Rhapsody of Fire

WoI

Dobar je novi Rhapsody album, ali opet primjetno ispod proslogodisnjeg. Na ovom novom ima par pjesama koje mi i nakon vise slusanja zvuce "osrednje" i koje jednostavno ne drze paznju. Ipak bitno je da bend nije katastrofalno podbacio (a toga sam se plasio), tako da je nakon proslogodisnjeg sjajnog albuma objavljen jos jedan veoma dobar, koji se moze slusati i uz koji se moze uzivati.

Maestralno su obradili "Flash of the Blade", meni inace jednu od omiljenih pjesama. Sacuvali su njenu sustinu i prepoznatljivost, a dodatno joj dali eho klavijatura i taj sympho stimung. Fenomenalno.

Zao mi je sto na kraju ipak necu gledati Rhapsody sutra u Madjarskoj, ali za utjehu ostaje veceras live stream sa Wackena u 22:30.

Kakav shit! Ukljucim se u 22:10 i slucajno vidim da su pomjerili stream za 21:30.. Uhvatim samo 2 minuta nekog outro-a i to je sve! :( Skontam da to zapravo i nije bio live prenos nego snimak danasnjeg nastupa.

:(

Pogledah ovaj snimak sa Wackena, steta sto je nepotpun i sto nisu snimljene 2 pjesme koje su tamo svirali - "The Village of Dwarves" i "Dawn of Victory" (na setlist.fm stoji da su i te pjesme odsvirali). Valjda posto nije bilo direktnog streama, rezija mogla da skracuje snimak kako zeli.

Bilo kako bilo, odlican nastup sa puno entuzijazma i silovitosti! :rockdevil:

Meni sve bolji ovaj novi album što ga duže slušam. Možda nisam bio toliko oduvan u početku jer je sjajni prethodnik još bio svež u mislima ali kad prođe neko vreme i From chaos to eternity se prihvati kao samosvojna kreacija shvati se da je to još jedno izuzetno ostvarenje.

I da, evo danas vrtim Triumph or agony jer ga zbavih na CDu - nije mi jasno zašto je tako slabo prihvaćen album. Jeste mirniji ali je atmosfera na nivou a i pesme su veoma dobre... sve u svemu, ovaj bend za mene nema promašaja uopšte, bez mrlje na imenu.

OSTAO SAM BEZ TEKSTA. :icon_ne::cry::o

RHAPSODY OF FIRE'S FRIENDLY SPLIT

After 15 years of friendship, hard work and big passion, fully invested in the creation of symphonic music and an epic saga that will remain in the history of heavy metal, Alex Staropoli and Luca Turilli decided to proceed to a friendly split.

"10 albums released and the end of the saga represent, musically and lyrically, an important artistic goal finally reached, underlined by the success of our last release "From Chaos To Eternity", for which we want to thank our wonderful fans once again. Now it came the time when new artistic stimulations need to be found, in respect of both parts' visions and perspectives and of our longtime friendship" say Luca and Alex. Due to the latest legal agreements actually in force, Alex Staropoli will go on with RHAPSODY OF FIRE having, between the others, Fabio Lione as singer, Tom Hess as guitar player and Alex Holzwarth as drummer. For the same agreements and the original name's common ownership, Luca Turilli will release his future works with a new RHAPSODY band, including the faithful band members Dominique Leurquin, Patrice Guers and Alex Holzwarth.

Alex says: "While wishing the best to Luca and his new band, I want to tell you that Fabio and myself feel motivated and stronger than ever and that RHAPSODY OF FIRE are already planning a great worldwide tour. More information regarding the new bass player and the new second guitar player will follow. Stay tuned!"

The website www.rhapsodyoffire.com will remain the glorious RHAPSODY OF FIRE website at all effects and www.algalordchronicles.com the official fan club of RHAPSODY OF FIRE only. In the future, if you want to know more about the new band of Luca Turilli, please check his personal website at www.lucaturilli.com

Guest HEFEST

Bem li ga!!! Ja sam se pogubio ovde. Sada imamo dva Rhapsody benda iz ko zna kojih razloga. Alex svira u oba benda i dodje mu nesto kao pupcana vrpca samo sto se ovde ne zna ko je majka a ko dete. Nego ko ce sada Turiliju da peva? To ce biti veoma cudno bar za mene vernog postovaoca njegovog lika i dela. :confused:

A komentarisao sam ja ovde da ne verujem da ce bataliti fantasy trip. :meshuggah: Ocigledno je da su jedni hteli to, a drugi da pevaju o osecanjima i ostalim psiholoskim sranjima.

Edited by HEFEST