Nuclear Assault

RNA

Najjaca kratka pesma NA je meni "PSA"..koja mi je dugo vremena bila pesma koja se cula kad mi se pali komp :)

inache..jel ima neko text od pomenute? : )

E, vidis ta rafo da ti se ta pesma cuje kad palis kompujter je dobra! Mislim da cu i ja sad da promenim svoju. Samo cu verovatno staviti neq od "Brutalne Istine". :D

Ja nemam, ali ga takodje trazim :)

e a jel ima neko tekst od pesme Butt Fuck?! Nema ga nigde na netu(bar ne tamo gde sam ja gledao). Skoro nista ne provaljujem sta peva, sem nekih delica, baljezga o nekim novim kolima, i kako pice autoputem 80 milja na sat... Cuo sam da je pesma ustvari neko sprdanje sa pevacem Motley Cruea

sve sto sam mogao da nadjem...ali objasnjava dosta...svaka im cast nisam znao za ovo

On this record is the song 'Buttfuck', which was an ode to Vince Neil (MÖTLEY CRÜE singer). Whose idea was to dedicate the song to him? Why was the track dedicated to him?

"I forgot whose idea it was, probably mine. The whole concept of that song was that it was fucked up that he could get away with driving drunk and killing the guy in the car with him (Razzle, from HANOI ROCKS). He didn't do any jail time like you or I would. Just because he was famous, all he had to do was some community service and do some public service announcements about drunk driving. He literally got away with murder. We thought he should've gone to prison and got anally raped like most young men do when they're put in U.S. prisons. We made the whole thing funny, but we meant it."

Kad pomenu voznju od 80 milja na sat i Vinsa Nila, znao sam o cemu se radi. Hanoi Rocks su se posle toga i raspali, jer nisu mogli da nadomeste smrt clana. Nije da mi je zao zbog njih, ali je Vins stvarno trebao da robija.

• 3 weeks later...

Zanimljiv bend.

Bilo mi je drago videti Lilkera na Exitu (svirali su Milk :rockdevil: )

Naj albumi su mi The Plague/Game Over i Handle With Care.

Pesme koje bih izdvoji su... ne shvatljiva Butt Fuck sa onim simpa blues delom i Torture Tactics, naravno tu su stvari kao Trail Of Tears, Justice, New Song, Game Over i Mr Softee Theme.

Svidja mi se i novi album, pesme Living Hell i Whine And Cheese su mi nekako najbolje sa novog albuma.

• 11 months later...

Joj, da sam iole manje musko, poceo bih da plachem, I TO OD SRECE KAKO SAM SRECAN...

Sad... ne znam kako cu pare skupiti, AL CU IH SKUPITI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by М