Blind Guardian

Guest HEFEST

Blind Guardian Lazing on a Sunday afternoon? Not at all. We are becoming more and more picky. Charlie has started "Valkyries" while the rest discusses final adjustments on Road of No Release(piano), Wheel of Time(choirs) and Sacred(more orchestra? less orchestra?).

Blind Guardian A very wise man once said "Opinions are like a...holes - everyone has one". That's pure philosophy. What we will witness today is a total showdown of opinions. "A Day at the Races" has been turned down as the perfect album title by some (one?) cowardly band member. We of course won't reveal who is the cowardly lion, but we have sent him to the "Wizard of Oz".

Blind Guardian On the to do list for today: The perfect setlist, the perfect album title, the perfect mind, the perfect ...

statusi od juce i danas

realno "A day at the races" je glupo ime za album,do jaja sto se tako nece zvati :haha:

sa nestrplenjem cekam album :rockdevil::rockdevil::rockdevil:

To je ime jednog Queen-ovog albuma, zato su hteli tako da ga nazovu (poznato je da je Hansi veliki fan Queen-a). :da:

Tako je, i A Night At The Opera je ime Queen albuma.

A Day At The Races je jedan od najjacih albuma svih vremena!

A day at the races je ime jedne od najjacih komedija svih vremena i jednog od najboljih filmova u istoriji filma po meni i po njemu je Queen dao ime svom albumu(jer su bili huge fanovi brace Marx), a onda su ovi hteli zbog njih da kopiraju. Ko nije pogledao film ne zna sta znaci smejati se do iznemoglosti.

Ovo je spisak deset pesama koje će biti na albumu, redosled (tačan redosled) se još ne zna, ali ovo su naslovi:

01.A Voice In The Dark

02.Ride Into Obsession

03.Cry For Tanelorn (Into The Void)

04.War Of The Thrones

05.Curse My Name

06.Valkyries

07.Control The Divine

08.Sacred

09.Wheel Of Time

10.The Road Of No Release (Pale Reign Of Misery)

...pa verovatno naziv oslikava neke detalje iz tekstova. Sad, glupo komentarisati dok ne vidimo korice i ne čujemo muziku:)

Hawkiwind je imao album koji se zvao ''warrior on the edge of time'', moguće da su tu našli neku inspiraciju, kao što je Opera album bio inspirisan nazivom istoimenog Queen-ovog albuma.A možda i u istoimenom albumu Norme Winstone. :haha:

Još samo da bude neki montipajtonovski omot kao i kod Norme i Hawkwinda i to je to.:)

Edited by Vlladimir

Ovo je spisak deset pesama koje će biti na albumu, redosled (tačan redosled) se još ne zna, ali ovo su naslovi:

01.A Voice In The Dark

02.Ride Into Obsession

03.Cry For Tanelorn (Into The Void)

04.War Of The Thrones

05.Curse My Name

06.Valkyries

07.Control The Divine

08.Sacred

09.Wheel Of Time

10.The Road Of No Release (Pale Reign Of Misery)

ma naziv je na kvadrat Murkokovski.

Vidi se iz aviona! Ali ja se ne bunim-super, gde ćeš bolje!

Hawkiwind je imao album koji se zvao ''warrior on the edge of time'', moguće da su tu našli neku inspiraciju, kao što je Opera album bio inspirisan nazivom istoimenog Queen-ovog albuma.A možda i u istoimenom albumu Norme Winstone. :haha:

Još samo da bude neki montipajtonovski omot kao i kod Norme i Hawkwinda i to je to.:)

Ma naziv je na kvadrat Murkokovski, ali ja se ne bunim!

Edited by Despot!

01 9:17 Sacred Worlds

02 5:58 Tanelorn

03 6:30 Road of No Release

04 4:46 Ride into Obsession

05 5:52 Curse my Name

06 6:38 Valkyries

07 5:26 Control the Divine

08 4:55 War of the Thrones (Piano)

09 5:41 A Voice in the Dark

10 8:55 Wheel of Time

Sa BG sajta.

Hvala Aces High-u:)!

Ipak, moram priznati d ami se korice manje sviđaju od onih za single. Sad kad pogledam, ove likove sa sekirama su već koristili za motiv za majicu.

Nisu loše, daleko od toga, verovatno je tu i dublji smisao, ali ni blizu Marshalovim radovima.