Megadeth

Earendil

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Mnogo podcenjena pesma Ashes. A pesma kida, pravi metal.

nego ne znam zasto nema vise glasanja za najbolje pesme, rekli smo po dve-tri najbolje sa svakog albuma, pa da se odluci koja je najbolja od svih. Megadet liga sampiona

Mnogo podcenjena pesma Ashes. A pesma kida, pravi metal.

nego ne znam zasto nema vise glasanja za najbolje pesme, rekli smo po dve-tri najbolje sa svakog albuma, pa da se odluci koja je najbolja od svih. Megadet liga sampiona

Da užasno potcenjena(Ashes) meni jedna od najboljih metal pesama, zanimljiv predlog za glasanje, ali ima mnogo albuma.

Ajd za sada 5 omiljenih:

Five Magics

Ashes in Your Mouth

Symphony of Destruction(moram jbg. pesma me navukla na 'deth)

Set the World Afire

Holy Wars...

Diadems (uvijek doduše), Breakpoint.

Ovo me podseti kad je ortak u srednjoj na ekskurziji dao vozaču busa da pusti kasetu "hidden treasures", svi su lepo uživali pogotovo "frendice" na Diadems :haha: , mogu samo da zamislim šta klinci danas puštaju u busu.

Hmmm, možda ovako nekako trenutno, al za pola sata bi sigurno bilo drugačije (s tim da bi se prve tri navedene vjerovatno najčešće našle u izboru)

Good Mourning / Black Friday

Wake Up Dead

Countdown to Extinction

Ashes in Your Mouth

Diadems,

ali tu su mogle upasti sasvim lagano i The Conjuring, In My Darkest Hour, Addicted To Chaos, Poison Was The Cure, Lucretia, Tornado of Souls, Holy Wars...you name it.

Ovo me podseti kad je ortak u srednjoj na ekskurziji dao vozaču busa da pusti kasetu "hidden treasures", svi su lepo uživali pogotovo "frendice" na Diadems :haha: , mogu samo da zamislim šta klinci danas puštaju u busu.

Puštaju Tejlor Svift i Kovačević Sašu. Koje si godište?

Asked about the rumored 30th-anniversary reissue of MEGADETH's debut album, 1985's "Killing Is My Business... And Business Is Good!", Mustaine said: "It's not a rumor. It's the thirtieth anniversary of it, so they wanted to remix it, and… I thought it would be better if we just completely re-recorded it with this new lineup, 'cause I think that would be really exciting, but we were in the process of making [the new MEGADETH] record ['Dystopia']."

Adler added that he would "love to" play more songs from "Killing Is My Business... And Business Is Good!" at MEGADETH's concerts and named "The Skull Beneath The Skin" and "Looking Down The Cross" as two of his favorites from the LP. He said: "We've been talking about that as we go. And especially with the reissue coming out, it would be fun to do it."

Edited by Јарослав

• 3 weeks later...