Queen

skorpija

Mene uopšte ne bi čudilo da je istina, jer je on gostovao na nekoj njenoj pesmi, pa su kao dobri, otkud znam.

Ja i dalje stojim kod toga da bi George Michael bio odličan kao vokal Queen-a. Sjajno je otpevao "Somebody to love" na onom koncertu u čast Frediju, tako da...

Btw, ovaj lik je rasturio:

• 2 weeks later...

Ako izdaju album sa neobjavljenim pesmama koje je Freddie snimio, onda i ne moraju da žure sa traženjem novog pevača. :) Jedino ako planiraju neke live nastupe... A inače me raduje ta vest, cenim da bi album mogao biti mnogo bolji od onog koji su izdali sa Rogers-om. :da:

Da, da, slažem se da bi ovaj album mogao biti bolji, mada meni ni onaj sa Rodgersom nije loš, al' naravno da se ljudi više raduju neobjavljenim pesmama sa Fredijem. :smile:

Ja uz vest "novi album i mjuzikl" podrazumevam i live nastupe. :mrgreen: Mada, imaju sad posla oko tog mjuzikla, pa nisam sigurna da l' će biti turneje skoro.

Au, sunce ti... :frown: Prvo - liku ili nenormalno drhti glas ili koristi vribrato više nego što je to Freddie radio za celu svoju karijeru. U svakom slučaju zvuči loše, a šteta je jer lik ima dobar glas i raspon kakav mu i treba za pesma Queen-a. Ali džaba kad sve upropaštava tim vibratom. Drugo - lik izgleda kretenski totalno, ni po čemu se ne uklapa sa ostatkom benda vizuelno. Sve u svemu, nisu se baš usrećili ovim izborom, bar po mom mišljenju.

• 2 weeks later...

Vratih se juče iz Praga, bila sam u subotu na Queen konvenciji tamo i bilo je fino. Queenie, češki tribute je sjajan, ali naši su ipak malo bolji. :mrgreen:(kad smo već kod naših, sviraju 10. decembra u Fest-u, pa ko može, neka navrati)

I umesto da konvencija bude posvećena Queen-u i Frediju, pre je bila posvećena Pragu i Češkoj uopšte. Na konvenciji su bili Peter Freestone, čovek koji je 12 godina bio uz Fredija, u početku asistent celog benda, a posle samo Fredija, i Fredijeva sestra, Kashmira. Pitanja koja je taj Čeh, glavni baja u njihovom fan klubu postavljao su tipa "kako Vam se sviđa Prag?", "da li se osećate kao Čeh?" (pošto Peter u poslednjih 10 godina živi tamo), blabla. Nju su pitali zašto je izabrala baš češku konvenciju, šta je radila u Pragu na dan kad je stigla itd. Jedino što je imalo veze sa Fredijem je pitanje koje su oboma postavili, a to je kako bi mu se svideo Prag. I da, Kash su pitali, da dobije šansu za još jedan dan sa Fredijem, kako bi ga provela. Da ne spominjem da je i Peter pričao češki (uz malu pomoć prevodioca), tako da jedan deo nisam razumela, al' neke stvari su se mogle razaznati. I dokumentarac koji je išao u jednom delu konvencije je bio sa češkim titlom, naravno, pa su Česi dali sebi za pravo da se dernjaju tokom toga, tako da nisam mogla čuti skoro ništa. -.-

Anyway, bio je fin onaj Queen shop, kupih 2 stvarčice, i tako... Bile su i polugole hostese, kao što je i pisalo da će biti, al' meni to nije bilo nešto baš zanimljivo. xD

• 2 weeks later...

QUEEN’S ROGER TAYLOR ANNOUNCES WINNERS OF “THE QUEEN EXTRAVAGANZA” COMPETITION

WINNING LINE-UP TO TOUR NORTH AMERICA IN 2012 WITH GRAND PRODUCTION FEATURING CLASSIC QUEEN SONGS

(Los Angeles, CA – December 8, 2011) Four decades later, the music of Queen hasn’t just survived, it’s thrived. The band, who recently received the “Global Icon Award” at the MTV European Music Awards, has sold more than 300 million albums, 16 of which were No. 1 chart-toppers. They’ve written and recorded 18 No. 1 singles, played over 700 live concerts in every part of the world, have amassed a planet-wide fanbase whose members number in the hundreds of millions, and remain one of the most influential groups of all time. And to hear Queen drummer Roger Taylor tell it, they’re just getting started. The last thing they are doing is standing still.

2012 will see the launch of “The Queen Extravaganza Tour,” a grand touring production booked by powerhouse agency CAA that will celebrate the music of Queen. Coming on board to ensure the touring show will match the design and excitement of Queen at its best will be such rock tour heavyweights as stage designer Mark Fisher (U2, AC/DC, Muse, The Rolling Stones, Cirque de Soleil) and lighting designer Rob Sinclair (Adele, Vampire Weekend, Goldfrapp, Peter Gabriel).

Taylor will oversee this royal road show, taking the role of producer and music director, with Brian May involved later in the production, but Taylor’s most important role, however, was leading the judges, Spike Edney (Queen’s keyboard player since the mid 80’s and Trip Khalaf (Queen’s eternal sound engineer) in hand picking the musicians that will be featured on the tour. And after 11 weeks of reviewing online auditions and weighing votes from Queen fans around the world, Taylor is ready to announce the line-up.

“As the audition videos began posting, we could see right away that the caliber of talent was very high,” says Taylor. “But when I got into the studio with the final 25 musicians, I realized that these guys are seriously good players. They went way beyond my expectations. It was an incredibly difficult decision to choose the final line-up. I wish I could've kept them all, but in the end, I'm very happy with this group of exceptional musicians."

“The Queen Extravaganza” band line-up will be:

VOCALS - Jennifer Espinoza (San Antonio, TX)

VOCALS - Marc Martel (Montreal, QC / Nashville,TN)

GUITAR - Tristan Avakian (Toronto, ON)

GUITAR - Brian Gresh (Tulsa, OK)

DRUMS - Tyler Warren (Camden, TN)

BASS - Francois-Olivier Doyon (Quebec City, QC)

“What an amazing and unexpected opportunity to come our way – not to mention the timing of it all for me,” said Marc Martel, whose audition video for “Somebody to Love” earned him an MTV O Award and an appearance on the Ellen Degeneres Show. “Having gotten to know the other contest winners a bit in LA, I’m confident we have what it takes to gel as a unit and give our best to do justice to some of the best rock music ever recorded. I am so thankful for the chance to do this. Gonna be Fun!”

Naravno, Marc Martel, kao što smo svi i očekivali. :smile:

• 1 month later...
  • 2 weeks later...