Ja ću staviti samo dve koje mi se po kvalitetu izdvajaju od ostalih: "Welcome To Your Death" i "Human Insecticide". Ima tu još puno dobrih. Svidjaju mi se "Stone Wall", "Phantasmagoria", "Refresh the Demon", "Pastor Of Disaster", "City Of Ice", "Innocent Eyes", "Loving a Sinner", "Back To The Pallace",...