Black Sabbath

Srki

HEAVEN AND HELL, featuring BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi and bassist Geezer Butler, singer RONNIE JAMES DIO, and drummer Vinny Appice (Black Sabbath, DIO), has been announced as the headliner of the Kaliakra Rock Fest, taking place in Kavarna, Bulgaria from June 28th - 30th. Heaven And Hell will headline on June 28th.

HEAVEN AND HELL, featuring BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi and bassist Geezer Butler, singer RONNIE JAMES DIO, and drummer Vinny Appice (Black Sabbath, DIO), has been announced as the headliner of the Kaliakra Rock Fest, taking place in Kavarna, Bulgaria from June 28th - 30th. Heaven And Hell will headline on June 28th.

prijatelju..propustio si da kopiras najbitniji deo:

The event will take place from June 28 to June 30. Also rumored to appear at the festival is MOTÖRHEAD.

HEAVEN AND HELL will play only two concerts on the Balkans — one in Kavarna and another one in the Greek capital of Athens.

DAKLE ISPUSILI SMO GA!!!! Ja jos gore..jer mi je ovaj kraj juna termin za prijemni...jaaaaoo...jebem ti sve zivo, mrtvo, pakosno, obradjeno, nedovedeno...glupa zemlja!!!!

A low-quality video clip of HEAVEN AND HELL performing the song "After All (The Dead)" at the opening night of the band's world tour Sunday night (March 11) at the Pacific Coliseum in Vancouver, British Columbia, Canada has been posted online at YouTube.com. The group — which is made up of BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi and bassist Geezer Butler, singer Ronnie James Dio, and drummer Vinny Appice (BLACK SABBATH, DIO) — played the following songs at the Vancouver gig:

01. E5150

02. After All (The Dead)

03. The Mob Rules

04. Children of The Sea

05. Lady Evil

06. Ear In The Wall

07. I

08. The Sign of The Southern Cross

09. Voodoo

10. The Devil Cried

11. Vinny Appice Solo

12. Computer God

13. Falling Off The Edge of The World

14. Shadow of The Wind

15. Die Young

16. Heaven and Hell

---------------------

17. Neon Knights

Check out pictures from the show at Metal-Rules.com.

According to several people that attended the concert, Dio announced towards the end of the band's performance that the show would be cut short due to a curfew, resulting in one of the two planned encores — "Lonely is the Word" — getting dropped from the final setlist.

link za jutub - http://www.youtube.com/watch?v=14QdWqMqERo

metalrulz - http://www.metal-rules.com/bb/viewtopic.ph...903334f79d698fa

skinite/gledajte ovaj video sa jutuba...znaci los zvuk..ali Dio..Dio zvuci kao nikad pre jebote!!!!

A setlista..prelepa..prosto...predobra...zelim da mi deca budu takva..barem upola lepa kao ova setlista...kuka mi se...moram da gle'm negde ovo...

kralj

IMG_6815.JPG

Jebiga,meni to nije nikakva lista.Al' bas nikakva.Kvazi Black Sabbath.Zao mi je sto nisam pogledao pravi Black Sabbath,ovo me uopste ne interesuje.

Као што видиш из имена, ово и није Black Sabbath. Да су садржали то име, људи би очекивали да изводе и песме које су правили са Озијем, а овога пута то није случај, па могу лепо да свирају више песама које Дио изворно и пева.

Jebiga,meni to nije nikakva lista.Al' bas nikakva.Kvazi Black Sabbath.Zao mi je sto nisam pogledao pravi Black Sabbath,ovo me uopste ne interesuje.

Nikakva? A sta to fali? Dobro...od ukusa do ukusa..i ja bih voleo da chujem Master Of Insanity...al posle ovih 2 sata mislim da bih zaboravio na tu pesmu...a i na kraju krajeva, ovo nije Black Sabbath..vec Heaven&Hell hehe...

Pa to ti kazem...meni to nije Black Sabbath...sve posle Ozzy-a za mene nije Sabbath.Sabbath zavrsava sa "Never Say Die".Ima tu dobrih stvari ("Heaven And Hell","Neon Knights","Computer God"),ali na taj koncert definitivno ne bih otisao.

Jebiga,nemaju ima Black Sabbath,ali cim je Iommy na bini,to je Sabbath i ocekujes "Into The Void".

Cuo sam "Into The Void"..sad ocu "Mob Rules" :rockdevil:

Ma ne mozes tek tako da odbacujes tu muziku...ja potpuno podrzavam ovaj potez, jer zasto da te pesme ne chuje narod uzivo? Kvalitet je prejeben, legendarn albumi bre. A i sam kazes, cim ljudi vide Ajomija na bini ocekuju Sabbath, I, Computer God, Heaven And Hell..su za mene Black Sabbath isto koliko i Sweet Leaf, Snowblind etc...

Pa ja je ne odbacujem,samo mi se ne svidja.Par pesama i to je to.Ali ako ima ljudi koji to vole,onda je to ok.Ti bi isao zato sto ti se svidja,ja ne zato sto mi se ne svidja...stvar licnog ukusa.

Za tebe su te pesme Black Sabbath,za mene nisu.Uporedi "Neon Knights" sa recimo "After Forever" ili "Children Of The Grave".Nema veze sa vezom.To nije onaj pravi Sabbath.Jeste Iommy alfa i omega u bendu,ali ne cini samo on ovaj bend.

two-minute, 35-second video clip of HEAVEN AND HELL — the band made up of BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi and bassist Geezer Butler, singer Ronnie James Dio, and drummer Vinny Appice (BLACK SABBATH, DIO) — performing the song "Die Young" at the first show of the group's world tour on Sunday, March 11 at the Pacific Coliseum in Vancouver, British Columbia, Canada has been posted online at http://www.youtube.com/watch?v=C5QI__1DS48

dio...jebote bog

Evo linka za blabber..pa tu imate linkove za 7-8 video sa koncerta od pre par dana..

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=68769

Ja sam se znaci raspametio..Dio peva, pa ne da peva, nego kao da su iskopirali na neki plejbek sve

originalne vokalne snimke sa H&H i Mob Rules...znachi chovek ima 60ikusur godina i otkida!!!! Najbolji

vokal ikada. Who is Ozzy Osbourne?

Ima i nove pesme, Devil Cried je kul, al ova "Ear In The Wall" me je stvarno odusevila! Fini riffovi, ali

vokali su strava! Postace klasik pesma : ) Na After All me je 'vatala jeza..pozeleo sam da sam u kompjuteru, heh..children of the sea, 'kvlt', kome se ova pesma ne svidja, taj covek nema dusu i bezosecajno je kopile. Il je gluv. No excuses, no "ukusi su razliciti'. Sign Of The Southern Cross.. zvuci predivno..prosto...hteo sam da zaplacem...

Nada umire poslednja!!!

Ohhhhhhh-nooo! Here it comes again...

:rockdevil: ;(

p.s. lemmysixx@ Skini brate, barem, "After All", pa mi reci da ovo ne zvuci kao BLACK SABBATH.

Пред Мејдене су лепили на бандере најаве за неки фестивал у Грчкој, где ће свирати почетком августа, па ко воли и има пара нек' изволи.

Odlična lista, samo ne znam što preskočiše Country Girl?

To je i mene iznenadilo...

Koncerta u Bugarskoj više nema na onom kao ofic. sajtu!

Ma hajde mi lepo da spamujemo po mail-u Komune, možda se zajebu pa ih dovedu! Sad kad su ih Makedonci sprcali za Maiden a ni od ZZ Topa izgleda nema ništa, ovo bi moglo da ih izvadi! :D