Dream Theater

bu

Bio bih zahvalan ako bi mi neko preporucio odakle da krenem da slusam ovaj bend, tj. sta prvo da poslusam?

Prvo pusti Images & Words, pa onda opet pusti Images & Words, pa onda opet pusti Images & Words, pa onda opet pusti Images & Words, pa onda opet pusti Images & Words, pa onda opet pusti Images & Words, pa onda opet pusti Images & Words...

• Upvote 2
  • Downvote 1

Al mi idu na qrac izjave "...of our lifelong bandmate and friend was an unexpected and truly heartbreaking blow" i posle toga opet čuvena potraga za najboljom ličnošću, talentom, prijateljem, bubnjarom itd. Ne bi me čudilo da vrate Mike-a i kažu da su se malo zajebavali zbog marketinga, bilo bi više smisla. U suštini nas zabole ko će da bude, samo da bude dobrih stvari. Ne vidim da je Opeth nešto stvarao frku kad su menjali bubnjara. I opet dobar album i sve uz to.

Ja bih glasao za Nicholas-a, čini mi se da bi se uklopio u družinu... :violent:

Ovde je kao na našim svadbama npr, skroz prilagodljiv lik.... http://www.youtube.com/watch?v=4uqWMp6zku0&feature=related

Edited by Grogi

Pročulo se još odavno da će se snimci sa audicija pojaviti na nekom budućem DVD-u kao bonus feature. Bilo bi zanimljivo da vidimo koji bubnjar je umeo šta da ponudi i kako izvodi Dream Theater stvari - a niko ne mora da pazari DVD ako neće, niste primorani da trošite novac. Ako vas zanima da bacite pogled, izaći će na youtube. :da:

What we do not like about this situation is the way the band went about the video footage detail. We feel the drummers were used in a sense, for their popularity. Each drummer was sent a camera to use and were asked to film as much as they could surrounding the audition. They were told it was to become "bonus footage" on a future DVD or something to that effect. The drummers were asked to film themselves preparing for the audition, practicing, traveling to the audition and anything else they felt relative. Then, upon arriving at the actual audition the drummers were asked to sign a release handing over all the video footage they had recorded, and if they didn't, they were not going to be able to audition.

A ovo je već uvrnuto i ne kapiram čemu to. Mada verujem da bi i ovako i onako imali vrhunskog bubnjara.

Realno, kad smo već čekali toliko na objavu imena novog bubnjara, mogli bi da izbace announcement na neki zanimljiv način - meni će biti skroz cool da pogledam taj film. A što se tiče vas što vas boli uvo za to ko svira bubnjeve u Dream Theateru, ne znam da li je toliko teško da iskulirate, jednostavno nemojte da pratite šta se dešava i slušajte neke druge bendove.

• Upvote 1
  • Downvote 1