Black Sabbath

Srki

• 2 weeks later...

To su pavi sjebada likovi. Imao sam prilike mnoge takve da upoznam.

Moj ortak je krenuo sa kestenovim listom, zalfijom, nanom i slicno da bi na kraju poceo da pusi hortenziju i to cvet. Najjace je videti kako neko zavija hortenziju. Slicno kao i paucina - Mission Impossible.

• Downvote 2

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

11046866_10152919144508381_9217101496305195189_o.jpg

This is Nikita, a lovely young girl that I met up with today...she is suffering from Cystic Fibrosis and she is a true hero and a very brave girl. She's also very cool, funny and she loves her music. Thanks so much to her Mom, Dad and brother for getting in touch with me, you are all truly wonderful people. Maria and I were very honoured to meet you all, we had a great day.

gospodin.

Lepo od njega.

Čitam danas o onim kasnijim smuti prospi Sabbath albumima, za svaki album kreće priča ''nije trebalo da bude Sabbath album, ali pritisak izdavačke kuće...''

Za sve što Iommy uradi, Warner Bros ga smara da izda pod Sabbath imenom.

Ali mi je najjače što se nigde ne pominju potencijalna imena tih ne-Sabbath projekata, nego nije to Sabbath, al' kao da sve vreme znaju da kako god okrenu na kraju izlazi pod Sabbath imenom xD

Aj kao za Born Again ta priča, pa onda i za Seventh Star, pa kad sam naleteo i treći put na istu priču i za Cross Purposes, ubio sam se od smeha xD

Edited by Demon Seed