Kamelot

Telcontar

Hvala, Tanya za onaj link, skinula sam do pola i zakocilo je. Napokon sam nasla preko nekih spanskih blogova sa ne znam ni sam kog sajta link i uspela sam konacno. pre toga sam skinula sa linka koji sam nasla na ruskom Mediaportalu ali password nije bio dobar. Koliko muke za Alisin pakao...

Slusljiv je. Ne moze se reci da je to vrhunac produkcije, ali su fini aranzmani i devojka peva nezno, kao uspavanku. moja favorit pesma za sada je Tristeza. Mislim da ce publika u BG svakako imati sta da vidi, jer je Lady Angelica poznati gothic model, a sada da li ce joj se svideti to sto ce cuti, vec je stvar ukusa.

Ako neko ima link za taj novi album, neka nam sto pre napise. Zaintrigiralo me da i to cujem.

"Ghost Opera" reissue to include bonus features

Kamelot will reissue it's classic "Ghost Opera" album on March 28 (Germany), March 31 (rest of Europe) and April 8 (USA/Canada) under the title of Ghost Opera - The Second Coming, enhanced with lots of interesting features. The album will be released as a double CD limited edition slipcase design. This sophisticated and comprehensive package includes the CD featuring all the songs from the regular album, plus ten additional live tracks recorded live in Belgrade, Serbia during the band's 2007 World Tour, plus the bonus tracks Season's End, The Pendulous Fall, Epilogue and the remix of Rule the World. Additionally the two videos for The Human Stain and Memento Mori (live) and on top of that, the package features new artwork and a comprehensive booklet.

Ghost Opera - The Second Coming track listing:

CD 1: Ghost Opera

01. Solitaire

02. Rule the World

03. Ghost Opera

04. The Human Stain

05. Blücher

06. Love You to Death

07. Up Through the Ashes

08. Mourning Star

09. Silence of the Darkness

10. Anthem

11. EdenEcho

12. Memento Mori (enhanced video: Live in Belgrade, Serbia)

13. The Human Stain (enhanced video)

CD 2: Live in Belgrade

01. Solitaire

02. Ghost Opera

03. The Human Stain

04. Mourning Star

05. When the Lights Are Down

06. Abandoned

07. The Haunting (with Simone Simons/EPICA)

08. Memento Mori

09. Epilogue

10. March of Mephisto

Studio cuts:

11. Season's End

12. The Pendulous Fall

13. Epilogue

14. Rule the World (remix)

Ljudi ovo je neverovatno, konacno da se i u metal svetu zna kakvi su Srbi publika !!!

Ja sam odusevljen, nemam reci

Iako mi zadnji album Kamelota i nije preterano odusevio, gledacu ovo da kupim na originalu kad budu dosli...

Fenomenalna vest!!

Da li neko zna, ta dva live spota oce li oni biti sa naseg koncerta?

Iako mi zadnji album Kamelota i nije preterano odusevio, gledacu ovo da kupim na originalu kad budu dosli...

I ja kupujem na koncertu 100% :meshuggah:

Da li neko zna, ta dva live spota oce li oni biti sa naseg koncerta?

Pa Memento mori ce biti :lol:

Nesto sad razmisljam, ove godine ce se u Srbiji prvi put odrzati metal festival ( i to 2 komada), sve je vise i vise koncerata Ceca pobegla iz drzave, ovi likovi izdaju live snimak sa koncerta odavde...Izgleda da je konacno svanulo metalu u Srbiji! :D

Nesto sad razmisljam, ove godine ce se u Srbiji prvi put odrzati metal festival ( i to 2 komada), sve je vise i vise koncerata Ceca pobegla iz drzave, ovi likovi izdaju live snimak sa koncerta odavde...Izgleda da je konacno svanulo metalu u Srbiji! :D

Nemam pojma, skroz cudan period, gadno nesto nam se sprema sigurno :)