Mayhem

kasapin

Milslim da se na temi Burzum govori skoro sve i o Mayhem-u takod a nije bilo potrebe za otvaranjem ove teme tongue.gif

De Mysteriis Dom Sathanas je svakako najbolji album.....

Da niste mozda slusali Morbid/Mayhem ???

Valjda su se prvo zvali Morbid(akos am dobro shvatio) - nemam pojma....pushtala mi je to jedna poljakinja biggrin.gif masu je dobar album...Na njemu se nalaze najbolje pesme Morbid-a i Mayhem-a....

Moram to da nabavim!!!

Jedna od najjacih biggrin.gif

Text je masu dobar :mrgreen:

imam ja na mp3 taj split morbidmayhem...

mada nisam bas za raw,pure,oldschool bm, a i nisam ga mnogo slusao tako da necu dati komentare!

Kako pogreshni ljudi sve nabavljaju :cry:sad.gif:cry:tongue.gif

Da niste mozda slusali Morbid/Mayhem ???

Valjda su se prvo zvali Morbid(akos am dobro shvatio) - nemam pojma....pushtala mi je to jedna poljakinja biggrin.gif masu je dobar album...Na njemu se nalaze najbolje pesme Morbid-a i Mayhem-a....

Moram to da nabavim!!!

Tribute to the Black Emperor

Morbid je prvi bend Dead-a, iz Svedske, mislim da im je to zapravo jedan od retkih snimaka uopste, svakako jedini koji se kod nas moze (mogao) naci.

Interesantno je da se bend i dalje vodi kao aktivan, iako prakticno nista novo nisu uradili otkako ih je Dead napustio

Mayhem News:

07/20/03 - There has been a change in plans. Mayhem have cancelled the session at Puk Studio in Denmark. Instead, they will be bringing a mobile studio into the mountains of Norway for about 5 weeks or so. The drum tracks will probably be laid down in a studio in Oslo and then those files will be brought with them to wherever they stay in the mountains. They will also be accompanied by their technician for this recording, Børge Finstad. The band feel that their surroundings in this process will help give the album a great atmosphere. Stay tuned for more updates.

• 2 weeks later...

Znam,Srdjane,ali mi je bilo pomalo mucno da ga slusam kada nisam bila besna.

Ja ga bas slusam i kada nisam besan i gle cuda!!! Nisam se ispovracao...

Osim na ovaj novi :roll: Jadan biggrin.gifa: album :? , na kome i sam pevac povraca biggrin.gifa: biggrin.gifa: biggrin.gifa:

Serem biggrin.gifa: biggrin.gifa: biggrin.gifa: biggrin.gifa: biggrin.gifa:

• 1 month later...

Everyone should expect Chimera to be much more back to basics and much more brutal than Grand Declaration was and it is official: Chimera shall bear the Season Of Mist label on it. Necrobutcher and Blasphemer met with SoM in Marseille to negotiate a new contract, during which lightning and rain swept through the city when it had been bone dry for months.

Lightning struck but a few meters from the office as the contract was being signed. The cursed existence of Mayhem remains, prepare for an attack like no other.”

Tracks set to appear on the new album include: ‘Rape Humanity With Pride’, ‘Chimera’, ‘Dark Night Of The Soul’ and ‘Deathwhore’.

Source: http://www.thetruemayhem.com

Sta kazete na ovo,a?Proseravanje ili True?

much more back to basics and much more brutal than Grand Declaration was

Nadamo se, nadamo se...

Naravno nece to biti onaj stari Mayhem, on to nije od kako je Euronymous ubijen, ali nadao sam se agresivnijem albumu, jer GDOW bas zvuci kao experiment, poprilicno neuspesan(iako sam ga dosta gotivio ranije)...

Nije mi jasno zasto svi pljuju po Wolf's lair abyss-u, album(tj.MINI album) je odlican!!