Cult Of Luna

Out Of Time

• 2 weeks later...

Ovo

On 9/23/2019 at 7:30 PM, Haos sam ja said:

Veoma kompaktan album, ali isto tako dosta ogoljen, vratili su se malo unazad, manje eksperimentisanja, više direkt po zubima

i ovo

On 9/24/2019 at 8:03 PM, Baal said:

sve je odrađeno savršeno, ali previše igraju na sigurno, pa mi je zato malo dosadno.

a ja sam bas bio u hajpu posle savrsenog nastupa na BA, ali me je album ipak malo ohladio. Plus posle prethodnika koji mi je njihiv naj... mogu ovo ubrojati u minor dissapointment.

Edited by Grobodan
  • Upvote 1

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pa, da konacno napisem utiske iz Beca. Meni je izgleda sudjeno da u Arena Wien gledam samo Svedjane (prosli put gledao Refused).

A.A Williams - Preskocio, nisam fan.

Brutus je bio fenomenalan. Nest mi je u top 5 albuma godine, ali nisam ocekivao ovako dobar nastup. Stefanie bas dobro peva uzivo, bend je uigran i ocigledno je da ljudi jako uzivaju u tome sto rade. Toliko mi se nastup svideo da sam morao da promenim godinama brusenu taktiku (2 piva tokom predgrupe, raniji odlazak do wc-a i po jos dva piva pre glavnog benda).

Kako objektivno oceniti nastup omiljenog mi trenutno metal benda? Pa nikako, tako da to necu ni pokusavati.

Cult of Luna su bili fenomenalni. Do sada sam ih gledao samo jednom, tokom Mariner turneje. Ali ovaj nastup je bio nesto potpuno drugacije.

Zvuk je bio za nijansu losiji nego na Brutusu, ali to je i ocekivano kada se uzme u obzir koliko ih je na bini. Nove pesme odlicno zvuce uzivo, mada mi je vrhunac nastupa bio I : The Weapon. Ne desava mi se to toliko cesto, ali dok je ta pesma isla razmisljao sam o tome koliko sam srecan. Ok, verujem da je i pivo pomoglo :).

Inace, vec dva dana me vrat ubija. Godine.

Merch je bio onako, na kraju nista nisam uzeo. Svirka inace pocela na vreme, zavrsila se na vreme.

Edited by 23/16

• 3 months later...
  • 7 months later...

Swedish post-metal outfit Cult Of Luna will release a new record titled The Raging River in early 2021.

The five-song release will arrive on February 5, 2021 via the band's own Red Crk Recordings (in conjunction with Metal Blade Records) and features a guest turn from Mark Lanegan (Screaming Trees).

Johannes Persson (guitars, vocals) comments: "The Raging River feels more like a bridge. A midpoint that needs to be crossed so we can finish what we started with 'A dawn to fear'. It's a seamless continuation of the writing process and the creative mindset that has guided us for the last couple of years. It's been an interesting as well as an introspective way of working, having our instinct leading the way and then having to figure out where it takes us. But not only has it been a linear journey, some aspects of it is clearly circular. We have been a fan of Mark Lanegan for many years. So in 2005 when we wrote the song 'And with her came the birds' we had his voice in mind and the working title was 'The Lanegan song'. But we were not many years over 20 and our lack of self-confidence prevented us from even daring to ask. It took fifteen years for us to get the guts to ask him. Hearing his voice on 'Inside of a dream' is nothing more than feeling that we're inside of a dream."

The Raging River track listing:

01. Three Bridges
02. What I leave Behind
03. Inside of A Dream (ft. Mark Lanegan)
04. I Remember
05. Wave After Wave

Edited by Talvi
  • Upvote 2

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

https://invictamagazine.com/review-cult-of-luna-the-raging-river-ep/?fbclid=IwAR3kAUcRN5O6p17uvZ8pEvpwpxPfS7rRuBkyJ-qe3ayuTUF71NoFURQydwk

What I Leave Behind pushes the record forward with a riff similar to Owlwood from Eternal Kingdom, before completely switching tact with a forward synth line that buries its way deep and swirls around in the brain long after it’s gone.

Moram da popijem nesto za smirenje.

Edited by 23/16

• 2 weeks later...

Meni je ovo njihov najslabiji rad jos od prvog albuma.

Ali i dalje nije za bacanje, solidan je EP. Ima tu i dobrih pesama, sintova, ksilofona i elektronike.

Pesma sa Laneganom je razocarala, jer fali CoL pecat. Poslednja pesma je morala biti bolja, ocekivao sam eksploziju posle citanja recenzija...kad ono mucak.