Cannibal Corpse

Srki

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

taaj raad! :pivopije:

a el'

šta je IE?

Internet explorer?

hehehe :bigblue:

Iced Earth :)

Ovako Satan izgleda kad ide na fax alexandra-ansgar-internet-explorer-mascot1.jpg

Bahahaha da tako izgledam,jebao bih se po ceo dan :D

Dobri nazivi pesama, srecom pa nema mutilation, safokejsn i soni plej stejsn reci

Interests Satana666

Gtfo.jpg

Children Of Bodom teams up with the death metal legends CANNIBAL CORPSE (USA) and the metal-bulldozer DIABLO (FIN) for a full scale European tour. We didn't want to keep you waiting anymore so here's the first batch of confirmed tourdates. There's a lot more to come, see you on the road!

sta reci ?!? :)

Children Of Bodom teams up with the death metal legends CANNIBAL CORPSE (USA) and the metal-bulldozer DIABLO (FIN) for a full scale European tour. We didn't want to keep you waiting anymore so here's the first batch of confirmed tourdates. There's a lot more to come, see you on the road!

sta reci ?!? :)

DOVODI

Dragi CC fanovi, na predstojećoj turneji moći ćete da kupite novi CC album, kao i CoB patike :)

:rockdevil:

kupujem te patike cim ih vidim :)

To bi ustvari bila ubitachna kombinacija. Dobar deo ljudi(a ima ih mnogo) slusaju Canibale i doshli bi samo zbog njih, a i ima (brdo ali brdo) ljudi koji neslusaju Canibale pa bi doshli samo zbog COBa . Sa kartom od 1500 bila bi puna sala SKCa a mozda i nehsto vishe. :)

Da ima koncerta kod nas pa da pricate ko bi kolko dao para ... to je standardna prica za svaki koncert... ali s'obzirom da od ovoga nema nista kod nas , ja sam samo stavio ovo da se smejem malo , a ujedno i da placem.

Do duse bar ce CC da pojedu za dorucak ovaj pederluk .