Rain Delay

markomrki

Vidi, svirke 202 ne sluze da bi ti kidao sa opremom, koja im nije najbolja i naskuplja, nego da bi se promovisao za dz. Pri tom i njihov tonac koji to radi nije bas najsrecnije resenje. Zvuk je na licu mesta mnogo bolji, i mi to obilato koristimo ubacujuci nas scenski nastup. Nismo mi zaboravili da sviramo, samo su okolnosti drugacije nego kad sviramo u bg sa boljom opremom i ti dodjes da nas vidis.

A to sto ne prepoznajes pevacicu je jer smo menjali zenski vokal pre dva meseca. U kom si zimskom snu usnila mala.

Edited by markomrki

Rain Delay is young Serbian band who started out in 2003., their first album “As I Bequeath My Yesterday” came out in 2005. and finally I have in front of me “We Forget”, which was released at the end of 2008. The progress of this act is very evident – at the beginning they were atmospheric Doom / Death, and on this release they stretched out their musical boundaires as far as they could. Basis of their sound is undoubtfully Doom, to be more precise – its softer form; it is much evident in prevalent tempo of the music and dirgey riffs (check out the fourth song “Deep”, as the most obvious example). But these boys and a girl didn’t want to be trapped in boundaires of one genre, so they have added influences from bands like Katatonia and Opeth, some Gothic and Melodeath overtones and even modern rock and Prog parts. Featured vocal styles here are male growls and clean and also they have a female singer in the band; I did not like Sana’s style that much as she sounded a bit in Goth / Sympho vein to me and I don’t feel that it fits too much in the picture but at least they gained even more variety with her... Tempo (from slowest to even occasional blasts) and riff changes are omnipresent giving the arrangements very rich character; also Rain Delay is not afraid to sometimes turn off the distortion and add acoustic guitars. The result is an album which simply needs repeated listens in order to fully comprehend what’s going on in here; very bold move for a Serbian band since the majority of our acts revel in tried and true waters. Also some nice words should be said about the production work, which was done in Chainroom studio in Senta; the sound is full and up-to-date with today’s tendencies giving the band needed space to try out to push their album outside. Also they have paid attention to the visual side of the release as the booklet is nice looking and designed in vein of album’s vibe, really nice. The most negative aspect I could point out is that the songs sometimes sound a bit confusing, song parts seemed to be slap-sticked to one another as too much of experimentation could easily lead you into the confusion (check out the “Fulcrum”); the good thing is that it doesn’t happen that much but still they should paid attention to it in the future so that their stuff don’t sound forced out. “We Forget” is one of the best Serbian metal releases in a last few years, check it out.

http://metal-sound.net/reviews.php?read=285

Ipak necemo biti u zajecaru, guzva je preterana, nema mesta. Ali nas mozda bude u nish

Mrki jebem vas u dupe,ispale jedne.......al dooro,dolazim u NIsh onda da ve gleam ali ipak ste jajca sto ste ispalili za Zajecar!

Mrki jebem vas u dupe,ispale jedne.......al dooro,dolazim u NIsh onda da ve gleam ali ipak ste jajca sto ste ispalili za Zajecar!

Evo u cemu je stvar:

posto se odrzava Demo masters 7, iz Zajechara i okoline ce se takmiciti 8 bendova + treba da sviraju i bendovi iz Bg-a.

Mi smo se prijavili, ali isto tako se prijavilo jos 9 bendova sto je previse jer bi ta svirka trajala do 4 ujutro. Nije do nas ni do 202-ke koja je htela da nam izadje u susret ali jednostavno nije bilo mesta.

E sad, mi smo totalno u duhu da sviramo u Knjazevcu/Zajecharu :meshuggah: Bilo bi najbolje da mi das mob tvojih ortaka iz Sick Distorsiona pa da sa njima organizujemo nesto kod vas u Knjazevcu. Pozvali bi i Dargoron sa nama. :rockdevil:

Sta mislis o tome? :pivopije::rockdevil:

:opusteno:

sad 18og?

u svakom slucaju u nishu ste 6og maja :D

To je zapisano u kamenu!!! :rockdevil:

:opusteno: - kako cool smajli!!!

Evo u cemu je stvar:

posto se odrzava Demo masters 7, iz Zajechara i okoline ce se takmiciti 8 bendova + treba da sviraju i bendovi iz Bg-a.

Mi smo se prijavili, ali isto tako se prijavilo jos 9 bendova sto je previse jer bi ta svirka trajala do 4 ujutro. Nije do nas ni do 202-ke koja je htela da nam izadje u susret ali jednostavno nije bilo mesta.

E sad, mi smo totalno u duhu da sviramo u Knjazevcu/Zajecharu :meshuggah: Bilo bi najbolje da mi das mob tvojih ortaka iz Sick Distorsiona pa da sa njima organizujemo nesto kod vas u Knjazevcu. Pozvali bi i Dargoron sa nama. :rockdevil:

Sta mislis o tome? :pivopije::rockdevil:

:opusteno:

To je zapisano u kamenu!!! :rockdevil:

:opusteno: - kako cool smajli!!!

MISLIM DA CU UU PONEDELJAK DAA IDEM U DOM KULTURE DA PPRETIM NEKOM BOMBOM ILI TAKO NECIM DA BIK MI DALI OPREMU I DOGOVORILI TU SVIRKU!!!! :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: Cucemo se u pon da vidim samo sta je i kako je!

:pivopije: :pivopije: :pivopije: