Iron Maiden

Black Knight

Ufff kad bi sve to sada svirali sa novim albumom mislim da ne bih nikad srecniji bio...Nov album + album na kome sam odrastao i sa kojim sam zavoleo Maidene ovoliko koliko ih sada volim. !!!

Ovaj BNW sa Rock In Ria se nalazio na digitalnom izdanju diska i tad sam prvi put video zapravo kako oni svi izgledaju na stage-u,kako se ponasaju,prvi "spot" koji sam u zivotu od njih pogledao.Kad gledam RiR uvek me pukne nostalgija kao kad pustis Transformerse ili He-man-a i tako nesto sto si gledao kao klinac....Neverovatan osecaj.

A prve 2 god sam ih slusao (1999 do 2001.) ali nisam znao kako izgleda to kad prze :D,mislim samo sa omota i postera sam imao predstavu.Nisam ih video nikad kako prze live jer niko u Svilajncu nije imao kasete da mi pozajmi da gledam :).

Edited by Lord Iffy Boatrace
  • Upvote 2

Da ih je bilo gledati 2001. u toj formi, i sa odličnim albumom kao što je BNW. Nažalost, ja sam ih gledao na Sajmu, kada je 50% set liste bio AMLOAD. Dobar album, ali naravno da je bolje kada sviraju klasike. Koliko se sjećam, tad su svirali ili nijednu sa BNW ili samo jednu.

• Upvote 1
  • Downvote 3

Da ih je bilo gledati 2001. u toj formi, i sa odličnim albumom kao što je BNW. Nažalost, ja sam ih gledao na Sajmu, kada je 50% set liste bio AMLOAD. Dobar album, ali naravno da je bolje kada sviraju klasike. Koliko se sjećam, tad su svirali ili nijednu sa BNW ili samo jednu.

Ni jednu ;).

2010 sam pohvatao dosta pesama sa BNW-a uzivo i mogu reci da sam bio odusevljen i kako je Bruce otpevao i kako je bend odsvirao !!!Fenomenalno taj materijal uzivo zvuci kao i uvek...

Steve Harris:

Cim vi mene....razjebete,ja malo.... dam gas i novi album je MASTERPIECE...

http://www.youtube.com/watch?v=OHMUfz2N_Ng

Edited by Lord Iffy Boatrace
  • Upvote 1

Ovde TI cuvas

Judas Priest >> Iron Maiden

Oba hiperfana Dutini minus na amolad prituzbu :haha:

Jesu udavili na sajmu tim pesama, i jos na bis pomislih "ijao sad ce Powerslave", kad pocese Evil that men do :(

ali kontam, Maiden su takav bend sa toliko dobrih pesama da sta god odsviraju na bis, uvek ce nekom fanu nesto nedostajati, zar ne, he he

Gledao ja u Budimpešti 2000. na BNW turneji, bio je spektakularno dobar koncert. :bigblue: Sjećam se da smo svi bili oduvani zvukom i novim materijalom.

Bila ova setlista:

The Wicker Man

Ghost of the Navigator

Brave New World

Wrathchild

2 Minutes to Midnight

Blood Brothers

Sign of the Cross

The Mercenary

The Trooper

Dream of Mirrors

The Clansman

The Evil That Men Do

Fear of the Dark

Iron Maiden

The Number of the Beast

Hallowed Be Thy Name

Sanctuary

T

Descender Evo o klubskoj svirci

Taj koncert je trealo biti u Petefi Csarnoku kao i 1995 na X factor turneji gde moze stati oko 3000 ljudi ,Medjutim desila se greska organizovali su 2 koncerta za isto vece (bar su nam tako rekli) i jbt Mejdene premestili u E klub . Dosta informacija smo dobili da ce koncert biti otkazan ali je ipak odrzan .Taj E klub ima kapacitet oko 800 ljudi mada je bilo vise unutra :) sigurno .Redari su bili zauzeti na ulazna vrata tako da napred kod bine nije ih ni bilo .Mi smo bili jako blizu stisnuti celo vreme uz neku sipku i to je to .Ja sam se vise borio za zivot nego sto sam uzivao u koncertu ,bila je i neka tuca iza mene .Nisu uspeli svu opremu ubaciti samo osnovno prava klubska atmosfera

.A mejdeni su odradili koncert kao da je sve normalno jedino nije bilo tracanja po bini :) Ja sam popizdeo sta su nam uradili zajebali su nas i Mejdene i na kraju posle toliko godina ispalo je da je to bilo ipak legendarno vece :)

Edited by dudi

Šteta je jedino što nije "prirodno" bio koncert u klubu, pa je ovako ispalo cimanje i prilično neudobno, ali opet si imao to iskustvo da gledaš Mejdene u tako malom prostoru, potpuno prirodno i stripped, bez džinovske produkcije, naravno da je legendarno!

Tako bih isto volio i Metallicu da gledam u nekom malom prostoru, sa nekom ekstravagantnom listom...

