In Flames

koje crne "nove stvari" pola od toga sto si naveo su pesme stare 5 i 6, skoro 7 godina...nesto si se presao a?

neznam bend koji je toliko promenio svoju publiku kao ove seronje...

stvarno su se prodali za male pare...a novi album - vec vidjeno

koji je njima novi album, ovaj "come clarity"? taj sam cuo,a ne bi me cudilo da su izbacili jos jedan... ionako su poceli da ih stancaju ko gace...

Ove pesme im spadaju u "novu eru" , tj njihov novi pravac...

Ove pesme im spadaju u "novu eru" , tj njihov novi pravac...

pa sa tim se bas i ne bih slozio... ipak su albumi Clayman i pogotovo Colony blizi njihovim starim albumima... sve je stvarno pocelo sa Reroute to Remain...

May be...Ali,uzmesh u obzir bendove kojima treba chitava decenija da objave novi album...What's better?

pa mislim da je bolje malo bolje poraditi na albumu, dobro ne bas decenija...ti si mu bash rekla...

daj choveche...nemoj ziveti u 80-tim i ranim 90-tim...nego sta nego da ce da ubace malo "modernije" tehnologije...Come Clarity = icon_rockdevil.gif icon_rockdevil.gif icon_rockdevil.gif

nerazumem te, koje 80-te i rane 90-te...? preuvelicavas previse, ipak se radi o periodu od 95-te do 2ooo...a posle toga su poceli da prave muziku koju ti volis, a ja ne, jer ne slusamo istu vrstu muzike...

vise se radi ovde o "modernoj" muzici, nego tehnologiji...

IN FLAMES: 'Take This Life' Video Premiere, 'Come Clarity' Album Showcase On Music Choice

Heralded Swedish metal quintet IN FLAMES' new video — for the song "Take This Life" — sees its world network premiere on Music Choice today. The highly anticipated video (which can be viewed online : http://www.aftonbladet.se/atv/index.html?c...72&clipID=5430) — the band's first from their impending album, "Come Clarity" — will be available as a Music Choice exclusive through Sunday, February 5. IN FLAMES' "Come Clarity" will be released in North America on February 7 through Ferret Music. Additionally, Music Choice, the multi-platform music network that programs, produces and distributes video and audio music content for TVs, PCs, and cell phones, will showcase "Come Clarity" on its audio network and will also feature an IN FLAMES "Hot Video List". IN FLAMES' new album and tour will be promoted on the Music Choice network with unique overlays on the "Take This Life" video, as well as on other selected metal videos from January 31 through February 7. Tour dates and locations for the band's current North American headlining tour will also appear on-screen on the Music Choice Metal channel.

The "Hot Video List" featuring a selection of IN FLAMES' best music videos will be available on Music Choice On-Demand beginning February 20. Digital cable homes with access to the Music Choice video-on-demand service can watch the show free of charge whenever and as often as they would like through March 5. The network will also offer the exclusive interview and video list on its broadband music service, which is a free music service available to cable-modem subscribers. Music Choice is broadcast in 27,000,000 homes in addition to broadband.

IN FLAMES' North American "Come Clarity" headlining tour launched on January 25 to a sold-out crowd at the Marquee Theatre in Tempe, AZ. The scheduled 29-city tour is expected to conclude on February 26 at the House of Blues in Lake Buena Vista, FL. Support on the IN FLAMES tour is provided by TRIVIUM, DEVILDRIVER and ZAO.

Music Choice / IN FLAMES album premiere dates and times (all times are EST):

Tuesday, January 31 @ 10:00 p.m.

Wednesday, February 1 @ 9:00 p.m.

Thursyda, February 2 @ 11:00 p.m.

Friday, February 3 @ 5:00 p.m.

Saturday, February 4 @ 1:00 a.m.

Sunday, February 5 @ 3:00 p.m.

Monday, February 6 @ 7:00 p.m.

Tuesday, February 7 @ 3:00 p.m

IN FLAMES Guitarist: We Cannot Write An Album Like 'The Jester Race' Again

Lords of Metal e-zine recently conducted an interview with IN FLAMES guitarist Björn Gelotte. A couple of excerpts from the chat follow:

Lords of Metal: IN FLAMES has always been the kind of band with a lot of diversity, with this new release being no exception. There is the balance between intensity and aggression but with an emphasis on melody. How difficult is it to find that balance? Is it something that comes naturally or do you have to look after?

Björn Gelotte: "Well, to us it is extremely important to stay true to ourselves. We are not focusing on what others would like to hear but do what we want to do and what we do best. We want to stay loyal to ourselves. So when you hear a kind of balance it is something that is natural and not something we have been searching for or tried to achieve."

Lords of Metal: If you do not stay loyal to yourself and try to do what everybody else want to do, if you are not being yourself, making music for the fans or the label instead of making it for yourself; well, it shows in the end?

