Tomb Raider

Sinstrel

I ja se nadam da ce nastaviti na najbolji moguci nacin,samo su u Underworld-u malo fantazirali,par nivoa ne lici uopste na tomb raider.kapiram da je tako trebalo zbog tematike,ali meni se to ne svidja.vise volim staru Laru,grobnice,medvedi i pistoljcici icon_biggrin.gif

Uh, meni su prvi delovi i dalje najbolji, sve do Last Revelation-a. Nakon toga nista posebno- Chronicles, The Angel of Darkness i Legend jednostavno nisu nastavili tu tradiciju. Rimejk prvog dela je bio pun pogodak (bilo bi kul da to urade i sa naredna tri dela) a Underworld mi je dosta dobar, iako je kao sto kazes previse isfantaziran. Nekako mi je logicno da to urade (sa medveda i tigrova da predju na mitoloska cudovista) jer se radi o mainstream igri i potrebno je pratiti danasnji trend da bi se zadrzao komercijalni uspeh. Sto vise eksplozija, monstruma i fensi fantazije to je igra uspesnija na trzistu, na zalost. Meni ne treba nista bolje do istrazivanja izgubljenog hrama u dzungli, izbegavati drevne zamke, pronalaziti tajne prolaze i povremeno upucati po kojeg pobesnelog majmuna i tigra. Steta sto to vise nije dovoljno da bi se igra prodala.  :mrgreen:

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Same here mhihi.gif Mada mi se cini da nece biti nista od toga...nezvanicna prica ne obecava:

When a sudden storm destroys her research vessel, a young and inexperienced Lara Croft finds herself stranded on a mysterious and remote island hidden off the shores of Japan. Despite several signs of various inhabitants the island is oddly deserted, and an uneasy feeling settles in as strange sounds emerge from the shadows.

With only her determination, inner strength, and resourcefulness to help her, Lara must overcome the challenges of a harsh and unforgiving journey that will take her across a vast island wilderness and deep into the claustrophobic and menacing underground tombs from the island's past.

As she struggles to prevail through brutal combat encounters and treacherous exploration, Lara will be pushed to her limits and forced to adapt to her situation in order to survive and escape from the lethal predators that stalk her every move.

violent.gif

Serijal Tomb Raider je posle 4. nastavka krenuo u sunovrat, prvi je bio ubedljivo najbolji, igra koja je postavila standarde takoreci, drugi i treci da kazes dobro mada se vec kod 3. dela vidi da nije doneo nista novo, cetvrti takodje dobar a sve posle toga manje ili vise cabar :meshuggah:

Koja glupost. Pa svako od nas bi smislio bolju pricu za jedan dan. I opet se vracaju u njeno detinjstvo ili sta? icon_smile.gifno.gif

Da,vracaju se u detinjstvo opet...icon_ne.gif

I imace luk i strelu,tako da nista od upucavanja icon_biggrin.gif ako nastavak stvarno izadje,bas ovakav,bez izmena,ne znam ni da l` cu igrati uopste.Nadam se da je ovo objavljeno cisto da vide reakciju ljudi...

Survival Action: Brutally attack and defend yourself as you fight to survive through visceral one-on-one melee combat.

Strategic Weapons: Gain an advantage in combat by finding an array of different melee and ranged weapons including a variety of guns, and the hunter's ultimate weapon,the bow.

Creative Survival: React and adapt to the island by using only that which you can salvage from the environment like climbing axes, rope, and machetes that can be used to unlock new traversal and combat game play options.

Bice pistolja,u pravu ste...nije sve izgubljeno icon_smile.gif

Edited by SweetNurse

• 3 weeks later...