U tom slučaju, evo liste:

Phantom Lord

Metal Militia

Escape

Fight Fire With Fire

Lepper Messiah

Damage Inc

Disposable Heroes

Eye of the Beholder

Shortest Straw

Holier Than Thou

Don't Tread on Me

My Friend of Misery

The Struggle Within

The House that Jack Built

Bleeding Me

Wasting My Hate

Thorn Within

The Outlaw Torn

Carpe Diem Baby

Low Man's Lyric

The Fixxxer

Shoot Me Again

Sweet Amber

All Within My Hands

The Day that Never Comes

• Upvote 1

Gledao ja u Budimpešti 2000. na BNW turneji, bio je spektakularno dobar koncert. :bigblue: Sjećam se da smo svi bili oduvani zvukom i novim materijalom.

Bila ova setlista:

The Wicker Man

Ghost of the Navigator

Brave New World

Wrathchild

2 Minutes to Midnight

Blood Brothers

Sign of the Cross

The Mercenary

The Trooper

Dream of Mirrors

The Clansman

The Evil That Men Do

Fear of the Dark

Iron Maiden

The Number of the Beast

Hallowed Be Thy Name

Sanctuary

a-jao Dragane

Bila ova setlista:

The Wicker Man

Ghost of the Navigator

Brave New World

Wrathchild

2 Minutes to Midnight

Blood Brothers

Sign of the Cross

The Mercenary

The Trooper

Dream of Mirrors

The Clansman

The Evil That Men Do

Fear of the Dark

Iron Maiden

The Number of the Beast

Hallowed Be Thy Name

Sanctuary

dickinson je oduvao sign of the cross, a to je izgledalo otprilike ovako:

napustili su krusifikšn momenat tokom turneje, što se može (ne) videti na dvdu iz rija

Komentar nekog batice u nekoj grupi:

Since we're very close to the official release of Maiden's new masterpiece "The Book of Souls" there are a few points you should know about... The Book of Souls haters are growing because of some stupid over-expectations and unrealistic fantasies.. take the time to read this if you don't want to be underwhelmed like many out there...

- Maiden hasn't changed their sound.. this album's "sound" is highly similar to the past 4 records.

- It's obvious that the main goal of the record is to create some catchy, sing-along and live favorite songs.. you will hear many gang vocals from Bruce like the last part from The Wicker Man..

- IT'S PROGRESSIVE! don't expect songs to dive into heavy metal action from the very start like El Dorado.. Speed of Light is the only strait forward song.

- not all melodies are 100% new.. as you may have heard.. Iron Maiden felt Xfactor, Virtual VI & A Matter of Life and Death didn't get what they deserve because of some issues (either production or vocals).. so they took many of the riffs and melodies on those records and remade them

into better songs.

- Again, new music elements (like pianos, violins..etc) but the same style of music..

- The sound of Janick's and Adrian's guitars have slightly changed (more powerful sounding).. The guitars sound modern.. like on Final Frontier but slightly stronger.. let's not criticize the album for that because they sound much better now.. very creative riffs and solo..

- When it comes to guitars it seems like they divided the work between the 3 guitarists..

Adrian (Aggressive & Dark solos almost on every song.. not much riffs)

Dave (usual fast solos and some soft ones.. and many nice riffs)

Janick (Mostly riffs, melodies and rhythm guitar.. not much solos)

but when you combine all 3.... prefect guitar work on all songs..

- People are whining too much about hearing old riffs.. like the Wasted Years riff in Shadows of The Valley... I just want to say it's utterly stupid.. it's their riff.. if they feel the tempo of the song requires that certain sound then so be it.. I felt the addition of those similar sounding riffs really made the songs complete..

- If you are expecting a record Similar to the 80's Albums or songs similar to Fear of The Dark then go play your old vinyls... because we're still in the 21st century..

- If I want to make an accurate comparison.. considering the hype and the great outcome that disappointed every idiot who was expecting Maiden to go back to the old days.. I say this album is the Brave New World of the 2010's.. Variety, Catchy Songs, Some Epic Melodic Songs, Gang Vocals, Focus on Choruses, Balanced Songs, Heaviness wasn't necessary, Creative Riffs and Epic Drumming from Nico..

plus this album brought some of your favorite riffs back with a new modern touch.

***** For all those Book of Souls haters out there who are criticizing a great band (who has more musical experience than any rock band out there), simply because your desired styles and sound weren't meet:

They gave us a collective album of the the past 20 years with new modern touches... and the best thing is that it all still feels totally original...

some people just hated The Final Frontier & AMoLaD so much that they just want to criticize instead of listening to the music..

The album is great and better than most.. not just my opinion.. but every Maiden fan out there who isn't stuck in the past..

If there is a "Top 5 Maiden Records" list then The Book of Souls would definitely find a spot there.

Have a Great Day... UP THE IRONS \m/