Björn Gelotte: "You know, in the end it is us playing and hearing the song on an (almost) daily basis. Fans can come up to the show, they might even visit a couple of them and they will be playing the songs regularly but the ones we have to write the music for … is ourselves, as we work with our songs each and every day. And if we would do something that feels not great for even just one of us, I am sure this will show either way in the performance or the quality of the music."

Lords of Metal: On the track 'Dead End' there is a female vocalist singing with Anders [Fridén]. Who is she and how did you get in touch with her?

Björn Gelotte: "Her name is Lisa Miskovsky. She is a singer/song writer from Sweden and here everybody knows about her. She has a very beautiful voice and is a very talented singer. The things she normally does do are very far away from what we do and I think nobody expected her to come up on one of our CDs. We heard that she, although she does do a totally different thing in music, likes metal and especially IN FLAMES. So once we got the chance to do something together we fully went for it and I think it worked out great. The vocals of Lisa are a great contrast with the vocals of Anders and it turned out perfectly. The vocals do not sound gothic as well as we definitely did not want that to happen."

Lords of Metal: Anders has been quoted as saying "We would never do the same album over and over again." With that said, how do you feel that the band continues to evolve while still maintaining the IN FLAMES overall sound?

Björn Gelotte: "Hey, we all have grown older now, we have become different people. Sometimes people ask us if we ever can write an album like 'The Jester Race' again, but we do not want and cannot write such an album again. We all have grown into different people and musicians now, so that is impossible and is not something we want to achieve. Now we focus on playing the songs live and that is different from the songs on 'The Jester Race', although they turned out to be great live."

Read the entire interview at www.lordsofmetal.nl.

Sta bre se... Come Clarity je odlican album,sta sada ljudi konacno imaju normalnu produkciju i ne drljaju tremolo kao na prva 2 albuma pa se "prodali".Slazem se da je "Rirut" malo "off track" ali ostale albume ne dirajte....Napravite vi bolji,posto sam primetio da su ovde sve sami strucnjaci i muzicari.Svi vi koji ste napljuvali In flames trebalo bi da znate,ako ste uopste ikada pokusali da napravite pesmu,a kamoli da nesto iskomponujete da ne mozete birati kakva muzika ce izaci iz vas.Moze se desiti Da slusate death metal,a iz vas izlazi fenomenalan blues.Blind Guardian su mislili da je A Night At The Opera najbolji album koji su napravili u zivotu!Zato tisina... violent.gifno.gificon_evil.gifmad.gif

• 2 weeks later...

Uh,novi album je odlican.Zadnja dva albuma mi se nisu svidela,sto ne znaci da su losi,ali jednostavno mi nisu odgovarali.Ali "Come Clarity" je odlican...stvarno sjajan materijal.Produkcija je dobra do bola,kao i zvuk gitara koji mi je najvise smetao na prethodna dva izdanja.Ali ovde je sjajan.Najbolje pesme "Take This Life" i "Crawl Through Knives"."Versus Terminus" i "Dead End" su takodjer odlicne.

Nego,ko je ta riba sto gostuje na nekim pesmama?

Sve u svemu sjajan album,ali daleko je on od savrsenstva jednog "Clayman"-a.

to je lisa miskovsky, poznata svedska pop pevacica... znao sam da ce ti se svideti album... i mnogi drugi koji pljuju na slepo bi to iskusili kad bi ga preslusali bez predrasuda... clayman jeste njihov najbolji album i za mene, nema sta... ali ovaj ima potencijal da mu pridje, jer svakim narednim preslusavanjem postaje sve bolji... pricacemo za koju godinu icon_smile.gif

To jeste...evo preslusao sam album 3 puta,i svaki puta mi se sve vise i vise svidja...stvarno fantastican album.Ali ipak za sada ja ne vidim nikakvu mogucnost prilazenju "Clayman"-u,ali vreme mozda i promeni poglede.

Znaci,Svedska pop pevacica.Riba ima strava glas,i bas se super uklopila.

"Versus Terminus" i "Crawl Through Knives" mi ne izlaze iz glave...strasne pesme!

Spot za "Take this life" me podsecja na "Mi nismo andjeli 2"! icon_uhoh.gif

Lepo, sareno i puno reklama! Jbte koliko brendova u jednom spotu. Za ovaj spot se bas moze reci da je komercijala... ali u bukvalnom smislu! EPP u vidu muzickog spota! icon_smile.gifwallbash.gif Kontam da su recezenti odlucili da ga ne cenzurisu jer bi se ubili od pixelovanja svih brendova. icon_smile.gif

Glupo je.

