Tool

nazgaroth

Hm, vidis, nisam to znao.. steta.. mada, opet, i za njih je, po meni, magija umrla sa onim albumom obrada, pitanje je da li mogu da ponove mer de noms i 13th step vise.. u svakom slucaju, fascinantno je da nijedan bend od tada nije pokusao da uradi nesto makar nalik APC-u a da je iole uspeo na trzistu..

• 4 weeks later...
  • 2 months later...

Every geek knows that F(n)=F(n-1)+F(n-2) is the greatest of all sequences, the Fibonacci Sequence. Did you also realize that Tool used the Fibonacci sequence in their 2002 song Lateralus?

We all know the Fibonacci sequence is 0,1,1,2,3,5,8,13,21,34,55,89,144,... It is simply adding the preceding number to the current number to get the next number. It was rediscovered in the early 1200's by Leonardo of Pisa, but people in India had discovered it long before.

So how does this all apply to Tool's Lateralus? The time signatures of the chorus of the song change from 9/8 to 8/8 to 7/8, or 9-8-7. 987 is the 16th number in the Fibonacci sequence.

But wait their is more! The lyrics all correspond to a rising and falling Fibonacci sequence. If you count between the pauses, the syllables in Maynard James Keenan's vocals form the first few Fibonacci numbers:

(1) Black,

(1) then,

(2) white are,

(3) all I see,

(5) in my in·fan·cy,

(8) red and yel·low then came to be,

(5) rea·ching out to me,

(3) lets me see.

(2) There is,

(1) so,

(1) much,

(2) more and

(3) beck·ons me,

(5) to look through to these,

(8) in·fi·nite pos·si·bil·i·ties.

(13) As be·low so a·bove and be·yond I im·ag·ine,

(8) drawn be·yond the lines of rea·son.

(5) Push the en·ve·lope.

(3) Watch it bend.

Maynard James Keenan also starts singing at the 1:37 mark in the song. 1 minute 37 seconds, or 97 seconds, is approximately 1.618 of a full minute. This is the Golden ratio, which is also closely related to the Fibonacci sequence.

што се мене тиче, џаба му фибоначи и златни пресеци кад се ложи на јунга. :razz: оног лошег

интензивно сам воршиповао тул првих пар месеци након што сам почео да их слушам, и свиђа ми се и сада (углавном цела дискографија, а то ми се ретко дешава), али сад не гледам на њих као на чудо невиђено, ултимативни прог, а као на авангарду још мање. то ми је тешко пало јер сам у почетку био толико импресиониран...

Care, šta fali Jungu? :D

Koliko ima pozitivnih stvari kod njega, toliko ima negativnih. Njegov fantastični doprinos psihologiji mi je malo izgubio na značenju kada sam počeo da čitam kakvim se još glupostima bavio.

Edited by Lou

мислим да су неки јунгови концепти за које знам исувише спекулативни и магловити, нпр. синхроницитет.

посебно ми се не свиђа што хипнотички привлаче људе склоне разном сујеверју, који из њих изводе лудачке тврдње, али то већ нема неке непосредне везе са њим.

• 2 weeks later...

Nista ne fali Jungu, dobar je bas onakav kakav jeste.

Inace ovih dana vrtim Lateralus, cak sam i zaboravio neke pesme sa tog albuma pa sad uzivam ko da slusam prvi put. Jedan od naj albuma svih vremena.

+1

A sto se tice Puscifera: Odleeep!