Nightwish

evo, baki je ovaj u belom duxu.. majici kako god.. ovaj sa desne je... neko [Dark Lord mu je nick na ICQ] .... icon_smile.gif a pogodite ime missice u sredini icon_smile.gif

user posted image

Pogresio si, ovaj desno je Dragan, a Dark Lord nas je slikao! I ova u sredini je neka veverica koju smo nasli iza Polivalente! A ovaj derpe me je muvao:

user posted image

ne znam ja ko je koga tu muvao...ti ga zagrlio i ne pustas...tj, izbijas mu vazduh i ne pustas.......al te svejedno mrzim...JA sam u budimpesti izigravao bebu i SPAVAO u hostelu kao ivecina ljudi, dok su se oni pametni pokupili i otisli ispred petofija da se slikaju...pa da, retard je retard..... wallbash.gif

laugh.gif

Ma nije toliko fensi, drugarica kaze da su joj cipele iz kolekcije za 2003. godinu! laugh.gif

U svakom sluchaju, izmedju Tace i Tuomasa biram the Squirrel one, mada ukoliko ikad promenim sexualnu orijentaciju.....mozda..... laugh.gif

Postali smo i zvezde rumunskih novina!

The unique voice of Tarja Turunen of a nirvnanian emotion, the magic lights arrangement, a special wine holder atached to the keyboard, the general atmosphere in the hall, all these gave a special note to the concert. Hundreds of fans arrived there hours before the show, some from all around the country, EVEN A GROUP FROM SERBIA sang like crazy, made noise and trampled for 2 hours, to the big disappointment of the fans left outside