dr NIK@

• 1 month later...
  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

to Natasha:

Trepanation i The Feeding

jel moze to nekako da stigne do mene?...ja imam THE WAR OF ART ako te interesuje?!

pivopije.gif

...Pause silence

another moment dropped off

left behind and

hanging still

you wont see me

I cant see you!

All it was was something beautiful

when tides and dreams dont seem so tall at all...

• 3 months later...
  • 9 months later...

01.08.2007» Can't Stop The Machine

April 3rd, 2007 Nitrus Records will release the first ever American Head Charge DVD/CD titled "Can't Stop The Machine"

The DVD will feature a complete retrospective of the bands career from the early days signing to Rick Rubin's American recordings, performing live on

Ozzfest 2001, worldwide tours with Slipknot, Mudvayne, Static-X, and many more. Plus a look behind the scene at making both "The War of Art" and "The Feeding". It will also include all of the bands videos and a special tribute to late guitarist Bryan Daniel Ottoson.

The CD will feature live recordings, remixes, and other unreleased material. The complete track listing will be released in the coming weeks.

Ovo ce biti jakoooooo tesko nabaviti ovde :no:

Ja imam samo spotove za Loyalty i Just so you know. Vise mi se svidja Just so you know, spot je malo istripovan, al je bas zato do jaja! :da: A ta pesma mi je i najbolja od njih. Svidjaju mi se mozda jos jedna, dve, i to je to. Teski su za slusanje.

evo ti spisak epizoda, pa da prekinemo sa spamom.

901 - Mr. Garrison's Fancy New Vagina

902 - Die Hippie, Die

903 - Wing

904 - Best Friends Forever

905 - The Losing Edge

906 - The Death of Eric Cartman

907 - Erection Day

908 - Two Days Before The Day After Tomorrow

909 - Marjorine

910 - Follow That Egg

911 - Ginger Kids

912 - Trapped in the Closet

913 - Free Willzyx

914 - Bloody Mary

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Imaju dobre albume,na svakom po nekoliko veoma ubitacnih pesama,sto je za svaku pohvalu.

Skinuo sam pre neki dan Can't Stop the Machine,na live zvuce solidno,mada ne cuje se publika,hm da nije prazna sala u pitanju :lol:

U sustini nije mi ni trebalo,jedino sam skinuo zbog Downstream pesme,koja je dobra.

Nadam se da ce se malo sabrati posle svih sranja koja su ih zadesila i izbaciti novi album sledece godine.

• 5 years later...

"Writhe" им је једна од најбољих песама у каријери, остатак прилично сумњивог квалитета, што заправо одговара њиховом реципроцитету у квалитету;на једну добру иду три лоше, а ова "r`n`r niggers" је једна од најглупљих песама које сам имао прилике да чујем. Добар су бенд, али превише је ту деструкције да би оваплотили свој потенцијал који увек стидљиво прикажу, само да би се песму-две касније опет сакрили у неком безвезном дрљању гитаре, урлању без много смисла и емоције.. Мада, можда само нису довољно комерцијални и "поп" мени, који никада нисам ишао у баш екстрем и не ценим много оне андргаунд бендове који се шминкају и своју "белу буку" схватају превише озбиљно и филозофски.