Helloween

74 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Svira se baš sve, u pravu si, jedino što nikad više TOTO pesama na istoj listi. Neka me ispravi Sbreaker ako propuštam nešto :haha:

Pa dobro, jeste lepo videti toliko Time Of The Oath pesama u set listi. S druge strane, ni ja nisam ljubitelj medlija, ali ih forsiraju već dugi niz godina i svaki put je drugačiji medli. Očigledno njih dobro radi. :haha:

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Već duže vreme se priča o toj posebnoj turneji, pomaže i činjenica da Unisonic i Helloween dele menadžment (a tour-menadžer im je Kosta Zafirou, bubnjar Unisonic-a i Deris-ov kolega iz PC 69). Tipujem ili na mini turneju ili na festivalske nastupe sa njih sedmoricom povodom 30-godišnjice Keeper-a, ništa više od toga.

Jednostavno, kad ih vidiš uživo vidiš da su zadovoljni u ovoj postavi, i jednsotavno ne verujem da bi to menjali koliko god para da je u opticaju. Turneja možda, možda se i oduži, ali promena postave siguran sam ne dolazi u obzir. Uostalom, saznaćemo uskoro :)

Ja štekam pare za kartu :D

Zapravo, ja mislim da je on prvi lobirao za celu tu stvar. Ovo je iz intervjua još 2012. godine, kad kontam da su i počeli da planiraju ovo.

What do you have in store, concerning the encore with Gamma Ray?

Andi: Well, we will play an encore with them, which people have come to expect, we’ll have a little party with Kai. As fate would have it, we’re touring with Gamma Ray again and not Unisonic. I would gladly tour with Unisonic, Kiske and Kai and bring them to the stage. I would grab a guitar and do 2 or 3 songs and I would be happy with that. But it’s not the time for that yet. He made a big mistake. Michael Kiske told everyone that he hates Metal. To share the stage with Helloween, a metal band, would mean that he lied because he would be singing Metal again.

Would you invite him to perform with you if he said "YES"? Andi: I hear you (laughs). I'm in! I’ve been in Helloween for over 15 years now, and after all those years, I would like to have them, all of them (former members) on stage. This is my dream. And on the tour dedicate 3 songs to Ingo, too. And with all the bands, it would be my little dream, and you never know. I can not help but ask myself! We are ready and we as fans would really love that.

Meni je kul da se odradi neki jedan special koncert, u Hamburgu ili sl., gde će biti i Keeper braća, ali i 90's braća, pa da onda sviraju sve redom... Ovako, da se pravi cela turneja sa frankenštajnskom postavom mi je malo sulud potez, i iskreno mi nije naročito privlačan.

Derisu je ovo kul jer ima i on biznismenskog njuha, ali u najgorem slučaju će mu se obiti u glavu da stane na stejdž sa Kisketom da peva, jer posle toga niko neće da ga ferma ni dva posto :haha:

Edited by Angelystor