Godflesh

djuk

Ја сам набавио све од њих. Одслушао сам прва 3 албума и прилично су ми досадни. Очекивао сам више. Можда 2. послушам још једном, а онда пичим даље. (кад будем имао стрпљења)

ih i meni su bili dosadni kada sam poceo da ih slusham...sada su mi omiljeni bend...

narucio sam godflesh majicu...treba da mi stigne za koji dan...ako neko hoce istu da kupi istu (ona sa logo-om sa prvog ep-a...lice) neka mi se obrati na pm...nije moja samo vam dam info gde mozete da je nabavite za jeftine pare...

Christbait Rising uzivo u Schorndorf-u 1990 (nemacka valjda)

dobrih stvari live ima na you tube-u :rockdevil: mada mene mnogo smara kad gledam live snimke nekog dobrog benda koji se raspao, a da ih ja nisam gledao.

ma okupice se ponovo kad tad...samo da c.j zavrshi koledz i da shvati da nema zivota bez godflesh-a...a jesu josh nisi cuo pa ti i nece biti toliko zao sto se godflesh raspao :)

shalim se naravno..ali jesu stvarno kida...jeste da je to potpuno drugaciji zvuk nego sto je godflesh pravi ali ja sam zadovoljan...

Edited by darthmaul

@Bananaman:

probaj sa Selfless (1994) pa onda Pure (1991)

ako ti oba budu previse spora, onda obavezno Hymns (2001) i to pesme Anthem, Vampires i Jesu. :da:

Pure сам слушао мало и тај ми је већ деловао боље у односу на претходне радове. Поготово у односу на Salvestate који ми је звучао као покварена плоча. Преслушаћу и остало.

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 11 months later...
  • 7 months later...
http://www.mediafire.com/?jmynccj55qm

Label: Bootleg
Year: 1990

Here is a Godflesh bootleg that seems to be one of the very few floating around the interwebs, that I've ever noticed anyway. The sound quality is pretty good, not pristine mind you, there are some overblown moments, but you can easily make out all the vocals, instrumentation, etc. I'd rate it an A-
I don't really feel the need to "explain" Godflesh, because we're all pretty much in agreement that they are one of the cornerstones of contemporary heavy music right? We can all agree that they were an ominous steamroller that devastated the listener through unrelenting precision, volume, and intensity right? And it seems that we can also agree that the band was the "total package" in that they had that presence most bands aren't committed to, the one that cloaks the group in a real and metaphorical dark haze, few photos exist, few interviews were conducted, and the band didn't really tour that much. Plus they predated the internet (at least the internet we now know) so if you wanted to know about them you had to dig real deep...you couldn't Google "Godflesh" and get their discography to pop up. I guess what I mean is that the band existing within an aura of mystery, and that simply heightened the excitement of any Godflesh news.
Listen to this recording very loud and with the lights out. Also, punch yourself in the face every three minutes or so for full effect.