Exumer

dudi

Pitao sam već da li neko ima nešto od njih osim albuma Rising from the Sea Imam taj album na ploči i dosta zvuči na Reign in Blood

Nisam uspeo više ništa da nađem od njih ,

Rna što kazeš possessed by fire od njih jel to pre ili posle Rising from the sea?

Албум пре њега. Па, ваљда само та два и имају. Имаш више информација о њима на www.bnrmetal.com. Тај сајт је одлична база за праћење старих бендова, а труде се да пропрате и неке нове.

• 2 months later...

E hteo sam da otvorim temu o ovom FANTASTICHNOm bendu, ali izgleda vec ima...

Imam oba albuma. Rising From the Sea ima nekih dosta dobrih pesama ali mi je sveukupnp prosechan.

Ali zato "Possessed By Fire" je jedann od najboljih thrash albuma koje sam slusao, od vokala pa do bubnjeva pefektno uradjen, mocan do bola, odlichni riffovi, fantastichan vokal, kako sam nalozen bre ljudi...

Zaposet sam...vatrooom!

Preporuka svima zivima!!!! icon_rockdevil.gif

• 6 months later...
  • 1 year later...

Ali zato "Possessed By Fire" je jedann od najboljih thrash albuma koje sam slusao, od vokala pa do bubnjeva pefektno uradjen, mocan do bola, odlichni riffovi, fantastichan vokal, kako sam nalozen bre ljudi...

Zaposet sam...vatrooom!

aa definitvno jebate josh iam i onaj demo sa qrcevom produkciom al je tr00 haha

mortal in black silent death i josh nesh neam pojma

u rangu su starog zodoma i kreatora

mislim da je godina pleasure to killa i obsessed by crueltya ..

jebga kvaliteta je tu, sam shto su ovi poznatiji

Ако неко може да се докопа овог сдиска, нека послуша Sun Descends "Tide And Law". То је бенд Мема фон Штајна кад је отишао у Америку. Свирка је солидна, ништа специјално, на диску има два њихова дема и Exumer лајв из 1985.

• 4 months later...
  • 1 year later...

Members of '80s German thrash metal cult EXUMER began negotiating a full-fledged reunion for 2009. The projected reunion includes a new album, re-releases of the band's two albums from the 1980s and a substantial tour.

EXUMER vocalist Mem V. Stein of New York City thrashers SUN DESCENDS comments: "This reunion won't be like the one-off show we played at the Wacken Open Air in 2001. This time we will deliver the entire package and release a new, third EXUMER album. It's been close to 22 years since the second EXUMER release in 1987 and it seems that the band is still relevant, especially when you consider the new generation of thrash metal bands that quote EXUMER as a major influence of theirs. I will keep SUN DESCENDS alive and I'm not abandoning the project but most of 2009 will be dedicated to a new EXUMER album and it's promotion. We also have Paul Arakaki (guitars/bass) in the band who replaced me on the second EXUMER album and now lives in Hawaii. I frequently get emails from fans asking for a EXUMER reunion and I feel that the time is right to finally go ahead and make it a reality. We have never played live in North America and I believe that we owe it to the fans here in the States to see the band at least once with full-on live production."

EXUMER has not yet decided with which record label to work with for the releases, but plans to enter the studio to record their new CD in late 2008/early 2009.

Obozavam oba albuma. Thrash lektira za 4. srednje. Ali bre...zar mora?

Па, први албум је већ неко време реиздат за Marquee Records из Бразила на дуплом диску са свим демо снимцима и неким бонусима уживо. Изгледа сјајно. Урадили су чак и мајице и дуксерице.

Инале, онај пост инад сам оставио на погрешној теми, јер се односио на Assassin. Marquee Records су само реиздали два дема Мемовомг њујоршког бенда Sun Descends са Exumer живим снимком, али је и тај живи снимак занимљиво чути.

• 5 months later...
  • 2 months later...