Black Sabbath

Srki

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

Former BLACK SABBATH keyboardist Geoff Nicholls died this morning after a long battle with lung cancer. He was 68 years old.

Nicholls's passing was confirmed by SABBATH guitarist Tony Iommi, who wrote about his former bandmate: "I'm so saddened to hear the loss of one of my dearest and closest friends Geoff Nicholls. He's been suffering for a while now with lung cancer and he lost his battle this morning. Geoff and I have always been very close and he has been a real true friend to me and supported me all the way for nearly 40 years. I will miss him dearly and he will live in my heart until we meet again. Rest in peace, my dear friend."

Added SABBATH bassist Geezer Butler: "Very sad to hear of old friend and SABBATH keyboard player Geoff Nicholls passing. RIP Geoff."

Nicholls, who played keyboards on all of SABBATH's albums between 1980 and 1995 and toured with them, was reportedly in remission from cancer at the time of his death but succumbed to the side effects of chemotherapy.

RIP

skoro sam slusao Star of India sa Fenholtom, jbg steta sto on nije uskocio umesto drogiranog Hjuza, to i sto Ray Gillen nije snimio oficijalni album mi je najvise zao sto se nije dogodilo

davno sam citao da je Tony imao dogovor sa Koverdejlom da peva na albumu ali da se ovaj napio i nije se javio, neka potvrdi neko ako zna

• 4 months later...

čak mi nije ni najbolji njihov, kamoli najbolji ikad

obožavam sabat btw

Možda nije najbolji njihov, ali mislim da je definitivno superiorniji od mnogo pohvaljenih metal albuma Master of Puppets, British Steel i The Number of the Beast.

Edited by Texas King
  • Downvote 1

Šta je bre bolje od Mastera :violent:

Bilo koji od prvih 5 albuma Black Sabata je bolji od prenaduvanog i komercijalizovanog Mastera. Takođe i ovi metal albumi su svi bolji od Mastera: Sad Wings of Destiny, Stained Class i Painkiller od Džudasa, Powerslave i Piece of Mind od Mejdena, Rust in Peace od Megadeta i Ride the Lightning od Metalike.

• Downvote 1

Bilo koji od prvih 5 albuma Black Sabata je bolji od prenaduvanog i komercijalizovanog Mastera. Takođe i ovi metal albumi su svi bolji od Mastera: Sad Wings of Destiny, Stained Class i Painkiller od Džudasa, Powerslave i Piece of Mind od Mejdena, Rust in Peace od Megadeta i Ride the Lightning od Metalike.

bvahahahahahahaha

Mada ova njihova lista sa metal albumima nije loša u poređenju sa njihove sledeće dve liste koje su jedne od najgorih i najsmešnijih lista koje sam dosad video:

http://www.rollingstone.com/music/lists/100-greatest-artists-of-all-time-19691231

http://www.rollingstone.com/music/lists/100-greatest-guitarists-20111123

Na listi 100 najvećih muzičkih umetnika nema uopšte grupe Deep Purple, ali su zato usrani U2 stavili na 22.poziciju?

Lista sa gitaristima im je presmešna: npr. Kit Ričards im je četvrti, a Riči Blekmur 50. Edge iz U2 im je 38., a Aleksandar Živojinović (Alex Lifeson) 98.? Lista je kilometrima udaljena od svake realnosti, teško sranje!