Symphony X

Što, bio bi to baš jedinstveni performans! :) :) :)

Eto ti atrakcije - potrpaš bend sa sve instrumentima i opremom u neki kamion i vozaju se naokolo i sviraju, a ovaj baja peva :) :) :)! Jedini bi problem bila struja... i šta bi se navelo kao mesto nastupa (obzirom da su mobilni, jel :P) :) :) :)

• 1 month later...

Russell Allen's - Atomic Soul

Front.jpg

http://rapidshare.com/files/166795293/R.u...s.s..e.ll_Al.l...e.n_-_.A.t.o...m.i.c_.S.o.u..l_WWW.METALVSWORLD.BLOGSPOT.COM.rar

Neznam da li je neko cuo za ovo pa reko da postavim u pitanju je hard rock zanr a posto je Russel u pitanju sve odgovara! :rockdevil:

• 3 months later...
SYMPHONY X - Signs with Nuclear Blast!

Nuclear Blast is extremely proud to announce the signing of metal / prog gods SYMPHONY X !!!

SYMPHONY X exemplifies the technical sophistication of progressive metal while transcending the genre by writing amazing songs with masterful musicality and great hooks!

This New York based super group effortlessly creates a balancing act between solid, accessible arrangements and song structures with highly technical, challenging instrumental work and unbelievable melodic vocal harmonies. This embrace of polyphonic lead vocals, combined with their classical-sometimes even Queen-like choruses create a powerful, in-your-face mixture. With elements of thundering metal, rock, solos with unstoppable guitar shredding and intense keyboards - this potent group has grown with every release and is poised to compete with the commercial success of top groups in all genres!

SYMPHONY X is currently creating their next masterpiece, anticipated in the spring of 2010!

"We are happy to be the part of the Nuclear Blast Family and look forward to working with them for many years to come," says guitarist Michael Romeo.

• Upvote 1

Lepo sam gledao interview sa Michael Lepondom gde kaze da nece biti DVD-ja dok ne budu imali dovoljno novca da izdaju profi odradjen koncert sa orkestrom! ali takodje nemaju para ni za dobar orkestar sto im je jedan od uslova kako kaze :haha:

Uhh ceo "V" sa simfonijskim orkestrom :redface:

Neverujem da cese SX komercijalizovati do te mere da nam se zgadi. Jbg. realno vec 10 godina imaju jedne od najjacih albuma u metal zanru, a i dalje nemaju love, kosto neko gore napisa, da izdaju posten dvd, za razliku od nekih bendova koji se ne mogu porediti sa njima po kvalitetu.

Neverujem da cese SX komercijalizovati do te mere da nam se zgadi. Jbg. realno vec 10 godina imaju jedne od najjacih albuma u metal zanru, a i dalje nemaju love, kosto neko gore napisa, da izdaju posten dvd, za razliku od nekih bendova koji se ne mogu porediti sa njima po kvalitetu.

Da, slažem se.