Nightwish

Album posle prvog slusanje 'nako. Nekako mi nijedna pesma nije hit ili zarazna na prvu loptu. Deluje da album mora vise puta pazljivo preslusati da bi se svario i slegli utisci...

A secam se kad sam kao klinac prvi put cuo Wishmaster ili Elvenpath (prva pesma koju sam i cuo od Nightwish-a) - hitovi bre iz prve, pogadjaju nerv, ovo, mlako, preproducirano, prepeglano...

"Koliko sam srao po ukletom đedu a on se sjajno uklopio. Ali Greatest show on Earth... onaj deo n 16. minutu kad Marko i Floor pevaju We were here mi je vrhunac albuma, zamišljam sve životinje sveta pa i mog Ljubu kako to pevaju."

Grobodan Trifunović

Pa mogao sam i ja doći ovo da napišem :haha: ali da, to su moje reči i stojim iza njih. Kao i iza izjave da je ovo albumčina. Btw zašto neko od +30 godina ne bi slušao NW? Ali ozbiljno.

• Upvote 1

meni nije bas albumcina ali dosta mi je dobar. u ovom trenutku volim ga koliko i imaginaerum, jedino mi je anette draza od floor jos uvek. tri pesme mi se ne svidjaju: dosadnjikava balada our decades, my walden zbog frulica ili kog vec instrumenta i instrumental. ostalo je uglavnom vrh.

Having Floor on vocals brings a new dimension to the songs, personally I would love to hear her sing Dead Boy’s Poem. Is there a change that there will be a ‘Best off…’ album where she gives her interpretation?

Tuomas: Well…unfortunately that will never happen. I think they should be left in peace because they were made at that time in the best way we thought they should be done. The still have that special aura to them, off course if we would record them again it would be in a different way. But then we would also lose some of the magic, some of the innocence that was put in the songs when we did them. It just feels profoundly wrong to me. Tarja and Annette did a wonderful job in all of the songs, it is not right. Let us leave them as they are and interpret them in a different way in live situations.

BRAVO MAJSTORČINO KAPA DOLE!

• Upvote 1
  • Downvote 1

Pa dobro, ne znači da nikada to možda i nećemo čuti uživo sa Floorkom. Ali razmišljanje je na mestu totalno, svaka čast na ovome.

Inače: https://www.youtube.com/watch?v=dyzfveEU6K4

Lično, najbolja stvar koju su uradili još od Dreamera, a vrlo verovatno i jedna od najboljih uopšte. Loš je snimak malko, ali dovoljno je OK da može da se presluša.

• Upvote 1
  • Downvote 2

Svaka mu cast! Neka ostavi stare pjesme i pravi nove, posto stare vec svi gotive ovakve kakve su. Eventualno neku, ali cijeli album??? Uzas od ideje.

Uzgred, album nije ni blizu da mi dosadi, i definitivno je sve bolji i bolji sto ga vise slusam, jedino My Walden mi je nekako isfurana i bezveze...

• Upvote 1
  • Downvote 1

Pa biće te stare pesme live sigurno, kad budu snimali neki DVD i na turneji ko uhvati koncert. Sigurno neće samo zadnja 2 albuma svirati live, tako da biće prilike da se čuje Floor na tim pesmama. Nema poente da ponovo snimaju studijske verzije, lepo reko čovek sve u odgovoru, a možda ne sve stare, ali sigurno dosta tih starih hitova i pesama će se čuti live u Floor verziji. Pluš što verujem da Floor može live bolje da izvuče Tarjine pesme, pa me ne bi čudilo da ubace nekad neki kult tiša Come Cover Me, Stargazers i sl. Sigurno će biti hitovi kao Wishmaster, Ever Dream, Over the Hills...

Pluš što verujem da Floor može live bolje da izvuče Tarjine pesme, pa me ne bi čudilo da ubace nekad neki kult tiša Come Cover Me, Stargazers i sl. Sigurno će biti hitovi kao Wishmaster, Ever Dream, Over the Hills...

neke pesme imaju tarja-magiju ali neke sam oduvek zamisljao sa "normalnim" vokalom

Apropo Tuomas intervjuova, mene više oduševio sa ovim:

Speaking about the fact that NIGHTWISH chose to keep much of the music on its new album, "Endless Forms Most Beautiful", shrouded in mystery prior to the CD's release, Tuomas said: "I don't really see the point of giving, like, 30 seconds from each song, because, for me, personally, when a new album of my favorite band is released, it's an event; I don't want to know anything about it in advance."

He continued: "I remember when 'Far Beyond Driven' by PANTERA was released, I was really looking forward to the day when it was released and cycling to the record shop, getting the album, going back, just dedicating a few hours, just listening. That was an event. That sort of things seems to be… well, if not disappearing, but there's something of that mystery is gone — basically because of social media and the Internet.

"Don't get me wrong, I think the Internet is fab; it's the perfect way of spreading information and promoting and all that. But we would like to bring a little bit of mystery back into music and to bands as well. There's a reason why we do our best for keeping our privacy. We enjoy talking about music and the album and the live shows and all that, but personal stuff is personal for a reason."

Tuomas added: "I mean, one of my biggest idols, Vangelis [Greek composer of electronic, progressive, ambient, jazz, pop rock, and orchestral music], for example, nobody knows anything about him. He just comes out with new music every now and then, and that's it. And I really like that sort of image. It's just the music, and that's all that matters. That's the way it should be."

Asked if it was difficult to select a single from the new album, Holopainen said: "If it was up to me, we would never release singles in the first place. It seems so unfair to put one song on a pedestal to represent the whole album. And with this album, 'Élan' doesn't really give you the right impression of what's going on, but it's sort of a necessary evil that you have to do these days, and you just have to pick up that would possibly get some radio play, which would be an easy enough approach. This time, it was 'Élan'. That's it. [but] I wish people would listen to the album from beginning to the end."

Ne bih mogao više da se složim, tj. da nema 50 Teasera, previewova i sličnih budalaština, nego da se sačeka kompletan album kakav jeste. Pa i ovo za singlove, kao nužno zlo, couldn't agree more.

Edited by Angelystor