Slayer

Karlo SE

91 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

SLAYER's KING And ARAYA Are Looking Forward To 'Making Noise' For JEFF HANNEMAN - May 9, 2013

"We know that our fans everywhere are hurting for the loss of Jeff [Hanneman, SLAYER guitarist] just as we are.

"We want to let you all know that when we come to Europe this summer in June, July and August, we'll ALL be making noise together for our brother and dear friend, Jeff... We'll see you then!"

http://www.blabbermo...wsitemID=189728

Posle toliko godina sviranja sa njim to je sve što imaju da kažu.

"We want to let you all know that when we come to Europe this summer in June, July and August, we'll ALL be making noise together for our brother and dear friend, Jeff... We'll see you then!"

Ovo zvuci kao replika iz nepostojece South Park epizode koja bi ismevala cinjenicu da Kerry King nastavlja sa bendom pod ovakvim okolnostima.

• Upvote 4

kombank arena:

Zbog brojnih pitanja fanova pristiglih na adresu Kombank Arene, obaveštavamo javnost da će koncert benda SLAYER biti održan kao što je ranije najavljeno, 25. juna. Bend u izmenjenom sastavu nastupa već dve godine, od momenta kada je Jeffu Hannemanu otkrivena bolest.

Evropska turneja benda neće biti dovođena u pitanje što su Tom Araya i Kerry King zvanično potvrdili na sajtu:

“Znamo da naši fanovi svuda pate zbog gubitka Jeffa kao i mi. Želimo da vas obavestimo da dolazimo ovog leta u Evropu tokom juna, jula i avgusta i da ćemo SVI ZAJEDNO praviti buku za našeg brata i dragog prijatelja Jeffa…Vidimo se!”