Officium Triste

marcoman

Kad je vec pominjan na Morgion temi, moglo bi stosta da se kaze i za njih. Jako interesantan bend, 3 albuma :

"Ne vivam" 1997

"The Pathway" 2001

"Reason" 2004

i jos nekih par singlova, demo i neki splitovi.

Pathway prilicno odskace od druga dva posebno od Reasona, mada mi je Reason verovatno najupecatljiviji i njim sam se prilicno drogirao u poslednje vreme.

Sta vi kazete?

• 2 months later...
  • 1 year later...

Fin bend.Reason je po meni najbolji (vidi se uticaj SHAPE OF DESPAIR) mada su i ostali ok.

Ispravka FANTASTICAN bend!!!

10000 x su bolji od Shape of Despair!

Reason-om se drogiram vec godinu-dve i nikako da dosadi.

• 6 months later...
  • 2 years later...

Znaci, ne mogu da verujem da sam ja tek nedavno "otkrio" ovaj bend! Moja prva reakcija je bila :o u jbt, sta je bre ovo!!!

Taman htedoh da otvorim temu, i preko search-a nadjem da tema vec postoji, ali je, kao i bend, neopravdano zapostavljena. FANTASTICAN bend!! Sada ih slusam non-stop.

Ovo je za mene neka mesavina MDB i Anathema koja mi je oduvek falila.

Zadnji (studijski) album "Giving Yourself Away" je jebeno remek-delo, a stvar "Charcoal Hearts" njegova najsjajnija tacka!

U 2009. (zvanicno, pre 3 dana) je izasao "Charcoal Hearts - 15 Years of Hurt", koji je neka kompilacija, medjutim posto je meni ovo novo, onda mi je bilo svejedno :D ,na kojoj se moze cuti ova extra numera u akusticnom izvodjenju.

Do sada mi je ove godine bend Wine From Tears bio najbolje "otkrice" ali sada sam izgleda naleteo na davno zaboravljenu civilizaciju i odusevljen sam njihovim spomenicima!!

Polako kopam sve dublje slusajuci, jedan po jedan, prethodne albume. Vec sada vidim da ce mi ovo postati mozda 3. po redu doom/death na listi...

officium.jpg

P.S Triste je valjda tuga, a sta znaci Officium?

1997 - Ne Vivam

1998 - Cold Mourning [split]

1999 - Roses On My Grave [EP]

2001 - The Pathway

2004 - Reason

http://www.bunalti.com/?p=1617

2007 - Giving Yourself Away

http://www.bunalti.com/?p=2850

2009 - Charcoal Hearts - 15 Years Of Hurt [Compilation]

http://www.bunalti.com/?p=47353

Ajd' pa javi utiske!!

:pivopije:

• 9 months later...
  • 1 year later...

Dutch "atmospheric doomsters" OFFICIUM TRISTE will enter the studio of the band's keyboardist Martin Kwakernaak in Aril to begin recording their fifth full-length album, tentatively titled "Mors Viri". The group states, "We have written six songs with an additional intermezzo and an acoustic track. Some of the songtitles are 'To The Gallows', 'Burning All Boats And Bridges', 'Your Fall From Grace', 'The Wounded And The Dying', 'Your Heaven Is My Underworld' and 'One With The Sea (Part 2)'."

The band adds, "We have fulfilled our contractual obligations with Displeased Records, so we are currently unsigned. We will record the album and shop it around when it is done and we’re positive one or even more labels will be interested. Of course, interested labels can get in touch right away as well.

"Next to that, we can already mention that we came to an agreement with Spanish label Memento Mori to record some exclusive tracks for a split album with our German friends OPHIS. This one should see the light of day in the fall of 2011.

"Next to the recordings, we have some great gigs lined up for you, so you can catch us on stage again in 2011.

"In additional news, we can mention that Ed Warby has started recording the second full-length of THE 11TH HOUR. As you might know Bram [bijlhout, guitar] and Pim [blankenstein, vocals] are part of the live band and can be seen live on stage with THE 11TH HOUR on a couple occasions.

"Pim was also asked by AJ of BEYOND BELIEF and Seth of SEVERE TORTURE to provide vocals to their new project called EXTREME COLD WINTER, so keep an eye out for that one, too!"

• 5 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 9 years later...