She Wants Revenge

IPB Image

Meni su privukli paznju sa prvim singlom "Tear you apart". Bio sam u fazonu sta je bre ovo? Zvuci kao Bauhaus sa modernom produkcijom. S obzirom da Bauhas ne volim bilo mi je jos cudnije sto su mi se ovi likovi skroz dopali. Onda sam cuo i druge pesme i skontao da ima tu i drugih uticaja. Imaju novi single "These Things" koji je jos bolji njego prethodni. Skinuo sam jos par stvari i zvuce skroz dobro. Minimalno, moderno, mracno... kewl! :D Ali da je netralalucjam dalje copy/paste mozda najboljeg opisa benda.

---

She Wants Revenge Blow Up

L.A. hip-hop dudes channel Joy Division

The debut from Los Angeles' She Wants Revenge is a sleek, haunted slice of New Wave revivalism with lyrics like "Take your hand, and smack me in the mouth, my love" and enough electro-rock intensity to send goth kids onto the dance floor -- not exactly what you'd expect from two thirtysomethings with hip-hop credentials. During the Nineties, frontman Justin Warfield, now thirty-two, was a rapper who recorded with Prince Paul; Warfield's partner, Adam Bravin, 36, was a producer and club DJ who rocked parties for NBA stars and P. Diddy. The duo convened in L.A. in 2003 to make hip-hop but wound up rekindling their teenage love for Prince and the Cure on a series of demos that landed them a deal with Fred Durst's label. Now they're generating big buzz thanks to "Tear You Apart," a darkly catchy single that's a massive hit on L.A.'s KROQ and taking off on MTV.

SOUND Outfitted with streamlined drum-machine beats, ghostly guitar shimmers and Warfield's deadpan Ian Curtis baritone, She Wants Revenge updates the gloomy mayhem of the early-Eighties Manchester scene with icy precision and stronger songs than most of the band's neo-New Wave competitors. The album's sexy after-hours pulse complements Warfield's lyrics, which chronicle doomed love on cuts like "These Things" and the S&M-themed "Monologue." "The only connection between Purple Rain and [the Cure's] Disintegration is that they're 'tear out your guts and put it on vinyl' dance records," Warfield says. "We were trying to do something similar, and this was the first time any collaborator was as anal as me."

HIP-HOP YOU HAVEN'T HEARD Warfield, the son of a Jewish mother and an African-American label-exec dad, began rapping at fourteen. Weekly mentoring sessions from Quincy Jones III led to a meeting with Prince Paul, who produced Warfield's B-boy-on-acid debut, 1993's My Field Trip to Planet 9. Later, Warfield moved to England, where he fronted psych-rock bands and recorded with Cornershop and the Chemical Brothers; during the same time, Bravin was DJ'ing in L.A. and producing mix tapes in his spare time. "Everybody from Tha Alkaholiks to Rakim came to my house and freestyled," says Bravin, who ended up selling beats to Dr. Dre and producing the trip-hop singer Esthero. The pair haven't abandoned hip-hop: They're stockpiling beats to shop around someday. "Now that we have our band, it's more fun to produce stuff that I want to hear in a club," Warfield says. "We'll hear a 50 Cent song on the radio and say, 'We should do something for that cat.'"

JOAQUIN'S DREAM The video for "Tear You Apart" is a noirish minimovie in which a young woman is taken to a club by a horny suitor and ends up revealing a ghastly -- and unspecified -- defect during a hot makeout scene. The video's creepy vision belongs almost entirely to its director, Joaquin Phoenix. "We told him, 'We're thinking Rosemary's Baby,' and he said, 'I've got something you'll like,'" Warfield says. "Apparently, he woke up in the middle of the night with the concept in his head."

Btw

Mozda ce se neko pitati zasto sam temu otvorio na Gothic, Electro & Industrial ili skraceno GEI (!). A odgovor bi bio... :huh:

Edited by TtuEd

pa mozda zato sto i pripadaju tu? icon_da.gif i ja bi se dvoumila izmeddju ne metal muzike... mislila sam i da otvorim temu icon_mrgreen.gif

ok su ni , da te ne citiram , na potpuno isti nacin sam ih upoznala... znam par pesama pored tear u apart, these things i black liner gun. U these things spotu se pojavljuje shirly iz garabage-a icon_wink.gif

a kako sam ih razumela u tom intervjuu ima jos kada kazu da s jedene strane prave muziku kako bi ih devojke slusale i igrale uz njih u klubu.. icon_razz.gif

poz

ja imam jedan album, valjda samo taj jedan jedini i postoji (?!)

