Bruce Dickinson

Tyriel

Bruce ima odlicne albume,rame uz rame sa Maidenovim albumima posle Virtuala.Virtual i nije toliko los koliko The X Factor i No Prayer for the Dying

Evo jedna recenzija za sve vas što nevolite No Prayer album:

-----------------------------------------------------------------------

All guts, all glory - 100%

Written by Hattori on August 21st, 2004

In 1988, Maiden released their mellowest, most epic and most transcendent album in Seventh Son of a Seventh Son. But instead of giving fans another dose of the same medicine, the band threw their keyboards into the fire and got back to the gritty basics. The result is one of the best albums in heavy metal: "No Prayer for the Dying."

The album sound is dirty. Bruce replaces his comfortable clean voice with his best impression of a bat getting raped by UDO. Musicially, the songs are stripped-down and not as epic. Even the closer Mother Russia isn't really an epic by Maiden standards. This would be a problem.... if not for the fact that the songs fucking rock. This album is the perfect blend of mandatory Maiden metal and down-and-dirty hard rock. The songs stick to a verse-chorus, verse-chorus format, but who cares? The verses fucking rule and the choruses will have even mutes singing in the shower.

You don't have to sift too deep through the dirt to find Maiden's trademark sound. The band's twin guitar harmonies rear their heads in tracks like "No Prayer for the Dying" and midway through "Fates Warning." The title track appears surprisingly early and is refleshingly concise: it's a rare example of Maiden in ballad form, with Bruce crooning his way through each sorrowful verse. "Assassin" has an "I'm Watching You" vibe that will make you get up and close the curtains. "Bring Your Daughter..." sounds much better here than on the Nightmare on Elmstreet 5 soundtrack. Martin Birch strips the track down, taking away the B-horror production and cheesy backing vocals.

"Mother Russia" marks the first time that Maiden experimented with the sounds of a foreign country (they would later tackle the Middle East with Nomad and achieve equal success). Female backing vocals build a misty mood, before heavier guitars implore the listener to dance Russian-style---don't spill the vodka. Lyrically, you can expect more profanity and anger, with politicians and TV evangelists falling prey to the beast. Anger carries the vocal-driven "Holy Smoke," until Jannick introduces himself with a scorching solo.

With "No Prayer," Maiden took a gamble that paid off a millionfold. Sure they lost some fans ("Boo hoo! This is too raw. Where's the cleanliness of Seventh Son?"), but these people are pussies that are better off listening to Michael Bolton records on their parents dusty turntables. Painkiller? Rust in Peace? These albums have their supporters, but "No Prayer for the Dying" is the true hero of 1990.

Ја рецензије са метал архива уопште не узимам каобило какав репер за било шта. Тамо може да пише ко шта хоће и, иако сам прочитао неколицину заиста релитих реценизја, углавном се ради о празним наклапањима. Ко ми не верује, нека прочита рецензију коју је неки тип написао за Vicious Rumors албум "Vicious Rumors", који је узгред ремек-дело.

Prvi Bruce-ov album je čisti hard rock, AC/DC sa nešto jačom distorzijom. Najbolja pesma je Son of a Gun. Naredna dva albuma jebem li ga šta su - meni to liči na grunge i čudi me da se Bruce toliko ponižavao. Od svih pesama koje su na njima vredi samo Tears of the Dragon. E, Accident of Birth i Chemical Wedding su već pravi heavy metal i za njih sam već rekao da su najbolji. Tyrrany of Souls nije baš na tom nivou, ali je zanimljiv album. Recimo, pesma Devil on a Hog je dosta jaka. Sve u svemu, solo karijera za respekt, ali daleko ispod onoga što je u Maidenima ostvario.

Радио човек шта му се хтело, имао је слободу да проба и друге ствари. Мени се доста песама са "Skunkworks" и данас свиђа, поготово 'Solar Confinement'.

virtual je bash slab album, ali sign of the cross je odlichan

No prayer: album je genijalan

prebacio sam:

EDIT:

virtual je bash slab album, ali futureal je odlichna pesma

a x faxtor je odlichan album

to je bio samo komentar na neciju izjavu da svi mrze blaze-a

No prayer: album je genijalan

поготово 'Solar Confinement'.

Nego sta, vrh pesma!

Skunkworks je super.

Svi Dickinson albumi su super. Prvi mi se jedino nesto manje svidja, mada Born in '58 vadi stvari.

Accident i Chemical najbolji, u svakom slucaju.

Accident mi je do jaja,imam jedino taj od studijskih u audio formatu,

Imam i konc. iz Brazila-kida!

I onu kompilaciju iz 2003-04te,

rastura stvar Silver Wings!,mada su i ostale dojajne,npr ona sa flautom(na sintisajzeru odsvirana)

ima dosta dosta dobrih na toj kompilaciji

...zaboravih da pomenem i real world

:rockdevil:

Pa pazi cinjenica je da je Bruce inicirao reunion sa Samson-om jer mu nije islo bas najbolje sa solo karijerom. Bio je to veliki teret za samo jednog clana. Onda ga Rod (menadzer grupe) poziva da se vrati u bend i on se vraca. Ovi iz Samson-a su izvisili. Jebi ga pare su cudo. Sve u svemu i dalje snima solo albume. U toj situaciji su fanovi najvise profitirali a to je najbitnije.

Guest ivek
Bruce Dickinson sa i bez Iron Maidena...

De mu je bilo bolje ( Gde je bio bolji )?

Moje misljenje je da je super odnosno odlican svugdje bio.

Sada koliko se ljudima svidjelo to sa solo karijerom i prihvacanje drukcijeg stila od mejdena nije bitno.

Odlicno je pjevao i jos uvjek pjeva svugdje :o)

isto ko halford

Guest ivek
Лош ти пример. Two је катастрофа, а и други Fight албум је сморчина.

nejde ti meni bas cirilica :)

Poslusaj brate Tattooed Millionaire(mislim na pesmu, ne na album) pa onda reci, ako smes, da se vratio zbog para...

sve se vrti oko para!!!

a najbolje je ako covek moze da pravi kvalitetnu muziku Î zaradi nesto od toga...

Slazem se da Bruce ima dobre pesme...ali...staje Bruce bez Maidena ili sta su Maideni bez Bruce-a?

da se ne lazemo x factor je odlichan album i mnogo volim taj album, ali ipak to je maiden bez bruca... zna se ko je brus