Nightwish

kuchka glupa? kurva? moj komentar na ovo pukeface.gif

nije mi jasno kako mozete da budete tako lakoverni... zasto ste toliko ubedjeni da je sve ovo istina??? ja takodje smatram da je tuomas nightwish, ali bez obzira na to ne verujem da svu krivicu treba svaliti samo na jednu stranu. ova cetvorica su u pismu pretvoreni u neke svece koji nikada nista nisu zgresili... od sad bi trebalo da nastupaju sa prikacenim oreolom za glavu... zgadili su mi se i tuomas i tarja i marco i emppu i jukka... prepucavaju se kao ovi nasi malogradjani sa pinka fuj!!! a vi koji govorite kurva , crkla dabogda i sl. ste mi jos odvratniji od gore navedenih... osecam da ste se do juce u tu istu tarju kleli i drkali na nju... pokrijte se usima i ne serite jer niko od nas blage veze nema sta se tu stvarno desava...

mozda se bend raspada zato sto je tarja silovala tuomasovog caleta, otkud znate... glupi ste i verujete svemu sto vam se servira...

ja ne drzim niciju stranu jer su mi od sad pa nadalje odvratni svo sestoro (mislim naravno na nw kompaniju)...

izvinjavam se ako sam nekog uvredila, nije mi bila namera, samo sam malo temperametna i revoltirana...

pozz

E, Jovanice... icon_sad.gif A, mi ih pored toliko dogovaranja nikad nismo culi uzivo. Uzasno mi je krivo zbog toga. icon_sad.gif

ovo je mozda najbolja stvar koja je mogla da se desi nightwishu, malo neka promena cisto osvezenja radi. sledeca pevacica ce, nadam se, biti birana po strozijem kriterijumu. icon_wink.gif

a ko kaze da ce biti nove pevacice?

ja misli da je ovo kraj..

Tuomas ce verovatno da se bavi pisanjem filmske muzike...

mozda bude reunion tour za jedno 20 god.

pa ti nisi ni citao ono dramaticno pismo zbog kojega suze kaplju? icon_smile.gificon_smile.gif

NIGHTWISH Part Ways With Singer TARJA TURUNEN, Vow To Carry On

NIGHTWISH mainman Tuomas Holopainen (keyboards) has issued the following "open letter" to the group's singer, Tarja Turunen:

"Dear Tarja,

Now that visit ends and we will continue NIGHTWISH with a new female vocalist.

a ko kaze da  ce biti nove pevacice?

ja misli da je ovo kraj..

Tuomas ce verovatno da se bavi pisanjem filmske muzike...

mozda bude reunion tour za jedno 20 god.

Ama, kakav kraj?

Tarja nije radila nista oko muzike i aranzmana, a pevacicu te vrste je najlakse zameniti. Dokle god Tuomas i ostali imaju ideja za rad (a pokazuju da imaju), nema brige.

Tarja, pa Tarja. Tacno, postavili su standarde, ali ocigledno da je vreme za promene, jer bolje od Once-a danas tesko da mogu da urade sa njom na vokalima, pogotovo sto Marko razbija kako peva...

Bice to OK, mislim.

Edited by Apeiron

Tako je Tarja moja omiljena kuckice od svih kuckica!!!! Gazi ih sve samo da bi dosla do para... Posle ovog Tuomasovog pisma jos vise je volim!!!!!!!!!!! Pa nemam ja dzabe njenu sliku uramljenu... Jos jednom... Bravo Tarja !!!!!!

Edited by Tristania

Ex-NIGHTWISH Frontwoman: 'I Thought I Knew My Former Bandmates, But I Was Wrong'

Former NIGHTWISH frontwoman Tarja Turunen has released the following statement to the media:

"Since last Sunday morning, I have been asked to express my position by magazines, newspapers, radio and TV stations, fan clubs and fans from Finland and from all over the world. So many in total that it is physically impossible for me to find the time to reply to them all individually. Hence I decided to put down a couple of words in this text to let my fans, family and friends and the public know how I feel after the recent events.

"This is a moment of grief and pain and I find it very hard to speak.

"At the moment I am in Argentina. I hope you can understand that after this shocking life change comparable to a divorce, I didn't want to stay alone at home in Finland. My husband had booked his tickets to Argentina many months ago and I decided to travel with him at the last minute. But the fact that I am in Argentina and the long distance should of course not be an excuse not to comment on the situation.

"Last Friday 21st of October was a day the whole band had been waiting for a long time. Practice started early in the morning. I was very sick and nervous because of the fact that I was not even able to sing during the rehearsals. Also nervous because the concert programme was going to be longer than usual for a NIGHTWISH concert. Furthermore we were going to have a special guest to perform with us, more wardrobe changes for myself than usual and for the first time big screens and bigger production on stage. Not to forget that the concert was going to be recorded and filmed. The five of us had finally made it to play Hartwall Arena.

"Even though every one of us knew in advance that the concert was sold out, finally on stage, we saw that screaming, applauding and standing people took every seat. The feeling was unbelievable. I will never forget how amazing it was to experience the Finnish audience's gorgeous reception.

