Morbid Angel

nocturnog

Najbolji Morbid Angel album?  

91 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

aaaaaa neeee no.gif

sad sam bio na lava reportu... i istina je, svih mu bubnjeva pepsija!

najgore je što neće da otkriju o čemu se zaista radi, već navode lične i muzičke razloge, bla, bla... znam da će se 70% ljudi radovati dolasku vicenta, ali za mene je steve bog i batina icon_da.gif fuck! wallbash.gifwallbash.gif

izgleda da u death metalu postaje moderno dovoditi originalnu postavu, reformirati bend nakon ko zna koliko godina neaktivnosti, bla, bla... loše... skroz loše... no.gif ne bi me čudilo da se vrati rutan

auuuuuuuuuuu!!!!! skenjah se, zbog stiva, mnogo mi zao coveka... ali povratak dejva... sreca u nesreci... hahahhaa... i ono verujem da svi vise cene albume na kojima je david a i mnogo su bolji brate...

zivi bili i jos dugoooo svirali!!!!!!!!!!

CHEERS

The following update has been posted at GENITORTURE's official website: "Evil D (former MORBID ANGEL frontman David Vincent) has been asked to cover four shows that Morbid Angel had to reschedule due to the unexpected last minute departure of their singer/bass player Steve Tucker. He has agreed to play four shows in South America and for now that is the only thing that he has committed to doing with them. His "status" with Genitorturers is unchanged and he is currently in the studio working on the new Genitorturers album. Genitorturers will be announcing select US shows for late October!"

Jebesh ga...

Ma,njega je zena (peva u bendu)odvukla u taj sugavi bend,oni,inace,sviraju Industrial pukeface.gif

Zamisli ga na koncertu Morbida u tom izdanju icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Pa samo da ga ubijesh nista vise !!!

Nadamo se da ce se Steve vratiti !!!!

Ko bi inace drugi na koncertu u Madjarskoje posvetio pesmu Srbima ... pivopije.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gif

Ko bi inace drugi na koncertu u Madjarskoje posvetio pesmu Srbima ... pivopije.gifmusik19.gifmusik19.gifmusik19.gif

icon_rockdevil.gificon_rockdevil.gificon_rockdevil.gificon_rockdevil.gificon_rockdevil.gificon_rockdevil.gif Jedan od najboljih momenata mog zivota!!!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Najjace je sto moj ortak Thabbas to nije ni cuo posto ga je smarao neki pijani Madjar icon_smile.gif ,onda je primetio da je pocelo ludilo,i kad sam mu objasnio o cemu se radi,hteo je da se ubije icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

German zine www.metal1.info has posted a new interview with ex-Morbid Angel vocalist/bassist Steve Tucker where he comments on this departure from the band.

"I didn't feel that I wanted to be a part of Morbid Angel any longer. There were some issues I had with people's commitment and desire. I play from the heart and could never do anything that wasn't 100% real to me. So I felt it was time to go do something else."

Read the full interview here:

http://www.metal1.info/interviews/intervie...interview_id=65

• 3 weeks later...