a privukao me omot sa onom ribom, delovalo mi je nekako kul, pa aj kao da poslusam... icon_smile.gif

i jesu dobri

podsecaju me na joy division veoma... pa i na bauhaus, da...

neki interpol fazon...

iz LA su? o_O tjah...

ja imam jedan album, valjda samo taj jedan jedini i postoji (?!)

a privukao me omot sa onom ribom, delovalo mi je nekako kul, pa aj kao da poslusam... icon_smile.gif

i jesu dobri

podsecaju me na joy division veoma... pa i na bauhaus, da...

neki interpol fazon...

iz LA su? o_O tjah...

Ima ih i na myspace:

http://www.myspace.com/shewantsrevenge

e jeste to super pesmica...

ili

She's in the bathroom - she pleasures herself.

Says I'm a bad man. She's locking me out.

super im je myspace... mene bas nisu smorili posle 3-4 preslusavanja, nego su mi se jos vise dopali... :)

vrti se spot po mtvu megadobar je.

CKM recenzija:

Momci iz New Yorka su otkrili Bauhaus i Joy Division! U opustenoj pomami kopanja po plocama s kraja 70-ih oni su se odlucili za ocigledan izbor - niko pre njih nije se dohvatio tako otvorenog recikliranja. Svaka pesma na ovom albumu ima smek "Dark Entries" Bauhausa. Slicno grupi Editors, ali manje inventivno a vise plagijatorski u odnosu na stare majstore.

Spend the Night, Broken Promises For Broken Hearts, Out of Control, She Loves Me, She Loves Me Not, Tear You Apart, These Things, I Don't Want To Fall In Love... hitovi! Moguce da ovim drugim pesmama nisam posvetio dovoljno paznje (jer sam skidao jednu po jednu) te tako ne sumnjam da su i one dobre. musik20.gif

• 3 weeks later...

Spend the Night, Broken Promises For Broken Hearts, Out of Control, She Loves Me, She Loves Me Not, Tear You Apart, These Things, I Don't Want To Fall In Love... hitovi! Moguce da ovim drugim pesmama nisam posvetio dovoljno paznje (jer sam skidao jednu po jednu) te tako ne sumnjam da su i one dobre. musik20.gif

Da dodam josh i Sister,Someone Must Get Hurt i Monologue (mozda i najbolju stvar na albumu). Ustvari svega tri pesme na albumu su dosadne ostalo hit! Shteta shto domaci DJ-evi ne promovishu ovaj bend. Bash su hit ali kontam za koju godinu ce biti popularniji!

Ovaj album mi je u deset najboljih za ovu godinu. icon_da.gif

Edited by Sinstrel

ovako

cela ta priča hip hop arena rock fred durst geffen bla bla je da se čovek ispovraća

isto kao i ove promo fotke

nema tu ni od i od indija ni g od gothica

ali i pored te nesretne prošlosti i vizuelno nesretne sadašnjosti napravili su sasvim u redu album

malo monoton ali ne smeta

verovatno mi se sviđa i zato što volim ovakve vokale

nema ovde ništa novo da su ripoff svega i svačega jesu ali opet su ok

bilo bi super videti ih uživo

Edited by Haralampije

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Dugo sam imao veliku rezervu prema ovom albumu pošto mi ga je Sinstrel preporučio :)

No kada sam ga ozbiljnije (mrtav pijan) preslušao, rešio sam da je odličan...

Teško da ovo može proći kao goth, ali to uopšte i nije bitno sa ovim zaraznim pesmama

koje masu podsećaju na devojčice sa mrežastim aplikacijama. Dobar deo albuma je

teško sranje (poput kultnih dens bendova devedesetih), ali zato ostatak kida!

Recimo Monologue, These Things, Broken Promises For Broken Heart, Red Flags ...

Ovaj bend se definitivno izdvojio iz mora govana, ali na kratko. Ne verujem da će ikada

snimiti drugi album, a kamoli da će biti vredan pažnje.

• 1 month later...
ne mogu ih prestati slušati zadnjih tjedan dana, hehehe. vuku na Joy Division, malo im se i Depeche Modea potkralo na Monologue, ali nema veze. tekstovi su slatki, atmosfera je dobra, muzika se sluša, u njoj se uživa i zatim se reciklira. over and out.