Metal Church

Anno Mundi !

Uh od kad nisam ishao na metal-rules

How do you compare it to the previous album? What's the biggest difference between The Weight Of The World and the new one?

I would have to say Ronny Munroe. On this record, and especially after doing the first album and touring for a couple of years, he really kind of came into his own. He kind of started finding his own voice a little bit more, and he was a little more sure of himself, a little more confident. I think his performance on the record is alot better.

S ovim moram da se slozim...svidja mi se na Light in the darku...btw jebeno me zanima sta li sviraju sad na turneji...sta propustam..

IN THE MIRROR OF LIES!!!!!!!!! icon_rockdevil.gif

Pogledao sam njihov koncert pocetkom juna

Propustio si sledece

A Light In The Dark

Badlands

Ton Of Bricks

Start The Fire

Leave Them Behind

Watch The Children Pray

Mirror Of Lies

The Dark

Cradle To The Grave

Date With Poverty

Gods Of Wrath

Beyond The Black

Metal Church

---------------------

Highway Star

Ni sto ljudi sto je taj dan bilo razumljivo jer je samo 5 kilometara vazdusne linije udaljenosti, svirao King Diamond...plus ljetnja vrucina plus Fudbalska groznica.

No dobro, odlican koncert je bio u svakom slucaju,bend je svirao sa zadovoljstvom(ne bezvoljno ko neku tezgu) sto se vidjelo i po odlicnoj reakciji publike. Nazalost i ovaj put je hvalila genijalna Fake Healer

A Light In The Dark

Badlands

Ton Of Bricks

Start The Fire

Leave Them Behind

Watch The Children Pray

Mirror Of Lies

The Dark

Cradle To The Grave

Date With Poverty

Gods Of Wrath

Beyond The Black

Metal Church

---------------------

Highway Star

Znachi..jebeno mi je drago sto nisu svirali Fake Healer..onda bi set lista stvarno bila near-to-perfection.. Ali "Badlands" bre!!! Mocan je set samo tako...ne mogu da verujem bre...glupi Bugari wallbash.gif

Metal Church je uvek bio trash. Uvod pesme Watch The Children Pray lici na Sanatorium od Metallic-e. Inace uz Metallicu,Megadeth i Testament moj najomiljeniji trash metal bend. David Wayne je za mene najbolji Trash vokal ikada.

• 2 weeks later...
Metal Church je uvek bio trash. Uvod pesme Watch The Children Pray lici na Sanatorium od Metallic-e. Inace uz Metallicu,Megadeth i Testament moj najomiljeniji trash metal bend. David Wayne je za mene najbolji Trash vokal ikada.

pod 1: nije trash nego thrash

pod 2: nije sanatorium nego sanitarium

pod 3: omiljeno nije komparativan pridev

pod 4: i pored toga je Metal Church jebeno dobar bend... icon_rockdevil.gif

• 1 month later...
to im je ubedljivo najlosiji album, nije bash neslushljiv ali ni da prismrdi ostalim albumima..osim weight of the world

A, ne, "Weight Of The World" je odlican album. Kao i novi, nista posebno, ali dobar metal, dovoljno korektan da ga voli svaki fan tradicionalnog zvuka.

Ako ti se svidja ovaj poslednji, apsolutno ne vidim razlog zasto ti se "weigth Of The World" ne bi svideo. Manje-vise je isti fazon svirke, slicna postava, isti pevac, isti autor muzike...

Obrnuo sam album dva puta + malo A Light in the dark, a i sada ga slusham..

Anyway, opet kazem, daleko mi je bolji ALITD, kompaktniji, bolji zvuk, bolji songwriting. Dobro, slichni su albumi, vidi se da je isti bend, ali, Temple Of The Sea je daleko bolja od Madman's Soul, A Light In The Dark bolja od Leave'em behind, Mirror Of Lies od Cradle To Grave. Dakle ALITD je 2 koraka napred. WOTW mi na trenutke zvuci kao neki prosecan americki haevy/power, a ALITD ima tvrdji zvuk i Monro mi mnogo bolje zvuci na njemu, malo vishe "Wayneovski" peva. E sad, najvec + WOTWa mi je "Wings Of Tomorrow"..ne znam kako sam propustio tu pesmu..odlichna.

Sve u svemu..slusham ALITD po ne znam koji put, i provaljujem da ga vec znam napamet, heh.

A ostaje san da cu ih jednom gledati uzivo. Jedna je FAKE HEALER icon_rockdevil.gif

• 6 months later...
Sta vam je ljudi, 'Ton Of Bricks' je najjaca pesma, steta samo sto je toliko kratka.

Ja se držim za the dark .. Ton of bricks jeste jedan od najjačih pesama

nema ni 3 min.

"steta sto je kratka"

lele kak'a izjava :) pa bre onaka bombasticna i dinamicka i jebacka i treba da bude takva :rockdevil:

ОК, али нема заплет и разраду. Само удри, удри, удри и крај.

Ma repeat i udri!

Аха, 'оће то на грамофону! ...и посебно кад се на њу наставља такође генијална 'Start The Fire'.

Edited by RNA