"When the concert was over, I cried of happiness on stage. Happy tears because I was able to do my best as always even though I was sick. Happy tears because our long tour got the greatest possible ending and happy tears because of the best recognition an artist can get: applause and smiling faces. At that moment I didn't know that I was going to cry again soon.

"After the concert, the guys of the band invited me backstage to join them and asked me to hug altogether. This felt strange as it was the same kind of hug we traditionally came together for before every concert. That tradition remained between us, even though the tension and increasing pressure already existed since a long period of time.

"The immediate feeling in me was to thank them, which I did loudly but without any reply.

"After this, they gave me a letter and asked me to read it the following day. The same letter that is now public.

"I read it and was shocked. I didn't know what to say and still at the moment that I am writing these lines, I don't.

"I sense great anger in that letter and I continue to have very confused feelings about it, but I don't want to reply to this anger with an even greater anger. Private matters should never be taken to the public.

"I know this moment we are going through is very sad for everybody, including the guys.

"While there would have been so many different possibilities and ways to express what they wanted to tell me with the letter, I remain unable to understand the way they chose to handle this. I am sorry that the guys got me so wrong. I don't recognize myself at all from the way they described me.

"They mentioned mean things about me, but the fact that they involved Marcelo, my husband, crossed the line. He is the man I love, my friend and has been my biggest support over the last years.

"We have been band mates for 9 years, experienced good times and not so good ones. I thought I knew them, but I was wrong.

"Still everything that has happened is not enough to make them evil in my eyes.

"Now comes a time to calm down and reflect upon all of this.

"I need to put my feelings together again and I promise to come back to public soon.

I will announce a press conference where I will be talking about my future plans. This doesn't mean that you should expect this conference to be an instrument to attack anybody. It won't.

"The wonderful music we created together won't be touched by recent events.

"Thanks a lot to all the people who are supporting me during these sad times. My family, friends, colleagues, and the great number of fans. I love you and I really feel I have not failed you."

ma dajte ljudi provalili ste kako su 347398246 puta do sada pricali o ovome.. tarja ne prica sa njima osim kada mora... oni su bre prijatelji!!! ne moze to tako..

uostalom, nivo njenog live izvodjenja je znatno opao u poslednje vreme.. [poslednje 2 turneje].. opametice se ona uskoro..

end of an era... pravo ime.. ali NW nece biti isti vise...

nadam se reunionu sa tarjom za 10ak godina..

ja sam za to da nova pevacica bude ona crnka, ex pevacica Visions of Atlantis..

Pa poseti everdreamers.net, ovi iz Amerike nesto i nagadjaju da je ona...mada bih ja voleo da to bude Finkinja, i neka nepoznata....ali definitivno ne pevaljka nekog postojeceg benda.....

Inace, ne bih se slozio da je Tarji opao kvalitet nastupa...upravo asuprotno.....usvakom slucaju jedva cekam njen solo materijal.....meni se one njene bozicne pesmice vise svcidjaju od vecine balada Nightwisha....

1. Tarji jeste opao kvalitet nastupa...

2. Ne zelim ni ovu iz VoA, niti neku drugu poznatu iz nekog benda..i mislim da nece ni biti neka od tih... videcemo kakav sam prognozer...

3. APeirone, 100% se slazem sa tobom...Fanto trebalo je da procitas, nece prestati sigurno, posto su vec zakazali i studio, i Tumas je opet ponovio da imaju vec neke pesme spremne...I ne znam odakle nekima ideja da se oni sad tu nesto prepucavaju, i da kao Tarja nije znala da ce da izadje iz benda... citajte linkove sa neta...

Aj poz...

Nije to toliko tragicna vijest...Ja bih licno volio da je naslijedi Anneke iako je to nemoguce iz mnogo razloga...Realno ona mala iz Ambeona je najbolje resenje ili naravno neka anonimna finkinja.uglavnom nece uticati na kvalitet same muzike ali na prodaju vjerovatno hoce

ma dajte ljudi provalili ste kako su 347398246 puta do sada pricali o ovome..

tarja ne prica sa njima osim kada mora...

oni su bre prijatelji!!! ne moze to tako..

icon_da.gif drolja argentiska icon_smile.gif

I got your picture, I got your picture

I'd like a million of you over myself

I want a doctor to take a picture

So I can look at you from inside as well

You've got me turning up and turning down

and turning in and turning 'round

I'm turning Japanese

I think I'm turning Japanese

I really think so

Turning Japanese

I really think so

Turning Japanese

I really think so

Turning Japanese

I really think so

Therapsid, najjace da bi se Anneke toliko degradirala da dodje u crvljivi Nightwish

pritom ne vidim nikakve slicnosti, bilo kakvu vezu izmedju muzike, emocije, celog fazona sa bendom kakav je nightwish no.gif

Zato sam i rekao da je to nemoguce iz mnogo razloga...Na koncertima ne bi mogla pjevati Tarjine pjesme, ali sam siguran da bi Tuomas mogao prilagoditi muziku njenom glasu.Ali naravno to su samo moja mastanja