Watain

Grobodan

Ja volim, nekako me to podseca na one tripove '80-tih - ploce, singlice, EP-jevi i tako to, + kada dobijes singl mozes da se nasladjujes njime hiljadu puta dok ga ne naucis napamet. Ja volim EP-jeve i singlove. :da:

Брате, ја сам мислио да си ти '87, а не '62.

И ја, сећам се јурњаве до куће и назад до тезге са пиратским касетама кад сам имао шест година. Остале две Чорбине касете, а нас тројица заинтересованих. Поломисмо се око тога. :haha:

kad sam imao samo kasete, pazljivije sam slushao muziku... kupim jednu kasetu, i slusham je dok se ne izlize...

i shto je fazon, danas kad mogu da skinem gige muzike dnevno, mnogo vishe dobre muzike propustim nego ranije...

i meni su isto ploche i kasete jako zanimljive i primamljive, pa i original diskovi - nekako su extenzija uzivanja u muzici...kad slushash muziku, i usput pregledash cool boocklet...i da nemam vec toliko skupih hobija, garantovano bih se bavio skupljanjem jednog od pomenutih...mozda kad se zaposlim krenem :)

Swedish black metallers WATAIN will release their fourth album, "Lawless Darkness", on June 7 via Season Of Mist.

The track listing for the CD is as follows:

01. Death's Cold Dark

02. Malfeitor

03. Reaping Death

04. Four Thrones

05. Wolves Curse

06. Lawless Darkness

07. Total Funeral

08. Hymn to Qayin

09. Kiss of Death

10. Waters of Ain

Check out the cover artwork below.

The digipak version will include a cover of the DEATH SS song "Chains of Death" as a bonus track. The song can also be heard on the "Reaping Death" picture seven-inch single, due April 30 and available for pre-order on Season of Mist's e-shop.

Commented WATAIN frontman Erik "E" Danielsson: "The main cover of 'Lawless Darkness' depicts the legions of the Antichrist, released and untamed from the broken tablets of law. By the shattering of order and the collapse of the laws of the creator god, the free spirits of lawless darkness shall return to the abode of their ancient gods, and unite with them once again.

"The artist behind this amazing painting as well as the additional artwork for the album goes by the name of Zbigniew Bielak, a well-kept secret in the world of metal. His flawless detail and all-devouring capacity suits us perfectly, a match made in hell indeed."

wataincover.jpg

• Upvote 1