Motörhead

lemmy sixx

• 2 months later...
  • 3 months later...

MOTÖRHEAD will be issuing a 30th anniversary DVD, entitled "Stage Fright", on July 4 via SPV Records. The two-disc set will feature the band's December 7, 2004 concert in Düsseldorf, Germany on one disc and a documentary feature on the second disc.

The Düsseldorf show was shot with 23 high-definition cameras under the direction of Sven Offen (PAPA ROACH, HEATHER NOVA). Gert Hof, famous not only for his work with RAMMSTEIN, was enlisted to take care of the show's light design. The set features 20 songs from the entire MOTÖRHEAD history, including "Overkill", "Ace of Spades" and "Iron Fist". As a special bonus, there is an interactive DVD check with MOTÖRHEAD, with the three musicians contributing lots of interesting comments about the DVD.

"Stage Fright" track listing:

01. Dr. Rock

02. Stay Clean

03. Shoot You In The Back

04. Love Me Like A Reptile

05. Killers

06. Metropolis

07. Over The Top

08. No Class

09. I Got Mine

10. In The Name Of Tragedy

11. Dancing On Your Grave

12. R.A.M.O.N.E.S.

13. Sacrifice

14. Just 'Cos You Got The Power

15. Going To Brazil

16. Killed By Death

17. Iron Fist

18. Whorehouse Blues

19. Ace Of Spades

20. Overkill

Disc Two includes interviews with band mastermind Lemmy, guitarist Phil Campbell and drummer Mikkey Dee, as well as the road crew, who talk about life on tour. Viewers get a rare chance to watch the roadies doing their work, listen in to the soundcheck, meet the band's cook and accompany their entourage on the road. There is also an L.A. special, fans' comments and other special features. The icing on the cake is the DVD-ROM part with the "Life's A Bitch" realtone for your mobile, MOTÖRHEAD wallpaper for your PC and mobile, photos from the WrestleMania show in Los Angeles, and an extensive discography. All in all, "Stage Fright" offers over four hours of playing time and comes in DTS 96/24, Dolby digital 5.1 and AC3 stereo sound. It also features subtitles in the following languages: English, German, French, Spanish, Portuguese and Italian.

In conjunction with the DVD's release, MOTÖRHEAD are due to embark on an extensive European tour and are scheduled to shoot their "Whorehouse Blues" video clip at a strip club in London. The 30th anniversary show will take place at the Hammersmith Odeon on June 16, with SAXON and GIRLSCHOOL also appearing on the bill.

Uh...josh jedan Anivrsari od Motorheada..ali je lista pesama do jaja 110% ! Mlogo ql izbor! Dancing On Your Grave icon_rockdevil.gif

Da,da...neobicna set lista.Ali napokon da odsviraju nesto sa "Another perfect day" albuma. "I got mine" i "Dancing on your grave" su sjajan izbor. Just 'Cos You Got The Power ?!?!?!?B strana singla na koncertu?Ovo vredi videti!

U svakom slucaju,jul ce biti lep mesec. icon_da.gif

Pesma je skroz ok,samo sto traje 7,5 minuta.Mislim da je izasla na "Eat the rich" singlu sa "Rock n' roll" albuma.Sigurno je sa "Rock n' roll" albuma,ali nisam siguran sa kojeg singla.Mislim da je "Eat The Rich" u pitanju.

Cudi me sto su u set listu uvrstili samo "Dr.Rock" sa Orgasmatrona.

I jebala ih vise R.A.M.O.N.E.S.Ok,znam da Lemmy voli Ramones-e i da im na taj nacin odaje pocast,ali pesma nevidjeno smara.

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Da li je neko mozda gledao ovaj Ace Of Spades DVD?

Jok ja! icon_sad.gif

Ali s' obzirom da se radi o Classic Albums serijalu, verovatno je glavna stavka na DVD-u dokumentarac uz par spotova i live snimaka. icon_da.gif

Evo omota:

user posted image

• 1 month later...
Pesma je skroz ok,samo sto traje 7,5 minuta.Mislim da je izasla na "Eat the rich" singlu sa "Rock n' roll" albuma.Sigurno je sa "Rock n' roll" albuma,ali nisam siguran sa kojeg singla.Mislim da je "Eat The Rich" u pitanju.

Cudi me sto su u set listu uvrstili samo "Dr.Rock" sa Orgasmatrona.

I jebala ih vise R.A.M.O.N.E.S.Ok,znam da Lemmy voli Ramones-e i da im na taj nacin odaje pocast,ali pesma nevidjeno smara.

Sta ima veze sto traje 7,5 minuta kad je svaka sekunda ove pjesme opravdana.Moje je misljenje da je ovo najbolja pjesma koju su Mötorhead odsvirali na Rock´N´Roll-materijalu.Nazalost se pjesma ne nalazi na albumu nego samo Eat The Rich-singlu.Tu je jos i Cradle To The Grave ali nije ni priblizno dobra kao Just´Cos You´ve Got The Power...

Stvar su svirali i na onim turnejama kad su protutnjali kod nas 89/90 isto kao i Stone Deaf In The USA,Wolf,Dogs i Rock´N´Roll.Sve ove pjesme su vec dugo izbacene iz programa tu i tamo sporadicno odsviraju Eat The Rich ili Dogs...

Ovo za R.A.M.O.N.E.S. stoji, stvarno je vise dosadno,imaju oni pun vagon boljih dijamanata od ovog punkica

evo, da se i ja prvi put oglasim na ovoj temi... pre nisam slusao motorhead, sve dok nisu dosli kod nas... taj koncert sam nazalost propustio... posle toga sam nabavio neki THE BEST OF i HAMMERED album... HAMMERED razbija... znaci slusao sam te stare snimke i ovaj sa extra rifovima i extra zvukom, i totalno me je kupio... bas je extra! icon_rockdevil.gif walk a croocked mile je najjaca, a voices form the war, onaj uvod je maznut iz let there be rock! icon_da.gif

takodje i obrada WHIPLASH-a (MetallicA) je extra, cak mi se vise svidja Motorhead verzija od Metallicine! icon_rockdevil.gif

pivopije.gif

Sta ima veze sto traje 7,5 minuta kad je svaka sekunda ove pjesme opravdana.Moje je misljenje da je ovo najbolja pjesma koju su Mötorhead odsvirali na Rock´N´Roll-materijalu.Nazalost se pjesma ne nalazi na albumu nego samo Eat The Rich-singlu.Tu je jos i Cradle To The Grave ali nije ni priblizno dobra kao Just´Cos You´ve Got The Power...

Stvar su svirali i na onim turnejama kad su protutnjali kod nas 89/90 isto kao i Stone Deaf In The USA,Wolf,Dogs i Rock´N´Roll.Sve ove pjesme su vec dugo izbacene iz programa tu i tamo sporadicno odsviraju Eat The Rich ili Dogs...

Ovo za R.A.M.O.N.E.S. stoji, stvarno je vise dosadno,imaju oni pun vagon boljih dijamanata od ovog punkica

Pa nisam ni rekao da nije opravdana,vec da je totalno atipicno za Motorhead.Ali ne slazem se da je najbolja sa tog materijala...meni su sve ove koje si nabrojao mnogo bolje.Dodao bih jos i "Blackheart"... icon_rockdevil.gif Ali jebiga,to je vec stvar ukusa.

Nego,je l' pogledao neko ovaj novi DVD "Stagefright"?

evo, da se i ja prvi put oglasim na ovoj temi... pre nisam slusao motorhead, sve dok nisu dosli kod nas... taj koncert sam nazalost propustio... posle toga sam nabavio neki THE BEST OF i HAMMERED album... HAMMERED razbija... znaci slusao sam te stare snimke i ovaj sa extra rifovima i extra zvukom, i totalno me je kupio... bas je extra! icon_rockdevil.gif walk a croocked mile je najjaca, a voices form the war, onaj uvod je maznut iz let there be rock! icon_da.gif

takodje i obrada WHIPLASH-a (MetallicA) je extra, cak mi se vise svidja Motorhead verzija od Metallicine! icon_rockdevil.gif

pivopije.gif

Hammered je odlican album...ali obavezno poslusaj "Inferno"...mnogo je bolji.

• 3 weeks later...