Unleashed

Grobodan

Sličan utisak kao kod PL-a (koliko god neuporedivo to zvučalo :haha:) - konkretniji album od prošlog, u ovom slučaju brži, što meni uvek odgovara. Energičnije zvuči nekako. "The Hour Of Defeat" apsolutni favorit za sada.

Samo bih ja njima malo produbio produkciju da ne bude ovako fensi ušminkana. :D

Edited by Talvi

Бацих албум на плејер пошто сам ишао до града нешто, обрнух га два пута и сасвим сам задовољан. Мени је продукција сасвим ок, само је добош могао бити мало гласнији. Фаворити White Christ, Gathering the Battalions, Germania. А што се тиче By Celtic and British Shores, можда је музички и најбоља, али није морао толико очигледан рип оф Aces High-a да се убаци у текст. :haha:

Je li do mene samo ili ovaj album zvuči i dosta blackish? Atmosfera je baš hladna, ovi interludijumi/introi, nekad kad krene kucanje znam začuti Necrophobic a ponegde čak i Immortal... Slažem se sa većinom, konkretniji i brži album - automatski bolji, sa prethodnika se sećam samo Death obrade a ovaj me iznenadi veoma pozitivno na prvu loptu. I da, produkcija je mnogo mlaka za Unleashed, to jeste minus.

Edited by Grobodan

• 3 weeks later...

Jes' bolji od proslog albuma, ali sve u svem' samo jos jedan Unleashed album o bataljonima, ratnicima i nepredavanju. Ulaze malo u nyah niz plasim se. Nadam se da cu pre da ih gledam live nego sto ce opet nesto novo snimiti.

Bolje: Fimbulwinter, White Christ, Gathering the Battalions, Vinland...do Vinlanda je otprilike sve i sto vredi da se cuje :]

• 1 year later...

kakav je ovo bend sve ti jebem da ti jebem

dajte novi album aaaaarghhhhghgh

:rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil:

Light the fires of the north

Bring forth the goblets

A toast to our fortune

To Freya, Frey and fortune

• Upvote 2
  • Downvote 2

• 9 months later...
  • 3 months later...

Swedish death metallers UNLEASHED will release their twelfth full-length album, "Dawn Of The Nine", on April 24 via Nuclear Blast. The cover artwork was created by Pär Olofsson (IMMORTAL, DEMONAZ, EXODUS) and can be seen below.

UNLEASHED's follow-up to 2012's "Odalheim" was once again produced by the band's guitarist, Fredrik Folkare, at his Chrome Studios in Stockholm.

Comments UNLEASHED frontman Johnny Hedlund: “The artwork represents the continuation of our previous album, which ended with 'The Great Battle Of Odalheim'. The battle took place at Uppsala fields in Sweden, and you can clearly see the 'kings graves' at the cover artwork, which is present at Uppsala also in the future. You can also see the bombed out church in the far distance. Then, of course, you see the place of Blot in the front and the rune stone with the runic symbol of courage of the new dawn."

"Dawn Of The Nine" track listing:

01. A New Day Will Rise

02. They Came To Die

03. Defenders Of Midgard

04. Where Is Your God Now?

05. The Bolt Thrower

06. Let The Hammer Fly

07. Where Churches Once Burned

08. Land Of The Thousand Lakes

09. Dawn Of The Nine

10. Welcome The Son Of Thor!

unleasheddawncd.jpg