W.A.S.P.

lemmy sixx

Kako sada 4? Pa stalno ste pricali da slusam 3. Ili ste sada dodali i Enforcer?

lemija toliko pregazilo vreme da mu je tesko da skapira da Gojira i Mastodon vec duze od 15 godina postoje :D

Pa ne rece li ti da su im poslednji albumi sranje? :bigblue: To je to, uklapa se u vremenski raspon.

Dobro je devojke, odmorite malo.

Krenuo W.A.S.P. na Golgotha turneju, ko se ponadao da će da promene listu...ostvarilo mu se, samo, ne baš kako bi se nadao :D

http://www.setlist.fm/setlist/wasp/2015/the-ritz-manchester-england-5bf4bf80.html

Najveća promena što su izbacili "Blind In Texas", što se verovatno od KFD nije desilo, ako i tad, plus što mi ova "Golgotha" pesma miriše kao nova numera za moljenje na sceni.

Ma, sumnjam da su cele pesme u

pitanju, vec sasecene, kao i oni gubavi medley-i.

Buni me onako napisan titanic overture i thunderhead,

bez rednog broja, sta li znaci to?

Ovaj otprilike zivi za to da nesto zakine.....

Novi album ce biti losiji od mojih najcrnjih ocekivanja, sve lici....

Buni me onako napisan titanic overture i thunderhead,

bez rednog broja, sta li znaci to?

To znači da su pesme puštane sa razlgasa. Konkretno u tužnom slučaju Thunderhead-a verovatno samo pustili onaj klavirski intro, da se nalože ljudi, i onda i umesto da sviraju deep cut, oni sviraju nešto što su već zilijardu puta. Toliko je fenomenalan taj THC, a on samo onu jebenu obradu svira sa njega.

Evo i na sta lici svirka od pre koji dan:

http://youtu.be/Ay3vRB6Sr-I

Lista:

01. On Your Knees

02. Inside the Electric Circus

03. The Real Me

04. L.O.V.E. Machine

05. Last Runaway

06. Crazy

07. The Titanic Overture

08. Arena of Pleasure

09. Miss You / Thunderhead

10. Hellion

11. I Don't Need No Doctor

12. Golgotha

13. Chainsaw Charlie

14. Wild Child

15. I Wanna Be Somebody

Tri pesme sa novog albuma, i nema Slepog Teksasanina.

http://www.blabbermo...aily Headlines)

On his final departure from the band in 2001:

"As far as I know, I was in the band and they were getting ready to tour. I wouldn't get paid when we were off the road. And Blackie owed me some money from [1999's] 'Helldorado', and I needed to get paid. And he just says, 'Meet me at Stet's.' That was drummer [Stet Howland]; he had a drum-rehearsal room in the Valley. So I'm down [there] and waiting. And Blackie, I thought he would have a check for me; I needed the money. He walks in with a piece of paper, and he goes, 'Did you say this, Chris?' He was really pissed off. I go, 'Let me read it.' So I was looking at the paper. It was [a letter from] a fan. We played a place called Harpo's, and it was the fan who wrote, 'I got everybody's autograph except Blackie's.' [When he was] by the backstage door, the security pushed him away and Blackie ran on the bus. The bus started up and everybody was getting on to go. And he says, 'Chris was one of the last guys to walk on the bus. I asked Chris if I could have Blackie's autograph.' Chris said, 'No.' I asked, 'Why?' And he said, ''Cause he is an f-in' a-hole.'' And I read that. And I told Blackie, 'Yeah, I said it.' And he kind of goes, 'I thought we had a better understanding of each other.' And I go, 'No, no, no, no.' I explained to him why I said it, and he just… at the end of the story, he just walked out of the room. And at that time, they had already tried out Darrell [Roberts], the other guitar player. I didn't know. And that was the last time I ever saw him."

Idiot :haha: