Iron Maiden

Black Knight

Inače, koliko god mi se dopadao ovaj offtopic, evo mala retkost za vas. Zanima me zna li neko od vas priču iza ovog instrumentala. Navodno je izašao na nekoj kompilaciji, kamo sreće da je zalutao na Fear of the dark ili No prayer.

http://www.youtube.com/watch?v=stU9Igcbzyc

Nicko je 1990/91 izdao bubnjarski video (VHS) Rhythms of the Beast. Za tu priliku je sa Dejvom i još nekim muzičarima snimio tu pesmu i ona se valjda nalazi na tom njegovom solo singlu Rhythms of the Beast. Znači nisu u pitanju Mejdeni već samo njihova dva člana.

http://www.youtube.com/watch?v=m1h-nxOC0IY&feature=related

• Upvote 1
  • Downvote 2

Po meni "No Prayer For The Dying" ima samo 2 odlične pesme "Fates Warning" i "The Assassin".

"Tail Gunner", "Holy Smoke", "No Prayer For The Dying", "Public Enema Number One", "Run Silent Run Deep" su prosečne pesme.

"Bring Your Daughter...To Thwe Slaughter" i "Mother Russia" su manje više u istog kategoriji.

"Hooks In You" je jedna od najgorih Maiden pesama, i najgora iz 80tih (ako ne računamo pesme sa b strana singlica).

heh, kod mene uglavnom suprotno. hooks in you je strava pesma, uopste mi ne smeta sto je blaga, svejedno roka; meni najkonkretnija pesma na 'bumu

meni je uzasno iritantan refren u fates warning

• Downvote 3

Po meni "No Prayer For The Dying" ima samo 2 odlične pesme "Fates Warning" i "The Assassin".

"Tail Gunner", "Holy Smoke", "No Prayer For The Dying", "Public Enema Number One", "Run Silent Run Deep" su prosečne pesme.

"Bring Your Daughter...To Thwe Slaughter" i "Mother Russia" su manje više u istog kategoriji.

"Hooks In You" je jedna od najgorih Maiden pesama, i najgora iz 80tih (ako ne računamo pesme sa b strana singlica).

heh, kod mene uglavnom suprotno. hooks in you je strava pesma, uopste mi ne smeta sto je blaga, svejedno roka; meni najkonkretnija pesma na 'bumu

meni je uzasno iritantan refren u fates warning

• Downvote 2

Kada sam napisao da su mejdeni jedini bend koji ima 15 albuma i da je svaki album dovoljno kvalitetan pa da velikom broju ljudi bude i omiljen mislio sam na bendove koji su zaista napravili i komercijalni uspeh. Znam da ima bendova koji sviraju death/black/...koji imaju kult status medju fanovima i svi albumi su im nekome omiljeni ali to je sasvim druga prica, to je i tip fanova koji se po prirodi loze na ono sto je manje prihvaceno...mada mislim da je i takvih malo.

• Downvote 1

• 3 weeks later...

IRON MAIDEN guitarist Adrian Smith has told VH1 Classic's "That Metal Show" that the band might approach songwriting differently for its next album and move away from composing long, progressive-rock-style tracks which have characterized some of MAIDEN's most recent efforts.

MAIDEN's 15th studio CD, 2010's "The Final Frontier", featured 10 tracks that had an average running time of seven minutes and 40 seconds, with the shortest song, "The Alchemist", clocking in at four minutes and 29 seconds, and the longest, "When The Wild Wind Blows", lasting ten minutes and 59 seconds.

Smith tells "That Metal Show": "On the last couple of albums Steve [Harris, bass], Bruce [Dickinson, vocals] and me have written together, which is a new thing. Steve used to bringing three, four, five completed songs. But now he's doing more arranging, production, overseeing. We sit down and write, and that's reflected in the slightly different stuff."

He adds, "We've been writing longer for some reason. Maybe next time we'll do some shorter stuff — but it's difficult to look into the future too far."

The guitarist also expressed his admiration for the likes of Jimi Hendrix, FREE and THIN LIZZY and the way they approached composing new music. "They did some great singles — put things into three minutes, which is a difficult thing to do, but it can be done."

Adrian is quick to point out, however, that IRON MAIDEN will continue to do things its own way, as has been the case throughout its 30-plus-year recording history. "It's just the band," he says. "There's no outside influences. There's never been a record company in the studio with us, so we're lucky — but we kind of worked for that."

:o

Ja to nisam tako shvatio. Možda su se jednostavno umorili od komponovanja dužih pesama, ali to i dalje ništa ne mora da znači, verujem da će se na sledećem albumu naći poneka epska stvar.

Siguran sam da su ponosni na The Final Frontier, ali verovatno misle da je vreme za promenu, ne može svakom albumu prosečna pesma da traje 8 minuta. Rush je prešao iz Hemispheres u Permanent waves, Metallica iz ...And justice for all u Black album, mora bend nekada malo da se odmori. :zeleni:

Kako god da se uzme, ova izjava još uvek ništa ne znači, pretpostavljam da će sledeći album izaći tek 2014. godine a ko zna šta će do tada da se izdešava. :da:

• Upvote 3