpunosti da se složim. Mada moram priznati da mi je ova pesma interesantnija od bilo koje sa onog EP-a, a i zvuk je bolji, tako da možda dam šansu i albumu kad izađe, ali ne verujem da ću slušati AM nešto...

• 1 month later...

Ja ne mogu da verujem da je ovo isti Russell Allen koji je pevao na The Divine wings of tragedy. Toliko mi je odbojan njegov stil pevanja na ovom albumu. Vrteću album još malo, ali stvarno ne verujem da ću moći još dugo. Svaki rif mi je zanimljiv na početku, ali već posle par ponavljanja postaje zamoran.

• Downvote 1

mislim da je sad vise nego jasno da on ne zna dobru melodiju ni tekst da napise, iako ima verovatno najbolji glas u metalu. takav je manje vise i Jorn, i zato su im oni albumi ocajni. Jorn je najvise blistao u Arku i Beyond Twilight, dok su mu solo albumu dosadni do bola.

Russ je najbolje zvuceo u poslednje vreme na onom Star One-u gde mu Arjen govori sta i kako da peva, a nije genijalno zvuceo jos of The Odyssey-a i perioda kad su SX bili kolaborativni bend. Na Iconoclastu je Romeo radio svu muziku i Allen svo pevanje, i to je vrlo jasno kad poslusas album i izvalis koliko je tupav i jednolican kad uporedis sa opusom ovog benda.

Hvala za link. :pivopije:

Nažalost, kao što sam i pretpostavio, posle prvog slušanja baš ništa nije ostavilo neki poseban utisak ili nadu da bi album mogao vremenom da mi se svidi. Moraću još koji put da ga čujem (makar i na silu) da bih imao neko konkretnije mišljenje. Jedino pozitivno je ono što sam već pominjao, produkcija je mnogo bolja nego na onom EP-u, značajno bolje zvuči. Samo uopšte ne vidim potrebu za obradom Duran Duran. :no:

A što se Allen-a i njegovog pevanja ovde tiče, po ko zna koji put sam se iznervirao što forsira taj neki agresivni stil, ni traga onome zbog čega zapravo jeste najbolji ili jedan od najboljih metal vokala. Ne znam čemu to, jebalo ga režanje više. :udri:

Baš loš album jbt, stigao mi pa sam morao da ga recenziram... i da ga malo više slušam :haha: Može se opisati rečima "traćenje talenta", ovo realno nije trebalo preći neki klupski nivo, ili da su ekšli postali cover bend jer im je Mob rules obrada nešto najbolje što su snimili. Albume kao Train of thought (znam da se azal neće složiti ali jbg) mogu da prihvatim ali kapiram da se njima dvojici smučila progresiva i komplikacije pa su hteli da rokaju prosto za svoju dušu, druga stvar je što to zvuči loše :haha:

• 2 weeks later...

<h6 class="uiStreamMessage" data-ft="{"type":1}">ADRENALINE MOB - EUROPEAN/UK SUMMER TOUR DATES!!

June 8 - Solvesborg, Sweden - Sweden Rock Festival

June 10 - Helsinki, Finland - Nosturi

June 14 – Bratislava, Slovakia - MMC Club

June 15 – Budapest, Hungary - Pesca Music Club

June 16 - Vienna, Austria - Szene

June 17 - Dornbirn, Austria - Conrad Sohm

June 18 - Pratteln, Switzerland - Z7

June 20 - Rome, Italy - The Orion

June 21 - Milan, Italy - Gods of Metal Festival

June 23 - Dessel, Belgium - Graspop Festival

June 24 - Paris, France - Maroquinerie

June 25 - Aschaffenburg, Germany - Colos-Saal

June 26 - Hamburg, Germany - Knust

June 29 - Glasgow, Scotland - King Tuts

June 30 - Manchester, England - Moho Live

July 1 - Birmingham, England - Academy 2

July 2 - Cambridge, England - The Junction

July 3 - London, England - Koko

July 5 - Ludwigsburg, Germany - Rockfabrik

July 6 - Munich, Germany - Theaterfabrik

July 7 - Bochum, Germany - Matrix

July 8 - Weert, Netherlands - Bospop Festival</h6>

• 3 weeks later...

Zar je moguce da "all star" grupa, napravi ovako neko sranje. I to sve od logoa, covera pa do muzike, ko da su namerno hteli da naprave sranje. Ili jednostavno to je njihova vizija sta se danas prodaje, i sta danas mogu tinejdzeri da slusaju. Ako je tako, gadno su se zajebali.

U suštini, jednostavan je odgovor - šta god da bilo koji čovek radi na silu, to ne uspe na kraju. Moje viđenje svega: napravili su bend sa idejom da to bude nešto što će da jebe mame energijom, sa stavom "mi toliko pržimo i toliko se ložimo da to nije normalno", očekujući da će klinci ili ko već da se prime na taj fazon i tu svirku i biće to pravi haos, ludilo. Dakle, nisu napravili bend u kom će svirati nešto što zaista vole, već nešto što će biti namenski. Orlando kao napravi do jaja riff, Allen kao reži nešto, Portnoy kao trese do jaja i? Ništa, ćorak. Praviti neku "ložanu" ili bilo šta slično na silu je nemoguće. Ili samo od sebe bude do jaja i "radi" te ili ne, nema tu neke filozofije. Kad radiš na silu, dobiješ ovo što je AM uradio. Jbg... Greota samo što su bespotrebno u svoje karijere dodali ovakvu mrlju, ali sami su to "zakuvali".

• Downvote 1

Ja imam utisak da oni baš uživaju u ovome i da su iskreno ponosni na album. Čitam malo različite intervjue i gledam snimke na youtube, baš se dobro provode. Nema teorije da je album rađen na silu kako bi prošao kod klinaca, baš će oni u tim godinama da gube vreme na to da se dopadnu fanovima takvog zvuka.