Kamelot

Telcontar

Dakle, imala sam priliku da pogledam spot za Ghost operu... Jedna reč: FANTASTIČNO!!! Oduševljena sam, jedan od NAJ metal spotova koje sam videla! Scene sa Kalemegdana, glumci, ma fantazija! Nemam reči!

A za Human stain (drugi spot koji su uradili danas) kažu da će biti vrrrrrh, onako malo moderniji ali opet odličan!

I svaki sledeći spot Kamelota bi trebao da se snima u BEOGRADU (nadam se iskreno)!!!!! Prezadovoljni su :)

A i koliko su uspeli da vide, snimak koncerta je odličan :)

Pa imala sam sreću da se nadjem na pravom mestu u pravo vreme ;) Izaći će uskoro spot (završen je skroz, juče su svi članovi dobili po jedan primerak spota na disku), i to jeeeedva čekam! Stvarno, spot je fantastičan! :D

Kamelot - One Cold Winter's Night (2006)

64524One_cold_winters_nigh.jpg

*Year: 2006

*Style: Progressive-Power Metal

*Format: MP3. VBR

*Size: 135.87 MB

http://www.megaupload.com/de/?d=4F0DM698

Open the rar and on your right you will see a webaddress and the name of the uploader.

Select the whole address and use it as the password.

------------------------

Nisam skidao..nemam pojma da je je prava stvar

Edited by estranged

pravo da ti kazem nemam pojma kako se zove novi album

i da li on uopste izlazi ili samo neki single/best of :opusteno:

kad okace Rusi nesto novo ja sherujem :)

Izlazi i novi album i best of Anthology koji izdaje Noise,bez saglasnosti benda...

Hi All,

We are back for a 2 week recharge after our best European tour ever. Several sold out and nearly sold out venues from Holland to Serbia. The last show in Belgrade was a perfect way to end the first leg, 1000 screaming fans from Serbia and parts nearby singing all the song with us! ICode film crew was there to capture the evening on film and we are certainly glad they did. We will be back!! The day after the show in Belgrade we shot our 3rd video for the new album "Ghost Opera". The first video is now ready! We hope to debut the first one in the next few days through the official Ghost Opera site. Some fans have asked about the Moscow date, it is officially May 11th, Friday. Gothenberg is next, we can't wait!

Greetz,

Thomas

Webmaster note: Fans, please send us your pics from the show to [email protected], we may use some on the website!

Čisto ako niste bili na njihovom sajtu...

Edited by ErliK