Inace pesma je odlicna! icon_rockdevil.gif

Evo i ja preslusah novi album i mogu reci da mi je

mnogo bolji od prethodna dva, dobro je sto ima

vise brzih delova, a i dalje su tu stare zarazne melodije i

refreni su odlicni... Jedino ne vidim nista spektakularno sto se

tice gostovanja ove svedske pevacice, bilo je dosta starih core

bendova koji su imali slicne duete, kao npr. Boiling Point i drugi...

A sada mozda se i tripujem, ali u nekim momentima kada se vapce dernja,

deluje ko da malo suska dok screamuje icon_mrgreen.gif

Ja nisam fan In Flames-a, nisam ih ranije slusao (mislim, cuo sam neke pesme, ali nikad cele albume), i nenormalno sam se navukao na Come Clarity. Znaci bez predrasuda, bez uporedjivanja sa starim albumima, ...CLARITY JE PO PICKI! Sve stvari su jake, ali favorit mi je Reflect the Storm.

Ja nisam fan In Flames-a, nisam ih ranije slusao (mislim, cuo sam neke pesme, ali nikad cele albume), i nenormalno sam se navukao na Come Clarity. Znaci bez predrasuda, bez uporedjivanja sa starim albumima, ...CLARITY JE PO PICKI! Sve stvari su jake, ali favorit mi je Reflect the Storm.

To legendo!!! Ubedljivo najbolja! icon_rolleyes.gif

Sta bre se... Come Clarity je odlican album,sta sada ljudi konacno imaju normalnu produkciju i ne drljaju tremolo kao na prva 2 albuma pa se "prodali".Slazem se da je "Rirut" malo "off track" ali ostale albume ne dirajte....Napravite vi bolji,posto sam primetio da su ovde sve sami strucnjaci i muzicari.Svi vi koji ste napljuvali In flames trebalo bi da znate,ako ste uopste ikada pokusali da napravite pesmu,a kamoli da nesto iskomponujete da ne mozete birati kakva muzika ce izaci iz vas.Moze se desiti Da slusate death metal,a iz vas izlazi fenomenalan blues.Blind Guardian su mislili da je A Night At The Opera najbolji album koji su napravili u zivotu!Zato tisina... violent.gifno.gificon_evil.gifmad.gif

ANatO je odlican album icon_rolleyes.gif

A gluplji komentar od "napravite bolji" nisi mogao da das.

to je lisa miskovsky, poznata svedska pop pevacica... znao sam da ce ti se svideti album... i mnogi drugi koji pljuju na slepo bi to iskusili kad bi ga preslusali bez predrasuda... clayman jeste njihov najbolji album i za mene, nema sta... ali ovaj ima potencijal da mu pridje, jer svakim narednim preslusavanjem postaje sve bolji... pricacemo za koju godinu icon_smile.gif

Lisa je napisala i neke hitove za Backstreet Boys mhihi.gif Shape of my Heart cini mi se i jos neke...Talentovana je nema price

ANatO je odlican album rolleyes.gif

A gluplji komentar od "napravite bolji" nisi mogao da das.

i meni je bio cudan taj komentar za anato... koji je to bg bolji od anato i po cemu? ali to je vec za neku drugu temu...

therapsid - backstreet owns! mnogo je dobrih songwritera radilo za njih u proteklim godinama...

Mozda vi zivete u nekom lepom svetu gde ljudi ne smatraju taj albu propascu Guardiana.

Možda mi živimo u nekom svetu gde svi ne sipaju gospodara prstenova sebi u venu u što više agregatnih stanja (čitaj: knjige, filmovi, muzika). Anato je pored zanimljivije tematike dodatno progresivniji od ostalih.

Mada ja jako volim i njihove prethodne albume - nemoj me tu pogrešno razumeti - ali reći da je Night propast je smešno, to je ko da si reko da je Flejmsima propast Come Clarity icon_smile.gif (i tako sam se spaso offtopikovanja icon_mrgreen.gif )

seriously tho, favorite na albumu mi je trenutno Come Clarity, uspeo sam da prežvakam onaj cheesy, i uz to sumnjivo poznati uvod na akustari i shvatim da pesma izuva kao i ostatak .... icon_mrgreen.gif

Novi In Flames je ubica!!!Kao i kada je izasao Soundtrack,ja sam iz nekog razloga bio ubedjen da je album sranje i nisam hteo da ga slusam bar neka 2 meseca,ali eto,carevi me opet demantovase!Samo sto je,po meni,ovaj album,MNOGO bolji od Soundtracka!Mislim da je Kent uporedio ovaj album sa Clayman-om,tu bih se slozio,i dodao bih da mi po rifologiji totalno vuce na Whoracle(moj omiljeni)+naravno,fazoni sa poslednja 2 albuma.Znaci,ovo ce me vaditi i iz najcrnjih mogucih depresija ove godine icon_rockdevil.gif